Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10. > PřilítliMimozemšťani> 





Jojo, ale nyní jsme na počátku dějství, kdy zdá se musí být nutně a nevyhnutelně rozflákaný Izrael a zejména Jeruzalém na sračky, protože tam podle mytologie kokotského vtáka musí být nejdříve sejmut nějaký třetí chrám myslím a pak tam musí být těch sedm sluncí a pak se tam objeví jednou nějaký pičus s lodí a řekne židům, že jsou nejlepší na světě.
No, tak myslím si, že reálné je, aby byl rozflákaný Izrael a zejména Jeruzalém, že to by se třeba mohlo tak jako naplnit, podle toho, jak Beník Bibi řádí.

A nyní je tu velice specifická a báječná a delikátní židovská kvantová hra o Prahu a Jeruzalém.

Neboť jsem zjistila, že v Jeruzalémě si mimozemské civilizace odnesly časový stroj a schovali ho zatím neznámo kde, což je jistě dobře, jen ať to drží, tak se tím může konečně zrušit vazba Praha - Jeruzalém.
A to se děje a kvantově by se nám to nyní docela i hodilo.
Protože, jak si bystří uvědomují, taková kvantová vazba je ve chvíli, kdy chtějí Peršani vymazat Jeruzalém z povrchu země, v informačně-energické vazbě s Prahou, či přesněji Bohemií, kde je Praha tak zhruba v tom středu ... to není dobrý.
Tedy je to dobrý, když chceme zničit Prahu. Mám ambivalentní pocity.
Nevím, co mám říct a co doporučit.

Pod Staroměstským náměstím se prý rozprostírá nějaký ten Maharal. Což má být nějaká židovská okultní levárna a instalace.
Myslím si, že jde prakticky o nějaký umělými židovskými metodami udržovaný konstrukt, kdy se ceremoniální satanistickou demencí pokoušeli ovládnout Prahu ve prospěch židů a toho Jeruzaléma.
Přitom, to jako vůbec nemuseli, to funguje i bez nich.
Mimozemský časový stroj, který byl ukryt někde v hlubinách té Chrámové hory a který byl původně dle mých vizí umístěn pod sfingou, než to někdo jak prase vyrval a přemístil do Jeruzaléma ... ten prosím pěkně je vysokodimenzionální zařízení vesmírné úrovně a byla o to rvačka, nicméně někdy kolem r. 2019 - 2020 se to podařilo dostat dokonale pod kontrolu GF a dalších vysokodimenzionálních vesmírných a kosmických sil a od té doby jsem tam řádila s beránkem a medvídkem božím a Alláhem. Vždy jsem v symbioze čistého ducha světelné božské sféry, Krista a slovanské duše a síly a také naší Bohemie a taky pochopitelně čistých sil Alláha zářila jak čistá bílá hvězda nad zlatou kopulí a všichni se tuze radovali.... a bylo jasné, že časové linie jsou už pod kontrolou dobrých sil.
No, tak tato hračička už je někam odstěhovaná, někam do bezpečí a protože to vždy spolureaguje a rozeznívá se to s čistou kultickou silou a proudem Bohemie, jakožto čistě panenské a holubičí, mírové a jabloňové typicky evropské energie v jejím středu ... tak tu bylo už bylo naštěstí provázání s Jeruzalémem a naší Prahou.

Takže ty židovské techno-okultní satanistické píčoviny, co tu vyváděli žiďáci, to bylo úplně zbytečný.
Jen je teoreticky možné, že zbytková energie z tohoto propojení by mohla kvantově vyničit Prahu společně s Jeruzalémem.
Uvidíme.

Pod Staromětstkým náměstím jsem vždy vnímala hlavně pachuť popravy naší šlechty 1621, následkem prohrané Bílé hory. Dlouho jsem vzdorovitě stávala v podzemním mělkém sklepě s hliněnou podlahou v bílých šatech a byla celá svatá, ale nikdy to nebylo komfortní.
Hodně tomuto utrhla hráz událost, kdy v prosinci 2023 těsně před Vánoci David K. vystřílel FF UK. Ten den jsem byla oblečená jak středověký šašek, protože jsem si k červeným legínám navlíkla nedopatřením na každou nohu jinou ponožku a nadšeně jsem doma vařila "kapra na černo", neboť jsem chtěla vědět, jak to chutná. Když jsem to uvařila, zjistila jsem, že tohle jídlo nemůžu cítit, že ho upřímně nenávidím, naskočila mi čichová traumata z třicetileté války z toho hnusného perníku a taky venku řádila zimní bouře a byla jsem trochu roztěkaná....
takže když se pak médii roznesla zpráva, že jakýsi student vystřílel FF UK, nebyla jsem jediná, komu okamžitě naskočila asociace - 1620 a 1621.
Takže se toto trauma hýbe a já osobně už se třeba nějakou žiďáckou konstrukcí pod Prahou už nezabývám, svým způsobem to trauma považuju za vyřešené.

Teď jde o to, jestli jsou takhle chytrý všichni co :-D
Já nejsem jediná, kdo s tím polem hejbá.
Jestli si nezrušíte vazby na žiďáčky, máte Prahu taky na sračky.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter