Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10. > PřilítliMimozemšťani> 







Na alfa signál reaguje člověk velice silně a NWO s tím obratně zachází, právě touto "kulturou" Hollywoodu, stejně tak tento princip používal i ISIL v podobě mladých hrdinů, co dobře vypadali - zkrátka je to "síla", to co člověka a tlupu vede k přežití.
Když budou slabí říkat - "chovej se slušně a civilizovaně", ale je tu nebezpečí ze strany silného s alfa signálem, tak se nakonec všichni přidají k silnějšímu, protože je to tak zakódované v sebezáchovném jednání.

A islám má silnější alfa signál proti původním západním evropským civilizacím a chovají se agresivně. Když je v německých a francouzských školách taková situace, že ženská nemá šanci učit, tak by asi cesta nějaké integrace asi měla vést přes mužské muslimské učitele, kteří ale učí podle ideologie Francie, podle ústavy atd. Jenže, to se evidentně nijak neděje a nedaří a je to kvůli tomu, že oni jako lidi s islámskou ideologií mají vlastní hlavu, přesvědčení a to si realizují ve svých komunitách a o žádnou integraci nemají zájem a navíc, západní ideologie a kultura je pro ně natolik toxická a nejen pro ně, že je slabá a nemá argumenty proti nim.
Což je pravda, protože když chtějí islamisti dokázat svým děckám, že evropská křižácká kultura je satanistická a je to oprávněný cíl k likvidaci, stačí jim pustit televizi a státní programy. Tam se našpuluje nějaká pop satanistická diva a přešívají se děcka z chlapečka na holčičku a naopak.

A bohužel, v Evropě je skutečně nametený bordel z celého světa, dlouhodobě se to děje a nyní tam přibyla i další etnika vyhnaná ze svých zemí. Je to celé odporná nakumulovaná katastrofa a vypadá to nechutně, je to už morbidní vařící kotlíček různých kultur, kde proti sobě jedou gangy a které jsou navzájem pro sebe tak toxické, že Evropě vůbec vůbec nezávidím a nechápu, jak dlouho tu budeme pro náš národ udržovat naprosto destruktivní kurz nepřátelství s Ruskem.
Protože kdyby něco, tak oni by nám bývali pomohli, ale teď se na nás vyserou.
A budeme rádi, "kdyby něco", když se ubráníme aspoň s tou NDR. Už dávno měla stát ta Železná opona znovu. Jediná obrana, kterou teď máme, je moje kvantové vyjednávání o naše území s GF a vyššími principy. Plus možná někdo taky něco takového realizuje. A to doslova, protože techniku už poslala Černochová na Ukrajinu.
Naštěstí nás Alláh nechce zrušit a snad v tom jejich islamistickém ruchu tady na zemi ještě něco znamená :-D

Ale západní Evropa je na odpis.
Já doufám, že se nám podaří včas se vzpamatovat, protože jsem přesvědčená, že islám se v západní Evropě brzy prosadí ve velkém, že strhne i mladé bělochy, protože má silnější alfa signál a nacionální myšlení starých Evropanů bude odstraněno, zřejmě i s nimi. Tam se do sebe pustí gangy a budeme mít vedle sebe místo "vyspělé civilizované Evropy", což víme jaký to byly kurvy - tam budeme mít místo nich nefalšovaný apokalyptický chaotický násilný mišmaš a krutý koltíček kultur.
A jen jestli se dokážeme zbavit nesmyslných vazeb na EU a zařídíme si normální pořádky podle rozumu a budeme ve spojení s Ruskem a východní Evropou a Balkánem atp. a budeme v přátelských vztazích se zeměmi muslimského pásu, tak se nám podaří se tu ubránit před zkázou západní Evropy tím, že tu budeme mít vyšší kulturu a muslimy, kteří sem přijdou, budeme schopní funkčně integrovat.


Jenže to chce se odřezat od nacistů a žiďáků.
Všechno by šlo, kdyby Češi nebyli kokoti a nežili v bludných světech svých digitálních myslí.
Navíc se tu asi koupeme v černomagické špíně.
Celé společnosti se lže o metafyzických realitách, ale tajné vlády si jedou psychotronické projekty s tajnými mágy v laborkách a zařízeních.
Stejně tak jsou společností vysmíváni a ostrakizováni nějaký idealisti s kamínky na rukách, co se nebojí být "ezo", nebo dokonce mluvit o mimozemšťanech, což je u nás dobrdružství, kupř. při studiu na VŠ si už holčička hodně "dovoluje", kdyby chtěla být batikovaná s kamínky ... ale co která černá vrána, která se tváří velice "rozumně" a materialisticky na veřejnosti, vyvádí po večerech doma za woo-dooo, o tom se nemluví, ale řekla bych, že je to bohužel v naší zemi rozšířenější, než se vůbec špitá.

To jsou stavy temna před velkým rozbřeskem a nějaký rozbřesk by naše lidsky ultratoxická země potřebovala.
Ten rozbřesk je galaktická realita a setkání s ušlechtilými rasami naší galaxie. Je to nejreálnější, nikde nic jiného nelítá.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter