Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10. > PřilítliMimozemšťani> 







Já myslím, že to co dělá Izrael, je skutečně záměr zničit Izrael podle mytologických konceptů a to těch jeblých sionistů, satanožiďáků, nacistů - ona je to dost dobře jedna ideologická sebranka, ač tito více "staří" židosatanisti asi mají víc pověrčivé myšlení a myslí si, že simulováním nějakých úkazů docílí své světovlády na zemi.
Tak je to jasné, že Izrael padne a zanikne, že. Kor nyní, když si dovoluje, co si dovoluje. Když je Jehova mrtvý, tak nemají mimozemskou podporu a jsou zkrátka v řiti. 9 milionový výskyt uchrchlaných kreténů mezi Araby, kteří jsou doslova ze všech stran, při všech těch problémech a nabublaném antisemitismu .... no to by musel být zázrak, aby to žiďáčci přežili. To dá rozum, že toto nedají.
To můžou mít bombiček, kolik chtějí a co se týká psychotroniky, už jsou dávno béčka a jejich kouzlící jednotky podle přírody jsou čistokrevný mýtus, první co by se dozvěděli od zemských a vyšších sil by bylo - vypadni milánku vypadni.

Takže jedou na sprostotu a na sílu a dovolují si víc, než by si mohl dovolit kdokoliv s uchrchlaným jazykem, kdo chce žít mezi Araby.
Tudíž bude po nich a to asi i dost brzy.
Podle půvabné předpovědi Nostradama je to myslím tak, že Peršan Izrael sejme, než stihne Amíček zareagovat a pak vezmou muslimové Evropu hákem a máme štěstí ... my bychom se tak nějak měli ubránit, osere to hlavně Francie logicky, Německo, NDR se asi přidá k nám.
Tak Erdogan toho "Bibiho" taky nějak nemusí a to je velká země s velkou armádou.

Tudíž bude od žiďáků a od Evropy pokoj a to spíše tímto stylem a žádné debilní tažení do Ruska se konat nebude.
Fakticky si myslím, že když se židonadšencům do jaderné války podařilo šlápnout na držku před týdnem, půjde to už vždycky. GF má své metody.

Zkrátka tito černomagičtí smrdutí opruzové jsou jak shnilá hnáta, můžou nás otrávit, ale ne porazit.
Kdyby tu nebyla GF, tak už nás mocipáni dávno rozmetali na sračky. Nebo spíš, kdyby tu nebyla GF, tak už tu vůbec nejsme nějakou dobu, ale kdyby tu nebyla GF při tomto jejich projektu na kyborgizaci, tak by nyní zřejmě podle jejich plánu ještě bylo divné období tupé totality, při které by nepozorovaně ubývali duchovní a čarodějné osoby ze společnosti, SAC 2000-2022 by přešlo bez jakéhokoliv užitku, žádné informace by nebyly, žádné konspirace by nebyly, byl by materialismus a židovství.
A Vatikán a "víra", tedy konglomerát kosmologicky směšných představ a atavické víry ve staré shnilé hnáty.

Tak se dá asi očekávat to Nostradamovo proroctví.
Pak prý Evropa uvadne a vzkvete Rusko.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter