Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 24.10.
Nina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10. >







Taky tu existuje verze, že všechno je ve skutečnosti HAARP a 5G a do toho nějaké dřívější psychotronické projekty. Protože se neví, jak to bylo s hlasy, průvodci, mimozemšťany a bohy na různý způsob v dřívějších dobách, protože naši omezení předci o tom nemluvili a měli omezené stupidní ideologie, což je vidět na většině masy doposud, tak se dá předpokládat, že všechno novodobé transcendentní je záležitost psychotroniky a drog.
A jestli v tom existuje i něco skutečně "z duchovního světa", tak o tom můžeme pouze spekulovat. Abych si ověřila, jestli moje vjemy jsou, nebo nejsou záležitostí 5G a HAARP, tak bych musela vypnout 5G a HAARP, definitivně vypnout veškerou radiokomunikační technologii a všechna elektrická zařízení na planetě i v podzemí, abych si mohla říct, jestli to je, nebo není 5G a HAARP.
Protože v případě, že by po vypnutí těchto zařízení opadl veškerý telepatický kontakt, který mám, tak by to bylo jasné.
Já jsem přesvědčená, že by mi zůstal telepatický kontakt s GF, protože oni mají vlastní psychotronický systém, který je daleko starší, než celí nacisté a tudíž ho tu na zemi považujeme za "přírodní", i když není přírodní. Ale protože příslušníci Galaktické federace nejsou psychopatická nacistická hovada a respektují kosmologii, kosmický zákon a jsou drženi ve filosofii Zákona Jednoty, počínají si v zacházení s tímto psychotronickým systémem "jako bozi", tudíž nevytvářejí žádné extrémní disbalance v toku kosmického zákona a používají to pro to, aby měli možnost větších zásahů na této planetě v případě, kdy dojde k velikým ohrožení, případně když potřebují iniciovat vývoj lidstva.
No, ale je hypoteticky možné, že by to spadlo všechno, celý telepatický kontakt, nezbylo by NWO, ani GF. Potom by vše nejvíce odpovídalo teorii Bílých klobouků, nikoliv politicky, protože Bílé klobouky jsou americká záležitost, s centrem v Americe. Ale bylo by to něco na ten způsob a prakticky by to znamenalo, že někdo na to židosatanistům a náckům přišel a protože nemá v hlavě jenom nasráno, jako drtivá většina lidstva, tak pochopil, která tu bije a v těchto psychotronických systémech, v podzemí, v bunkrech, i ve volném vesmíru došlo k extrémním válkám, kdy byl rozhoupaný časoprostor a jel tu jakýsi proces se silami, kterým nerozumí v podstatě nikdo.

A jedna ta klika vyhrála a porazila ty původní nacisty, prakticky by byl poražen "západ", protože ti, co tu byli za západ v mé hlavě, byli jenom odporní nechutní bestiální nacisti, na kterých nebylo nic dobrého a třeba mě fakt otravovali od mládí, kdy mě technicky uhranuli do satanisty, který mě následně způsobil technickou schizofrenii a balamutil mě, že je někde napojený na hadičkách a astrálně cestuje, ale ono hovno, byl to prostě nějaký nechutný úchyl a satanista a byl v bunkru s nacistickou psychotronikou. Což nevím, kde je pravda, ale satanista prostě dobrák není a dávalo by to smysl.
A od těchto se pak vyblila větší struktura NWO ze západu a na západě prostě nic dobrého není, jenom nacisti a židi. Tedy z té mocenské vrstvy - prostě nic jiného jsem tam v té moci nezaznamenala, než zlo a zkurvence, co si dovolují mi lézt do hlavy a neumí se chovat slušně.

A ti, co považuju za spojence, tedy Galaktickou federaci, by pak byli prostě chytráci z východu, mohamedáni a slovansky smýšlející běloši, kteří zkrátka zázračně rozsekali ty nácky na sračky. Tím, že jsme spolupracovali.
Což mi právě přijde jako pitomost, že by to někdo dokázal takto odřídit, že by si tolik věděl rady a měl přehled a dokázal udržet morálku, klid a nadhled a s tím dobře ovládat napadené lidi od nácků a do toho být tak šaramantní, vlídný a ještě dobře vypadat .... že věřím tomu, že jsou to mimozemské civilizace a ne jen obyčejní lidé.
No, ale neviděla jsem je a ta plavidla, co vidím na nebi, můžou být klidně Blue Beam, tzn. hologramy.

Jakmile má někdo rozhraní k mysli a zároveň ovládá holografické divadýlko, které má i zhmotňovací vlastnosti, tak si tu s námi může kdokoliv udělat cokoliv, není možný už žádný duchovní vývoj, protože celá sféra je zavřená do technokratického pekla a dystopie, je znemožněna evoluce a zbývá jen sebevražda.
A pak doufat, že se z toho obalu dostanu ven a už se sem nebudu muset vracet.
Což je dost hustý.
Takže doufám, že GF je skutečně GF. Ale jak nevěřím v lidstvo, tak věřím v GF. Když vidím tu nekonečnou tupost a ubohost davu, tak si neumím představit, že by se mězi takovou rasou našel přirozeně někdo, kdo je tak vlídný, moudrý a má tak nadlidské schopnosti.
Za celý život jsem nikoho tak úžasného nepoznala. Byl to efekt - "jo, konečně jsou tady, dobří bohové, ti co na ně čekáme", neumím si představit, že by toto dokázal "zahrát" člověk.

Ale jen tak pro pořádek to uvádím, že dnes je reálná přítomnost taková, že se ve skutečnosti nedá jednoznačně říct, co je psychotronika a co je přirozené duchovní prostředí a vlivy. Stejně tak se dá těžko oddělovat technická telepatie, mimozemská technická telepatie a přirozená telepatie.

Můžu jedině podle sebe a svých dojmů a myslím si, že to dokážu nějak rozlišit, ale nevím, skutečně nevím, aby bylo jasné, že ve všem hrají roli už jen "přirozené" psychotronické systémy GF a planeta, příroda jako taková, muselo by se vypnout 5G a HAARP.
A to se nestane, dokud nepochcípá většina lidstva. Nejdřív musí vymřít ti, co to ideologicky odmítají a jejich tupí zmrdi, co jim podléhají jako autoritám. To je většina lidstva.
Pak, až zbudou jen trosky společnosti a živě narozené dítě bude čím dál větší vzácností a několika posledním inteligentním lidem, co ještě dokážou myslet, dojde, že za to určitě může ten HAARP a 5G, tak snad to konečně vypnou.
Přitom, GF by to měla zařídit tak, že mezitím už nic nebudou ovládat náckové a podzemí "jakoby nebylo".
Nevidím jiné řešení v tom, co se tu děje, než tak, že GF zničí nácky a idioti vymřou.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter