Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Ta situace se mi líbí, protože skutečně vysokodimenzionální záležitosti jsou volné a lehké jako ptáček a voňavé jak jablíčko a GF má taky takové vzdušné prostředky, jak si poradit.
A nějaké shnilé hnáty nějakého mrzáckého žiďáka hnusokopytnického paznehta ... ať si teď poradí.
Tolik k tomu, jak moc jsem řízená "chazary". To by museli ti chazaři být nějak moc chytří na to, že to mají být satanistické paznehty. Takže ať se dědci vyklidní a dají mi pokoj a svoje těžkotonážní nízkodimenzionální hnusy ať si projektují do někoho jiného.

Navíc, i kdyby někdo rozšvihal Prahu na sračky, tedy samozřejmě nejadernými zbraněmi soudruzi, nejadernými ... český národ by to nezničilo, ba naopak, chce-li se říct cynicky, by ho to osvobodilo. Od žiďáků a babylonských satanistů a nacistů.
Ale je fakt, že tam sem tam žijou i lidi a všechny ty památky že ... no nevím, říkám je mi to svým způsobem i ambivalentně jedno.
Já si myslím, že přiblblé žiďácké vazby a tupost obyvatelstva jak mají v hlavě hlavně tu Osvětim je skutečně silná a co já zmůžu chudinka, že?
Kdyby čirou náhodou skončila Praha v troskách hned vedle toho Jeruzaléma, tak pardon, ale já vám to říkala.
Představuju si palbu raket dlouhého doletu ze strany Persie na Izrael na ten Jeruzalém a taktéž palbu zákeřných zápaďáků téhož na Prahu, aby samozřejmě řekli, že to udělali Rusové a naschvál to hajzlové poslali z Polska, nebo něco takového.

Kdoví?
Však ono to nějak "dopadne", že :-D

Já mám k tomu i teorii, která vše vysvětluje.
Kdysi dávno, oficiálně někde v 5. - 7. století, přišli na toto území Češi. Praotec Čech zakotvil u Řípu a rozkvetl český národ. Pokud je "Češi" špatný název, zkrátka tu zakotvil nějaký slovanský národ, zřejmě při vlně stěhování národů z východu na západ, kdy je hnaly hyeny ze stepí.
Tento národ se tu bohulibě ve slovanských védských - zkrátka "normálních" - duchovních principech vyvíjel, než sem vkročili babylonští satanisté v podobě Římské říše Svaté, či jak se ta nacistická pohroma nazývala a donutili nás přijmout křesťanství.
Vyvraždili přitom národ, elity národa se mezi sebou nemilosrdně pozabíjely a nakonec vyhrála zřejmě nejpodvratnější šlechta Přemyslovců, která následně po genocidě národa uplatňovala "nacistický" římskokatolický, nebo obecně křesťanský diktát.
Duchovenstvo bylo zdecimované a ti, co zbyli, se rozechvěle z posledních sil domnívali, že tedy na tom křesťanství asi něco je a tato tradice, kdy se původní normální slovanská duchovnost popasovávala se satanským učením křesťanství, se dochovala až do Karla IV, kdy jako kříženec mezi poslední zástupkyní Přemyslovců a nefalšovaného západního šmejda Lucemburků, se rozhodl tu ukotvit Říši. A tak se jal pěkně podporovat všechny zkažené móresy "Říma", tzn. v té době západní Evropy, nechal tu ledacos postavit z architektury a z duchovního hlediska doposledka domlátit poslední naivní slovanské duchovní. Když se vyprdelil jeho hnusný neschopný synáček Václav, poslednímu naivnímu Čechovi jeblo a naivně si myslel, že tomu rozumí a že tu stačí zlepšit na tom pitomém křesťanství pár věcí... Inu, Bohemie a její vlivy. Jako vždy jsou Češi naivní, to je evergreen a nikdy to nepřešlo, ani teď. Nikdy nejsou schopni rozpoznat skutečnou míru násilí, nebezpečí a zločinu, který jde přes jejich dějiny a území.
A tak Jana Husa upálili v Kostnici 1415, jak všichni víme a propukly Husitské války, kdy se tu semlely poslední zbytky divokého odboje s Říší a po pozoruhodném odporu se tu usadil zemanský typ prostého vládce Jiřík z Poděbrad, který jako správný Čech a naiva posílal diplomatické kecálisty a láskoprdy po Evropě a babylonští satanisti mu na to srali. Po tom, co se idealisticky spojil s polskou šlechtou a ta tu nastoupila na trůn a pak je rozsekali Osmani u Moháče, to tu spělo k situaci, že si nás stejně ty západní kurvy vezmou.
No a tak tu vybublal idealistický puč nějakých bláznů a filosofů a intelektuálů a po incidentu, kdy vyhodili říšské ouřady z okna radnice 1618, se vše dostalo do stavu, kdy mají "husité" znovu ukázat sílu a ti už byli věru po smrti a inťouši to nedali 1620 a náš stát propadl hororu a teroru, kdy byla definitivně popravena jeho elita na Staroměstském náměstí babylonskými satanisty západu a církve a podle toho to vypadalo. Načež se rozjel ještě horší teror 30 leté války 1618 - 1648, po jejímž skončení se tu trvale a dlouhodobě usadil evropský babylonsko satanistický duchovní mor jezuitů, Habsburků, germánů, rakušáků ... atp.
Vše se neslo v náhle rajském duchu barokní katolické idyly a hlídaných cest s alejemi a kapličkami a rozkvétajícím zemědělstvím. Všichni byli šťastní, že žijí, dokonale ztraumatizovaní a po starých českých ideálech neštěkl už nikdy pes.
Dlouho, dlouho.

Až nyní se probral tisíc let umlčený slovanský duch a hodlá si udělat místo a chtělo by to vyhnat babylonské satanisty z naší země.
A protože je to pochopitelně propojené přes žiďáky, tak se v tom koupe nejen Jeruzalém, ale i Praha a to kvůli tomu, že se tam drží jak hovno košile.
A tudíž, kdyby zmizela Praha, tak se osvobodí český slovanský národ. Ale co ty lidi a památky, že?
Říkám, stejně nemám šanci na sílu přemoct všechny ty židoprdské milce v naší zemi, tak jestli Praha nebude, říkám, já vám to říkala, ale nemůžu za to.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter