Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Všechny ty bizarní projevy zla, jako je naše vláda a existence jako je prasokuře Lipavský, kráva s BSE Pekarová, robotický Fiala, satanistická Černochová, nakopnutý mopslík Rakušan a další kreatury této vlády, to je naštěstí projev dimenzionální války a je to jednorázová vlna. Buď jim to vyjde, nebo ne.
Zkrátka nacisti měli jediný pokus o převrat a kdyby se jim do toho nevložila GF, stoprocentně se jim to podařilo. Protože počítali s tupostí davu a s jejich konzumenstvím, demencí, arogancí, no zkrátka se všemi zlými lidskými vlastnostmi, tak počítali s tím, že budou mít několik dekád času na odstranění duchovních lidí psychotronikou, tím že je dovedou do hrobu a do blázince, tím tedy odstraní aktivní čaroděje kus po kusu a že pak jim v dimenzionálním rozhraní planety nikdo nebude klást aktivní odpor a také nikdo nebude šířit informace a burcovat davy. Pak nasadí covid, transhumánní vakcínu, lidi se změní na roboty, starou generaci nechají vymřít, nasadí příšerné nacistické vlády jako je ta současná v naší zemi, zburcují robotické lidi do války s Ruskem, všechno to vymlátí, hlavně Slovany, protože ti jim kladou odpor, získají planetu pro sebe.
No, naštěstí jim do toho vlezla GF a vyhnala zlé rasy a zlámala jim všechny tyto psychotronické projevy, takže se začali čarodějové pod vedením GF projevovat aktivně v dimenzionálním plánu planety a začali aktivně zacházet s kultickými silami a NWO tedy muselo absolvovat magickou válku, kterou pochopitelně nezvládli, protože jsou kosmologičtí idioti a i s veškerou tou technikou prostě pohořeli. To oni moc dobře věděli, zřejmě tedy (co já vím, jsou to vážně tupci) a proto se snažili kouzelnické magické válce v dimenzích ze všech sil vyhnout, to právě tichou likvidací čarodějů jednoho po druhém psychotronickými útoky, kdy konečný stav mělo být tupé nacistické lidstvo bez magických sil, plně oddáno teorii, že jsou nejchytřejší druh ve vesmíru, mimozemšťani nejsou a pravda je materialismus.


To všechno jim právě nevyšlo a proto je nyní dvojaký stav, kdy satanisti, nacisti, tato stará garderoba a dlouhodobá původní moc na zemi se musí pustit, protože prohráli válku a nedaří se jim už mocenské páky držet, hlavně už nemůžou udržet tu plošnou idiocii, která je nutná pro jejich pohodlnou vládu. Odhalují se čím dál víc a čím dál bizarnějšími výjevy, jako je prasokuře dělající nám jako státu ostudu po celém světě v pozici ministra zahraničí, či co že to obsedá.

Zkrátka nacisti, židi, satanisti prohráli válku a musí se pustit a tak se všechny ty červovité divné struktury vyvalují a ukazují. Je to jednorázové, toto se už nebude opakovat. Mají jeden pokus o převrat a nejde jim to. Ta děsivá tragikomedie, která stála životy už mnoha milionů lidí, včetně těch zemřelých na zlomené srdce, sebevraždu, podlomené zdraví, chudobu, stres a zmrzačení ... nejen těch zemřelých přímo ve vojenském konfliktu, nehledě na oběti covidu a vakcínky ... tato děsivá tragikomedie jednou skončí. A nemusí to být až tak daleko.
Je to jisté, nacisté padnou, západ padne.

Nevím, jakým způsobem západ přesně padne, ale určitě padne jako to, co to bylo poslední tisíciletí. Tedy jako nejvyspělejší část světa s nejrozvinutější kulturou, která má nějaká rozhodovací práva.
Tak západ končí a již nikdy nebude existovat. Myslím si, že tam plošně vyhyne i obyvatelstvo kvůli neplodnosti a že budou nahrazeni muslimy a v severní Americe jinými kulturami, hlavně asi hispánci, indiány a černochy.
Evropa již nikdy nemůže být vyspělá, protože už nemají kolonie, kam můžou jak za starých časů přijít dělat nelidské zločiny. Poslední jejich kolonií jsme my. Jakmile nás ztratí, musí si toto klíště poradit. A ono si neporadí a zdechne.
Proto západ končí a protože NWO prohrálo válku s GF, tak se tato děsivá obludná show, která se přes nás žene, ukončí prohrou západu a nacismu a bude to již jejich definitivní prohra.

Protože existence nacistů byla plně závislá na plošné slepotě, nevědomosti a demenci obyvatelstva. Dokud pro nás byly mimozemské technologie kouzla a čáry, tak se mohli nějací satanističtí žiďáci kolaborantsky vybavovat se zlými rasami a získávat výhody proti lidstvu.
Jakmile se lidstvo už jednou otevřeně dostane do kontaktu s GF, což už se v podstatě děje a bude poučeno o psychotronice, vesmírném nacismu, kyborgizaci, černé šlechtě, zločinu jako takovém, jak tu byl a lidstvo přijme nové informace a stane se chytřejší, tak nacisti na tomto světě končí.
Protože tu končí ta kritická míra temnoty, demence, náboženské pověrčivosti, metafyzické arogance a všeobecné do nebe volající idiocie, která tu vládla dlouhé věky a která jim umožňovala parazitickou existenci na lidské rase a této planetě.

Jakmile lidstvo prozře, nacisti končí a jejich násilné projevy nyní jsou skutečně projevem jejich pokusu o poslední převrat a pak navždy skončí v propadlišti dějin. A s nimi i jejich sympatizanti, což může být většina lidstva. Zvláště toho bílého.

Nyní je asi konečně na scéně Izrael a Ukrajinu si už může vzít ten Putin, Amíčci teď budou lítat kolem Izraele.
9 milionů zmrdů a jakýho zla nadělají, což.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter