Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10. > PřilítliMimozemšťani> 








Na nacistickém mainstreamu se ohledně situace v Izraeli a na Blízkém východě odehrává v diskuzích jednoznačná převaha proizraelských názorů. Píšou to samozřejmě často lidi s fajfkou, což kdo si to udělal během doby 2021 - 2024, je jednoznačně odporné nacistické prorežimní hovado, tak se nelze divit. Ale čtení je to příšerné:


Íránská osa odporu obklíčila Izrael ze všech stran
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-osa-odporu-kam-saha-vliv-iranu-na-blizkem-vychode-261731


"Usekni Hydře hlavu a spal ji ohněm... Dokud bude existovat Írán ve své současné podobě, konflikty v této oblasti nepřestanou."

"Všichni tito kamarádi Íránu zaniknou, jakmile bude Írán v troskách sám. Ani jedna z těch skupin neovládá vůbec nic kromě rozborky a sborky AK47, technologicky jsou ve středověku a jakmile bude přerušen zbraňovod od Íránu, pak se rozutečou sami."

"Kolem Izraele je ne osa odporu ale osa islámského zla, která se rozhodla Izrael definitivně porazit a zlikvidovbat. Doufám, že se přepočítali."

"Další svoloč. Ti muslimové se snad klonují."

"Izrael už několikrát vyhrál proti mnohonásobné přesile a zvítězí slavně znovu! IDF jsou tvrdí hoši a nepřátele Židů teď stihne spravedlivý hněv!
Izrael - národ Bohem vyvolený!"






Tak uvidíme, no. GF jsou Alláh a džinové a Děda Mráz a elfové a bělovlasí kudrnatí andělé, co šlapou Deep State na držku.
A kočičky a někdy i modré kočičky.

Takže nevím, co fajfkaři.
Vypadá to tak, že zařvou, ale toto by mohlo být ještě zábavnější, než kdyby potáhli na Rusko. Tam by zařvali bez užitku a člověk by jim to přál. Když půjdou na hranice někam do středu Německa a tam kdyžtak zařvou, bude to i s užitkem.
Fakticky jsem emočně rozpolcená.
Je však jisté, že muslimové vyhrají, ten Izrael určitě rozmetají na sračky, přejí si to všichni, dobří i zlí. GF nemá ráda žiďáky, podle posledních zpráv, co jsem zjistila v poli, to už i rada mudrců u Chrámové hory balí a časostroj se stěhuje, prostě se jednoznačně počítá s tím, že to tam končí.
Ať se fajfkaři zklidní.

No a pak když budou Peršani rozjetí, tak co, já jim fandím, ať vypnou EU. Já fakt nebudu pořizovat za 5 let jiný topení, sorry. A nebudu mít žádnou digi identitu, ani platit uhlíkový daně.
Pochopitelně, naši spojenci a zachránci - muslimové, kteří nás přišli spasit a zničit EU, tu budou považováni za nepřátele a chrabří strejci s fajfkou třeba půjdou pomoci tomu Německu. No, tak je pravda, že by zase bylo milý, kdyby to NDR přežila a zespoda z Balkánu nám snad pomohou přátelské vztahy s Orbánem.
Tak já nevím, komu fandit.
Tak napůl, aby to vyšlo akorát, aby se zachránil tak zhruba bývalý SSSR a zbytek propadl muslimům.
Tady pojede étos - za pomstu židovstva a za Izrael! No to by člověk blil. Ale zase bude dobrý je trochu podporovat.
Aby se muslimové zastavili zhruba na linii, kde stávala Železná opona a pak se to postaví znovu.

Nevím, ale jestli půjdou bojovat zrovna fajfkaři.
Kdyby se do toho někdo chtěl vrhat, tak bych mu doporučila šla bránit nejdřív tak to NDR, cca do půlky Německa, víc nemá smysl bránit.
Za Francii ať si jde zdechnout jakýkoliv magor, ten je mi u prdele.
Sem podle mě nedojdou, protože v této zemi je podle mě příliš antináboženská energie. Tady ne že není Víra, tady ani nikdo nikomu nevěří a každý má vlastní rozum a teorii, když už tedy věří a taky jsem tuhle přemýšlela, komu u nás lidi vlastně věří a zjistila jsem právě, že nikdo nikomu nevěří a nikdo nemá tu důvěru prostě...
fakt oni by stejně zdrhli. To zlatá západní Evropa.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter