Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10. > PřilítliMimozemšťani> 





Stupidní čecháčkové, ukrkaní hulvátští primitivové, líné prdele, materialističtí hajzlové a tupouni, bezcharakterní hovada, úplné nuly ... ti mě vlastně do tohoto všeho nahnali.
Způsobili u mě silnou příklonnost k muslimům.
Když jsem četla 2014 a 2015 výlevy těchto odporných hovad, Čechů, na internetu v diskuzích, tak jsem se rozhodla pro džihád, aspoň ten duchovní.
Já pochopím kritiku toho, že sem neměly směřovat miliony uprchlíků, že je to pro Evropu konečná. Ale to jim nedává právo se chovat jak utržená odporná hulvátská hovada, nejhorší dno společnosti. To takhle si měli otevřít držku proti Georgi Bushovi a Barracku Obamovi, když nechtěli, aby to takto dopadlo. Ale to oni byli spokojení, to těm špinavým zkurvencům bělošským nevadilo, že Írák a Sýrie hoří v pekle.
Protože jsou to rasisti, ubožáci, chcípáci.
Je to i půlka dezolátů - to jsou zmrdi schopní ještě postaru pochopit, že Putin není zlo, protože byli vychováni za komunismu a to je nejsilnější formátování, to co se stane v mládí. Ale jinak je to lidský odpad, protože jsou přesvědčeni o své bělošské převaze proti těm muslimům, o kterých si myslí, že jsou to zvířata určená k vybití.
A podle toho si otevírají svoje tupé hulvátské špinavé držky.

Takže v r. 2015 jsem neměla doopravdy vůbec žádný důvod k loajalitě vůči Čechům, nenáviděla jsem je.
Ne za to, že jim vadí uprchlická vlna, já s tím taky moc nesouhlasila a určitě jsem nebyla vítač, ale za to, jak se hulvátsky a nehorázně chovají a jak jsou konceptuálně tupí dementi, že nevidí tak zjevnou příčinu toho, kdo za toto všechno může a pouze si vybíjí vztek do obětí toho všeho a chovají se jak zrůdy.

Takže si mě pochopitelně vyhlídla nějaká partička mimozemských sviní, tehdy byli jasně navázáni na ISIL. Je to ta parta mimozemců, se kterými jsem se už rozloučila na začátku r. 2021. Patří mezi ně asi i Márinka Swaruu, věční záškodníci proti GF.
Ukázali se jako velké zákeřné svině a kdybych s nimi jela dál a nepoznala později jejich nebezpečnost, asi by se i naše země nakonec stala obětí islamistů. Neměli nás rádi a neměli dobré úmysly. Byli spojeni s ISIL a CIA.
Myslíte, že by se mi něco takového stalo, kdybych nepřečetla ty nekonečné lány hulvátských výlevů Čechů proti muslimům?

Nakonec jsem se zorientovala, kupř. božstvo Alláh mi v tomto hodně pomohli, že mi pomohli se zorientovat a odsekat se od těchto galaktických mafiánských zločinců, kteří řídili ISIL.

A pak mi tady bude nějaký zkurvený dementní hulvátský zmrd psát deptací poznámky, že mě řídí chazaři a že chce zabíjet negry.....
Dostat ho tak do rukou kripla.
Asi je to stejně nějaký starý blbý dědek, kdysi měl někde přezdívku koriandr, asi je to on, není schopný napsat smysluplnou větu, byl jeden z obětí Ivo Bendy, kdy uvěřil, že někam poletí s Aštarem, zkomplikoval si kvůli tomu život, má bláznivou ženu, je starý, blbý a dementní, nikdy se ničeho nedočkal a tak si to chce vybíjet na mně.

No tak o to skutečně nestojím.


Jinak chci zdůraznit, že kdybych čirou náhodou plnohodnotně naletěla a nedostala se z toho, nepoznala tu mimozemskou bandu jako škodlivou, tak bych programovala něco, co by vedlo k definitivnímu zničení a podrobení si naší země muslimy. Jako tím ISIL. A nemohla bych za to, byla bych nevinná jako lilie. Je moje dobrá vůle, že jsem to zvládla a rozpoznala. V poli je to tak, že západní Evropa je degenerát a muslimové na ni mají právo a naše země má vlastní kultické zdravé vřídlo a měla by zůstat slovanská. Nicméně naše země je plná materialistického rasistického odpadu, takže nějakou pohromu, která ten odpad zničí, stejně doufám vykouzlím. Já bych tu vůbec nemusela být inkarnovaná, kdyby tu nebylo tolik zlých odporných lidí a neběžělo tu to mimozemské přepadení planety.
Nejsem zvědavá na kritiky nějakých totálních ubožáků, co nejsou schopni napsat ani smysluplnou větu.
A bohužel, nemůžu ty dementní vejšlepchty mazat, jedině můžu vše smazat a znovu vše publikovat.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter