Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10. > PřilítliMimozemšťani> 







S kontaktem s mimozemskými civizacemi je velice podivná situace a nejhorší je, že nikdo nemá skutečný důkaz čehokoliv, včetně toho Roška. Teď on je docela persona v kontaktních záležitostech a já bych zase nerada někoho takového vyloženě natírala načerno, že je lhář, to si nemůžu dovolit a v případě Roška by mi to bylo i líto, jenže skutečně těžko říci. Jestli on má pravdu a nekecá a nepřibarvuje, ani si to nevymýšlí časově - jakože nepředstírá nějaký dávný zážitek jako skoro včerejší, tak mi to připadá dost divné, protože mi to narušuje rámec, jakým chápu tu současnou situaci.
Já to chápu tak, že probíhala mimozemská válka a lidstvo jako takové bylo kontaktováno primárně telepaticky a bylo i zapřaženo do mimozemských bojů v rámci okultních, magických operací a ti, kdo bojovali, byli napadeni ze strany NWO a ti se je snažili zničit. Proto uplatňuju pravidlo, že kdo je kontaktovaný skutečnou GF, má problémy, zatímco ten, kdo je kontaktovaný protistranou - nějakou galaktickou mafií, tak nemá problémy. Kvůli tomu, že GF se chová slušně a NWO ne. Tedy, kdo je kontaktovaný stranou NWO a dělá to dobrovolně, ten nemá žádné protiútoky, protože GF se chová slušně. Ale ten, kdo je kontaktovaný ze strany GF, ten je okamžitě napaden NWO, protože ti se snaží všechny tyto kontakty zmařit.
Tím si vysvětluju, proč vůbec je tak málo lidí v nějakém kontaktu. Dříve toho bylo tuny, nebo ne tuny, to přeháním, ale zkrátka bylo toho mnohem více. Jenže to zřejmě byly ty galaktické mafie a jak vyhrála GF, tak musely ustoupit a tyto psychotronické sítě byly rozbity. Proto masově opadly kontakty na všelijaké Plejáďany atd., nikdo už o ničem nemluví. A ti, kdo byli od začátku v kontaktu s GF, to skutečně nemuseli přežít, protože to bylo hrozné a přežití vyžadovalo hodně vyspěle techno-okultně myslet, přiznat si žiďáky v bunkrech s psychotronikou, spolupracovat s mimozemšťany, pracovat s velkými kosmickými silami, pochopit skákání v čase ... přežít příšerné hnusy a morbidity. Prostě nebylo to jednoduché a kdekdo mohl zemřít, nebo už nemá sílu ještě po tom všem se prát s tou prolhanou masou svinstva na internetu.
Nevím, je to jenom moje domněnka, tím si vysvětluju, proč se děje, co se děje.

A GF je v jasné otevřené komunikaci s těmi svými spojenci, což jsou zasvěcenci a příslušníci všelijakých tajných řádů, mocenských, zkrátka s těmi, kdo se účastnili mimozemské války jako jejich spojenci a vesměs se ukazují v pravé podstatě hlavně těmto lidem, protože s nimi potřebují zařizovat konkrétní zájmy. A tato vrstva je taky tak nějak jediná, která je doopravdy musí znát přímo a to i z toho důvodu, že na jejich jednání záleží více, než na jednání jiných a navíc oni se zavázali k principům Zákona Jednoty a je třeba je v tom směru udržovat.
A ti pochopitelně musí následovat jejich instrukcí a tady ještě skutečně od GF není povoleno, aby se o nich dostaly důkazy ven, aby je někdo přímo viděl, nebo jejich fotografie atd.
A obyvatelstvu je jak jsem to pochopila, vydán v podstatě signál, ať nic nečekají, maximálně na té duchovní rovině a ať nikam nelítají. Je to uděláno pro bezpečnost, jako takovou. Kupř. když bude vydán signál - "nečekejte masový kontakt", tzn. žádné viditelné lodě na nebi, tak se snáze zvládne případná "blue beam" událost simulující na nebi holograficky přílet mimozemských flotil, ať v pozitivním, či negativním smyslu.
Stejně tak jsem pochopila, že nemají zase nijak zvláštní zájem tahat lidi zbytečně v lodích do vesmíru.
Tak mi do toho právě ten Roško dost dupá, tím co říká.
Ale třeba má pravdu on. Tady skutečně nejde říct ani á ani bé.
Nejhorší je právě absence důkazu - já dokážu pochopit, že GF nechce dát důkazy z mnoha důvodů. Na druhou stranu, když chtějí někoho vozit v lodích s tím, že ten někdo to pak půjde zvěstovat, nemohli by mu tedy aspoň tu jednu fotku jako důkaz dovolit?
Pak by měl Roško fotku a já jenom telepatický kontakt a bylo by nějak víc jasno.
Je v tom bordel, to je evidentní.
To by museli všichni projít psychoscenem na plný výkon, aby bylo jasné, kdo lže, kdo ne a o co mu jde.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter