Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10. >





Já jsem musela přežít teror nějakých židovských kriplů s psychotronickými zbraněmi v prackách, kdy se mě snažili zuzurpovat na oběť NWO. Byla jsem statečná, přišla GF, já se naučila čarovat, běžela jsem s vůlí kosmických sil. Ty zkurvené kriply se podařilo porazit. Už na mě nemůžou. Už je neslyším. Ten teror přešel a můžu žít normálně, konečně, po 40 letech života, resp. přesně od r. 1993, kdy zapnuli HAARP.
Pokud mi chce nějaké hovado říct, že to byla chemická disbalance v laloku, nebo že to byli démoni - dokonce moji démoni, že jsem se prala "se sebou" - tak ať mi to přijde říct do ksichtu. Vytáhnu kudlu, podříznu ho jak podsvinče a klidně už půjdu radši do lochu.

Nebo že bych tam nakonec skončila třeba kvůli panu Rakušanovi, nacistickému podsvinčeti? Ten nám vymýšlí prý cenzurní zákon, při kterém kdokoliv, kdo píše něco proti státním zájmům ve prospěch jiného státu, může být vymazán a uvězněn. To by podle toho zákona měli pozavírat nejdřív naši vládu, ne? Samá zrůdná nacistická svině, která náš stát a jeho zájmy a ekonomiku a morálku a kulturní integritu velice poškodila. My nejsme USA, Izrael ani Chazarská říše, pokud vím. Měli jsme nejlepší ukrajinskou vládu za celý věk existence našeho národa, to jo. Ale někdo by ty zkurvence měl postřílet, ne?
Mně se už těžce otevírá kudla v kapse. Neumím si představit tu být pod touto vládou ještě celý rok.
Už mi přijde lepší občanská válka v naší zemi, jaderná bomba spadlá na Prahu, nebo muslimská invaze, než přežít ještě jedno jediné období s těmito dobytky. Doslova bych dala tento stát raději do pracek muslimům, než znovu této nacistické vládě. Jestli vyhrajou příští volby, je to jednoznačný důkaz toho, že volby jsou pajcované. Podle mě byly už ty minulé volby důkaz.
Zase vyleze ta ožralá zrůda Kalousek. Aspoň že ten Schwarzenberg konečně chcípnul. Ještě aby vychcípala celá Praha, mamrdi prozápadní.

Tak snad se to brzy povede - i přes to, že byla covid vakcínka magnetická, evidentně způsobila poruchy zdraví, zejména srdce a evidentně způsobila dramatický pokles plodnosti, tak naše úřady vybízí k další dávce!
Běžte tam Pražáci, naběhněte tam proboha, nebo umřete na ten covid! Rychle ať jste tam první.
4 dávky vaxíčku způsobují riziko smrti o 300%
Jen ať jdou Pražáčci na pátou a šestou. To už musí být jistota, ne?
Kdo nepochopil doposud, že se ho elity pokouší zabít, ten si smrt zaslouží.
A když vychcípají mamrdi, tak nebudou mít židi a nacisti v naší zemi šanci.

GF nemůže vyřešit všechno hned.
Musíme být trpěliví.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter