Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Jinak kvikot bílých materialistických sviní, co si myslí, že je v pořádku likvidovat muslimské země a pak tu kvičet proti muslimům, když se sem vydají to tu převorat od počátku ... to mě nezajímá.
Ve své podstatě upřímně nenávidím rasisty.
Dementi, kterým nevadila okupace muslimských zemí a trvají na něčem "národním", že je jako v pořádku se chovat jak hulvátské obsesivní sexistické a rasistické hovado a mít neuvěřitelně hulvátské projevy vůči muslimům ... pro mě nemají hodnotu, v tomto jsem porevoluční holčička.

Jsem si jistá, že až budou muslimové brát Evropu hákem, tak rasistický zmrdi, zasraný dědci, budou doma, posraný a zalezlí.
Bojovat proti nim budou jiní.
A třeba nakonec i ti, co muslimy upřímně nenávidí, třeba i z nějakého konkrétného důvodu, že s nimi zažili něco zlého. Já neříkám, že jsou svatí a ani si nemyslím, že by měli obsadit naši zemi.

Ale na Francii mají právo, prostě vyšší právo.
A oni si ji vezmou, stejně jako Německo a asi tu Belgii a Holandsko.

A věřím, že pak bude v Evropě vyšší duchovnost.
Protože materialistických bílých bezvěreckých zmrdů, co jsou akorát hulváti - těch je - jako zkurvený čecháčci si nechutně otevírají držku.
Když si vy zkurvenci špinavý rasistický bezcitný můžete otevírat ty svoje špinavý držky na muslimy, tak já vám takhle můžu masakrovat ty vaše vypíčený židy.

Češi potřebují válku jako sůl a běžte umírat radši proti muslimům, než proti Rusům, svině zasraný.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter