Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Ať se jdou s celou ženskou emancipací vycpat. Je vidět, že je to řízený projekt na rozložení společnosti a je to vedené shora. Nakonec to téma ještě nechutně zneužijí k propagandě proti "teroristům". Oni támhle opancéřovaní reálně terorizují nějaké lidi v sandálech a my tu máme uslzeně poslouchat ty děsivé případy ženského bezpráví a proto těm "správným hochům" fandit. Šmejdi hnusný nacistický.

Co dokázaly ženy v rámci emancipace? V podstatě dvou věcí - že můžou makat od nevidím do nevidím a ženskou roli si nechávat na druhou kolej, včetně výchovy dětí a péče o rodinu a taky můžou chodit k volbám. Což je úplně na hovno, protože volby jsou věřím dlouhodobě podvodně řízeny v neprospěch lidu a neodrážejí jeho skutečnou vůli.
Kdyby to sociální inženýři mysleli s těmi ženami tak dobře, tak v prvé řadě pustí otázky spirituality, protože úcta k ženě souvisí s úctou k planetě. Takže by se odstranilo patriarchální monotematické náboženství s mužskou hlavní personou a duchovní proudy by se pustily, ať se proběhnou. V podstatě by se obnovila slovanská duchovní rovnováha přirozeného sakrálního uchopení reality v podobě ženských elementů země a mužských vesmírných elementů zvnějšku, v podobě inspirace, etiky, atd.
To, co zlikvidovali před tisíci lety, právě proto, aby mohli bezhlavě razit technokratický nacismus.

Takže při "emancipaci ženy" pouze utvrdili bezvěrecký kapitalismus, nacismus a komunismus, udělali z ženy pouze podřadného pracovníka a uvrhli ji bez jakékoliv úcty do ještě většího otroctví, kdy se plahočí od rána do večera zapřažená jak ta kráva v perverzním světě, který ji každou minutu kazí děti, ať dělá co dělá.
Takto na tom byly "před emancipací" pouze ty nejubožejší chudinky, dělnice. Ty dělaly dvanáctky, jejich muži a haranti taky. Podle toho to vypadalo a byli vyhlášená spodina, mravy, uvažováním, chováním. Níž už byli jen žebráci, prostitutky, zloději, vrazi a tak.
Ostatní ženy měly práva postavení ženy ve společnosti. Buď dělaly jenom do svatby a pak se věnovaly rodině, nebo dělaly víc, když chtěly a troufly si na to. Je fakt, že tehdy se vše dělalo ručně a že žena doma zařizovala všechny potřeby rodiny, takže "praní prádla" bylo skutečně časově náročné, ženy se nenudily.
V dnešní době, kdy je v městském, nebo panelákovém bytě 2+1, tak jistě je situace jiná, žena může klidně pracovat, ale jak každý jistě ví, chodit do práce není jen tak, bere to energii a vše a ve skutečnosti toto už není dávno žádná radostná emancipace. Mnohá žena by ocenila, kdyby mohla dělat poloviční úvazek a její muž vydělával slušné peníze, které by zaopatřily rodinu. A všichni by byli spokojení.
Ovšem většina žen si to dovolit nemůže, protože dementní ekonomika neuznává pro otrocké národy poloviční úvazky a navíc jsou tu všichni nechutně bastardně zadlužení, protože si na tu kyborg zkázu museli vzít půjčky, aby měli všechny ty zasraný pípátka a hlavně jejich haranti, peněz je furt málo ... tak musí ženuška emanicpovaně dřít a držet hubu a je na tom ve skutečnosti daleko hůř, než ta utiskovaná chudinka z 19. století.

Až se panstvo rozhodne chovat slušně k ženám, k lidem obecně, tak to poznáme.
Ono všechno jde, když se chce.
Ale oni nechtěli, tak cíleně rozložili společnost a když muslimové spráskají Evropu, tak jim ve skutečnosti pomůžou a vše krásně jde podle kosmického zákona. Všem to pomůže a Čecháčkům to provětrá žíly, nebo minimálně zvedne tlak, protože nebezpečí bude blízko. Asi budou muset zvednout prdele a začít se konečně chovat víc použitelně.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter