Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10. > PřilítliMimozemšťani> 







Já v podstatě ani nežádám, aby mi někdo "věřil". Protože mi je právě jasné, že ta situace je velice nepřehledná. Sama uznávám i možnosti, že vše může být jinak, že jde třeba čistokrevně pouze o vojenskou psychotroniku, že v tom nehrají roli žádné mimozemské civilizace. Jenže, já sama té teorii nevěřím, píšu zkrátka to, co si myslím, co vnímám, ale sama bych se ráda dopátrala nějaké pravdy.
Takže určitě nevyžaduju, aby někdo nevěřil Roškovi, ale věřil mně. To už bych spíš vyžadovala, aby si lidi uvědomili, že Márinka Swaruu lže a že hnusně pomlouvá GF a tím poškozuje telepatické kontakty s mimozemskými podpůrnými civilizacemi. Ale nemůžu to nařizovat, pochopitelně. To je skutečně na každém. Já dávám pouze svůj pohled a velice mě frustruje, že celý ten zážitek byl tak děsivý a otřesný a hlavně politicky nekorektní a že to celé jasně mluví skutečně proti obludnému žido-nacistickému spiknutí a to spiknutí se ideologicky nonstop ukazuje a reálné dopady tu jsou, celá společnost jde do hajzlu a že vítězové jsou skutečně východ a GF, ale psát o tom je tu nekorektní.
A ezo-ufo jede slaďounké žvásty a nebo lítají s mimozemšťany bez důkazu po vesmíru a nikdo netáhne hlavně proti kyborgizaci a za živou planetu. Takže fakticky nevím, co si mám myslet, můžu se zeptat GF, všechno co mi říkají, tu psát nemůžu pochopitelně, protože nevím, kde je pravda.
Takže to taky nějak filtruju.
V nejhorším případě mě třeba mají v moci skutečně ti nejhorší, nějací chazaři, ale prostě tomu nevěřím. Já ty mimozemšťany znám jako osoby, tedy ty konkrétní pochopitelně a to už by vše muselo být ultrazvrácené, protože "dobří bohové" by museli být ty nejhorší zrůdy, tomu prostě nevěřím.
Spíš je to tak, že všechny ty věci jsou velice náročné a člověk jako jedinec nemůže očekávat, že mu bude GF vysluhovat, prostě je to vojenská operace i z jejich pozice a oni můžou člověka vést, aby se mu nic nestalo atd., ale v případě, kdy složitost situace neumožňuje nějaké hurá fantastické řešení, jako je ten plošný civilizační kontakt, tak se musí dodržovat všechny postupy a jedinec holt musí ustoupit, nedá se nic dělat.
Tak se to snažím chápat a myslím si, že kupř. depopulace a redukce nikoliv mohamedánů, ale naopak západních bělochů je skutečně vyšší vůle a způsob, jak vyřešit civilizační krizi na zemi a to, že to jako chtělo hlavně NWO, to je vůbec otázka, jestli to fakt chtěli, nebo chtěli něco úplně jiného.
Podle mě je to, co se děje, zákrok GF. A je to skutečně kvůli degeneraci západu. Já si myslím, že pro NWO by bylo skutečně výhodnější to, co celou dou realizovali. Rozemletý západní globalismus ničící národy, šířící se pod záminkou lidských práv a demokracie, kdy západní obyvatelstvo je vedeno ke konzumu a bezvěrství a je vystavováno jako "pokrok". Tím by se infikovali všichni. Ti neměli důvod nějak potírat západní svět, protože ten lidský namyšlený arogantní degenerát, co tam žije, doposud potřebovali. A nedá se říct, že už by je nepotřebovali, akorát je potřebují mít na drátkách jako roboty s ovlivnitelným myšlením. Celou dobu se o to pokoušejí.
To, že jsou síly proti západu, jako je Rusko a Putin, nebo muslimské společnosti, nebo že se osvobodila Afrika, či se osvobozuje, od vykořisťování Evropy, to by NWO nedělali. Proč by to dělali? Východní politika je práce GF.

Jenže celá ufo alternativa a všechny výpovědi jsou prosty magie a politiky.

Takže kdo ví, kde je pravda?
Kdyby to mělo být podle Roška, tak GF telepatické kontakty nerealizuje, s lidmi nečaruje, o kouzelníky nestojí, maximálně to tu nějak monitorují, do politiky nezasahují, zabraňují jaderné válce, žádná mimozemská válka není, žádné zlé rasy nejsou, všechno zlo jsou jenom lidi a oni čekají, až se nějak jako zlepšíme či co a je otázka, proč si to vlastně potom myslí :-D ... občas takhle vezmou někoho za odměnu, jako Pavla Roška, prolétnout se vesmírem, důkazy nedovolí a to nám má stačit a máme se o něco snažit, přičemž není jasné o co. Žádná kyborgizace, nic takového.
Že neexistují zlé rasy, to říká mimochodem i Steven Greer. Ten říká, že to všechno jsou lidské vojenské projekty NWO. I to je třeba možné, kdo ví?

Ti dva by se třeba v něčem shodovali.

Člověk si může jedině něco přečíst, ale stejně, když sám nemá kontakt, nemůže si udělat jakýkoliv závěr si myslím. A když už si ho udělá, asi by bylo slušné si ho nechat pro sebe. Ono někomu popsat svůj posudek na něj bez reálné vlastní zkušenosti, zaspekulovat si a jít někoho obtěžovat asi není rozumné. Já si myslím, že jakýkoliv autentický zážitek má výpovědní hodnotu, ovšem autentický zážitek se velice těžko hledá. U "stálic" už bohužel hrozí, že mezitím potemněly, uvědomily si, že jim ta fantastická zkušenost zničila život a že jediné, co zbývá, je nějak to vytěžit a třeba si i něco přibarvit ... takže je na místě určitá střízlivost. Co je FAKT, jakože fakt, tak že všechny ty hurá akce jako 2012 atd. - prostě se nikdy nic nestalo a maximálně se objevují třeba nové teze atd., ale prakticky se nic neděje.
Jen se věci zhoršují, dějí se příšerné věci a na nebi je k vidění nikdy nevídaná technika a jevy. To jo.
Optimistický předpoklad je, že to, že se věi zhoršují "jen" takhle, je ve skutečnosti zázrak. A že jsme byli od skutečných pohrom ochráněni Galaktickou federací.
Jenže v tomto se ezo-ufo vůbec neshoduje. Já říkám, je to válka a jde hlavně o odvrácení kyborgizace. Jiní vytváří dojem, že je vše v pohodě a žádná válka není a jedou techno. Tak kde je pravda? Myslím si, že svým způsobem je to hodně jedno. Že to může zajímat v podstatě jenom lidi, kdo jsou sami v nějakém kontaktu, kde je pravda. Mě by to zajímalo, ale bohužel se pravda nedá zjistit a nikomu se nedá věřit.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter