Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10. > PřilítliMimozemšťani> 








Írán a toto východní centrum je spojené s Himalájí a jejím duchovním věděním, odkazem a tajemstvím, je tam centrum védského vědění, odkazu ze starověku, které založila GF.
Já když už, tak patřím někam na východ, vím, že v těch energiích, které tam vnímám, "jsem doma". Tady na západě trpím, jako jakýkoliv člověk s duchem, který má kulturní centrum někde na východě. Ten materialismus a tupost, jakým se projevuje obyvatelstvo této části světa, je to doopravdy bolestivé a nesnesitelné. Naštěstí už se to likviduje, takže bude lépe.

Ač mám skutečně dobrý vztah k místní krajině a přírodě a k tomu kultickému vřídlu - Bohemii - Slavii a úctu ke slovanství, tak Čechy jako lidi nemám ráda. Nějak jsem nepochopila, co je skvělé na tom vypadat jak prase a myslet jako prase. Krkat, pít pivo, žrát a s dementním výrazem produkovat hulvátské projevy proti muslimům a cikánům. Toho máme plný internet, této kvality a bohužel, kdyby jenom internet, i realita je těchto živočichů plná. Potetovaná obtloustlá prasata s vyholenými skráněmi, případně steroidní uměle vyhnané živočichy s podivně mongoloidním ksichtem člověk potkává více, než nějaké ty "normální mužské". Věřím, že pak tito živočichové dopují internet svými moudry o tom, jak je potřeba cikány poslat do plynu a muslimy zredukovat.
Naštěstí má vyšší zákon ty stejné záměry s nimi, snad jen ten cyklon B už zůstane minulostí.

Asi budou redukováni hlavně tou neplodností, přičemž se musí nějak sundat technická úroveň, aby nebylo možné se reprodukovat ze stroje, aby se nemohli tito orkové reprodukovat uměle.
Je jisté, že míra sprostoty, hulvátství a nenávisti na českém internetu jen odráží ubohost a strach malých českých "mužů". Podle toho, jak kvičí, je znát, koho se bojí doopravdy hodně - Rusů se bojí doopravdy hodně moc a z muslimů se doslova můžou posrat strachem.
Tak je to strana GF, ti jsou silní, asi se čecháčkům nelze divit, že kvičí strachem a produkují hulvátství do takové míry, že ztrácí podporu strážců.

Já jsem ve stavu, že tu zemi mám ráda, ale ty lidi ne. Prostě mi Češi jako národ připadají vyloženě nechutní. Nehezcí, nic moc kuchyně, krkání, hulvátství, primitivita, děsivá "rocková" hudba, příšerný vkus, příklon k nacismu, ukrofašismus, vyvalené faldy a malá míra cudnosti, všichni touží jen "makat" a dělali by nejradši čtrnáctky ... nechápu, proč by v tak pěkné krajině s lyrickou energií mělo žít něco takového....
Ona budoucnost tohoto území se stejně asi nebude odehrávat podle vize prasečí hlavy typického Čecha, že jako Rusko padne, muslimové vymřou a on tu bude krkat a hulvátsky si otevírat držku navěky i s vítěznými žiďáčky.
Já kupř. nevěřím na důchod, protože nebudu skutečně chodit do práce v 67 letech, to někdo upadl na hlavu, ne? Já nejsem z generace, co se dožije tolik jako ta co je teď stará. My jsme měli nervy, nejistotu, výsměch, perverzi, obtěžování, nezaměstnanost odmala, nikdy to nepřešlo. My se dožijeme méně!
Navíc dětí je méně a bude jich ještě míň po kočkování! Bude se vymírat, masově zřejmě. A jestli sem někdo přijde nový, budou to právě muslimové, nebo a to by bylo horší, zápaďáci. Ani jedni z nich nás nebudou chtít živit! Zápaďáci jsou zvyklí nás vysávat a ne dopovat a muslimové to stejné, ale ti zase vysávají zápaďáky!
Zkrátka nemá smysl se tu snažit o nějaký důchod a dělat si nervy se sociálním pojištěním. Je třeba hledět na svoje zdraví, aby ho člověk zbytečně neobětoval systému a aby mohl v těch 70 letech kdyžtak ještě pracovat, aby se uživil. Je sprostý, že tenhle stát chce daně. Když nám podtrhli budoucnost před očima, tak ať nechtějí daně! Ať má člověk výdělek pro sebe!
Budoucnost této země je mizerná, nevím v jakém vymyšleném světě žijí ti odporní hulváti a nacisti, základ této české společnosti, ale nic hezkého se pro ně nechystá.


Původně jsem doufala v ten kontakt s GF, no ale to vůbec nevyšlo. Co je jediné pozitivní, že se podařilo zlámat ty psychotronické projekty NWO a vyhnat zlé mimozemské rasy. Aspoň podle mého zážitku. Takže je možné konečně "normálně" žít, že se mi jako nebude hrabat ve vnitřním vnímání nějaké zkurvené židovské hovado a nebude mě uzurpovat a snažit si mě podřídit.

Ale kde je úplná pravda, skutečně netuším, protože vidím, že jsem se svým pojetím, že to byla mimozemská válka, stejně jediná, nikdo nic takového jako já neříká.
Když už to někdo říká, tak jsou to falešné zdroje ze západu, kde je dotyčný, kdo to produkuje - třeba Elena Danaan - v pohodě, nikdo netrpí stresem, nikdo nemusel bojovat jako já, nikdo nebyl napadený, všichni jen s úsměvem lžou a sami jsou v klidu a vybírají peníze.
Neznám nikoho dalšího, kdo by se s něčím takovým jako já musel potýkat, žádné svědectví nevzniklo, nic nikde takového není - takže je vysoce pravděpodobné, že to prostě není pravda, že je vše jinak. Třeba jsem fakt blázen, co já vím. Sice vidím na nebi ty lodě, ale to je tak jediné, co by napovídalo, že je to tak, jak říkám. Čím víc je informací, tím víc to nesedí.
Kupř. nyní zase asi po 3 letech ticha přišel Pavel Roško s vyprávěním, jak si ho vzali na loď mimozemšťani a zas mám v hlavě guláš. Tak já už nevěřím nikomu, ani Roškovi, ale v případě, že on třeba nelže (což je fakt jenom třeba), tak se mi to rozpadá. Ne že by mi vadily nějaké popisy jeho zážitku, s tím bych docela i ladila. Ale nesedí mi to celkově. Proč by mimozemšťan potřeboval soubory na flash disku, když má GF tak vyspělou technologii, že si může cokoliv zkopírovat z jakéhokoliv PC na zemi? Proč by ho vůbec někam brali? GF mi říkala, že tyto výlety, že někoho někam berou, nedělají a že se toto dělo právě dříve s nějakými těmi Taygeťany, kteří porušovali stanovy, byli nezodpovědní, nasekali spoustu lidského neštěstí, pohráli si s lidmi a nechali je být. Tito - taky GF - prý zase řekli Roškovi, že na zemi o nich spousta lidí mluví, aniž by je kdy viděli a že bůhví co na ně mluví. To je pravda, já je nikdy neviděla. Takže tedy popírají telepatický kontakt s lidstvem a správné jsou jen tyto jejich únosy/výlety? A když tedy takto vezmou Roška na výlet a nechají ho, aby o tom pak mluvil a nenamáhají se s aspoň jednou jedinou fotkou, není to divný? To jako má vést k tomu, aby se lidi nechali odnést nějakým létajícím talířem?
Nevím, jsem z toho už dlouho zmatená a unavená.
Jestli jsem třeba blázen a GF je jen banda nějakých vychytralých hajzlíků, co na nás serou a neudělají pro nás absolutně vůbec nic a je jim jedno, co se tu děje na zemi a maximálně si jednou za 10 let vezmou nějakýho chlápka na loď, aby poreferoval, tak to nevypadá zrovna moc nadějně, že.

Lepší být do budoucna pesimista, než optimista.
Je to lepší, pro přežití.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter