Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Pochybuju, že muslimové takto řádí ve školách i v jejich domovských zemích. Tam mají učitele chlapa, věřím že můžou dostat přes držku a žádná práva jako haranti nemají. Takže je to tam někde jinde, než tady u nás v Evropě. Navíc do Evropy, jak je známo, přišli všichni ti, kdo měli problém v domovských zemích a byli dostatečně movití, aby se sem dostali. Nebo se rodina zruinovala, aby dostala svého chlapce do EU. Chudí a potřební, ženy a děti zůstali v místech teroru a nám sem přišli mladí muži. Směs, co přišla do Evropy, jsou zločinci ze zemí stižených ISIL, dále různí černoši a asijští muslimové z Afghánistánu atd., přesvědčení džihádisté a taky i nějaké ty oběti z muslimských zemích, jak si je představujeme, ale těch je asi menšina. Většina mladí muži.
Protože to je muslimská společnost - muž je na prvním místě. Jsou to často ti, které režimy Bashara Asada a další považují za zločince, ti, kteří jeli přímo ve zločinech ISIL. Často jsou to vrazi. Nebo nějaké černošské pocuchané existence ze severní Afriky, dokonale rozvrácené Francouzy. Taková funkční Libye, která by stabilizovala sever Afriky, to né, to se těm uchrchlaným francouzským kreténům nelíbilo.
Tak ať Francie lehne popelem, ať jsou jejich ženy znásilněny, muži pobiti a ta země zanikne, už jich mám zkurvenců plné zuby, té "vyspělé kultury".
Pu pu demokracie.

A když tito mladí uprchlíci uvidí produkci, kterou se baví Evropani, tančí na to, jedí při tom, pouští si to do sluchátek, co uvidí?
Násilí, perverzi, nacistické laboratoře, tekoucí sliz, blackgoo, vrtání se v mozku, sex, sexuální násilí, zvířecí chování, nakrucující se děvky ...
Co se od nich probůh čeká? Oni nemají nějaké bělošské filtry, jakože je to "jenom jako". Navíc to není jenom jako, ty odpornosti, co ta hollywoodská produkce předvádí, jsou naprosto reálné. Oni to chápou správně, tak se pořádně vyzbrojí, do té divné zvrhlé společnosti, která je notabene nerespektuje a bělošsky se na ně povyšuje.
Pak přijdou do školy, kde je nějaká ženská a ty oni nerespektují. Zjistí, že máme směšné zákony, že stačí ji obvinit z rasismu a že mu nikdo nic nemůže udělat... žiďáci a nacisti jedou, vědí, jak jsou Evropani dementní, jak je snadné je rozložit.

To je jak u nás, jakto že učitel nesmí drzému harantovi naflákat držku?
Protože žiďáci a nacisti poručili.
My tu naštěstí nemáme tolik muslimů, je jich menší množství a kdyby se náhodou Češi hodlali chovat jako lidi a ne jako hulvátská hovada, mohli bychom je dokázat skutečně integrovat. Ale nesmí jich přijít velké množství najednou a ve společnosti nesmí vládnout hulvátský primitivní rasismus na úrovni paši.
A to se bohužel v naší zemi taky nedá zaručit.
Jinak představy, jak se potom jednou tito přistěhovalci vyhodí zase pryč do jejich domovských zemí - pochybuju, to už nejde. Nebo by se muselo přistoupit k hodně drastickým přístupům a to už myslím si je nereálné v západní Evropě, kde je třeba až k třetině muslimů. Z toho už jde vyrobit jen vleklý vnitřní konflikt a nepokoje.
Takže v západní Evropě se to asi nějak do sebe pustí a i kdyby se do sebe nepustili, tak tam časem dojde k tomu, že tyto sprosté raperské hvězdy a nakrucující se děvky v podobě "naší západní kultury", které stimulují mladé muslimy k tomu, aby sebou nosili mačetu, už tak dokonale rozmělní i bělošské mladé, že s muslimy nakonec plně splynou v určité atavické zvířecí filosofii síly a mužské dominance.
A bude definitivně po "vyspělé bělošské kultuře západní Evropy".

Takže nám zbývá chytit se Ruska a slovanství, přičemž velice doufám v to, např. podle vzoru, co má Putin v Rusku, že časem se podaří opět duchovně zvednout nejen nás, jako lidi, ale i ty západoevropské muslimsko-bílé zvířecí společnosti.
Původní muslimové v zemích Blízkého východu určitě nejsou a nebyli zvířata, měli a stále mají vyspělou kulturu a sprostota západu z nich bohužel zčásti opět udělala zvířata. Ale oni v sobě kulturu mají, mnohdy věřím skutečně vyšší, než běloši. A v Afghánistánu a podobných zemích, kde žijí plošně, na venkově ještě v jiném vývojovém technicko - kulturním stadiu, tam prostě musí být Tálibán a ne Luciferiánský "demokratický" hnus nějakých buzi chlapců kombinovaných macho rapem.
Válka dělá z lidí zvířata.
Nechápu, proč je v naší společnosti tak málo lidí, co toto chápou. A pořád si myslí, že západ je něco neotřesitelného, co s technickou převahou bude drtit ty zbytečné barevné lidi pod koly těžkotonážní vojenské techniky a jejich barevná krev bude téct pro tu skvělou demokracii a to navěky.
Ne, západ je sračka a byli to satanisti a naštěstí jsou poraženi Galaktickou federací a západ končí. A nezbývá nic jiného, než být rádi, že jsme Slovani, chovat se slušně k Rusku i zbytku celého světa. A ne si nechutně otevírat hulvátsky držky a myslet si, že jsme teď ti na vrcholu, ti vyspělí zápaďáci, co mají všechno a můžou si dovolit všechno.
Nevím, doopravdy mě naši lidi, jako Češi strašně zklamali. I když vím, že to zlo dělají primárně k tomu nasazené parazitické svině, žiďáci a nacisti, všelijací trolové, zločinně nasazená vláda sloužící cizím zájmům atd. - tak všechno toto zlo je limitováno lidmi, jejich jednáním, chováním a myšlením.
To je u nás vážně tolik naivních debilů, co si myslí, že Francie je věčná a že Puff Diddy je něco jiného, než zločinná zrůda? Nebo že si my jako slovanský národ můžeme dovolit důvěřovat západu? Nebo že si můžeme dovolit k Rusku to, co jsme tu nyní několik let v kuse tolerovali? I když jsou to zločinci, tak krafe a aspoň krafe proti stále zoufale málo lidí a když už krafou, tak hlavně kvůli ekonomice. Ale ta ideologie je taky důležitá a když se nějaký národ začíná bránit nikoliv kvůli ideologickým, ale až kvůli ekonomickým otázkám, tak už to je špatně.

I to, jak "odpovědní", což je dejme tomu kasta lidí 40 - 70 let, dlouhodobě ignorují tu kulturní zkázu, co se nám tu valí. Právě tu "západní kulturu".
Podle mě jsou všichni tito Puff Diddyové, obsesivní zpěvačky a nakrucující se děvky, auta a prostitutky, tupý pop a animální "rap", ukázky z MK Ultra laborek atd. ... zkrátka tento satanismus Hollywoodu a západu v "pop kultuře" - to je řekla bych jednoznačně jednak klasický reptiliánský satanismus, kdy jsou v pozadí ty utýrané, znásilněné a sežrané děti, ale ještě přesněji je to Luciferiánský kult.
Myslím si, narozdíl od Jáhla, že to je maximálně okultní. Puff je třeba jen zvířátko, ale ty struktury za ním jsou mimozemské a možná jsou fakt z Venuše. Mafie z Venuše, Luciferiánský kult.
Kupř. ten Pavel Roško vyprávěl, že byl na vesmírné lodi a že mu průvodci říkali, že tito jsou ze Saturnu, tito z Venuše ... mi to přišlo ulítlé už dříve, že by měli existovat nějaký Venušani.
Ale ptala jsem se na to GF a prý tam skutečně něco je. Pod tím ohnivým povrchem, který může být svým způsobem i holografický a nebo jsou tam prostě technicky vybudované základny, že tam jde žít. Ale ta populace prý není velká a určitě se nevyvinuli tam, je to něco jako základna, hospoda a bar a motel, kam je možné přijít. Zřejmě je to dost zhýralé prostředí, energeticky pro naši populaci. Asi jako Venuše - hodně emocionální, citová až hysterická, iracionální, chce se bavit, je nebezpečně žhavá - ale nulová odpovědnost a stabilita, to nikdo nemůže čekat. A Lucifer byl z Venuše. Takže tam možná žijí nějaká pekelná kvítka a celý Hollywood je jimi třeba řízen.

Já nevím, co se tady musí ještě dít, ale jestli je někdo skutečně v šoku z toho, že sprosté násilné a na první pohled hrůzu budící raperské hvězdy Hollywoodu jsou satanisti, zneužívají a žerou děti ... tak to je přesně věc, které se bojím nejvíc a která ve mně vzbuzuje skutečně velkou agresivitu, asi jako v mladém přistěhovalci ... že jsou Evropani i Češi bohužel TAK TUPÍ a že je potřeba je pořádně profackovat a probrat.

Nejhorší je, že běloši mají zablokované přirozené vitální síly náboženstvím a tradiční oficiální puritánskou kulturou a snadno reagují na "macho" alfa signál, kteří tito satanisté používají negativně. Pozitivně to umí GF, skloubit vitální zábavné i nudné civilizační energie a udělat z toho správný alfa vzor.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter