Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 24.10.
Nina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10. >





Šílení náckové to zkrátka mysleli naprosto vážně . že si z USA udělají výsostně vedoucí stát, kde budou sedět nějací těžce nemocní blázni, co budou kontrolovat "božskou sféru", otravovat psychotronicky šamany z celého světa, zabraňovat normálním mimozemským telepatickým a dalším duchovním kontaktům - znamenalo by to, že kdyby seděl nějaký takový duševně nemocný superdůležitý chlápek kolem roku 0 ve své podzemní základně, tak by zabil Ježíška a zakázal by mu se vykecávat s nějakým "Otcem Bohem" a o nějaké to století později by měl Mohamed taky smůlu s nějakým channelingem s Alláhem ...
Jak je možné, že nějaké takové hovado se vůbec narodí, aby si myslelo, že má právo si hrát na Boha a monitorovat veškeré telepatické ruchy na planetě a následně těmto kontaktům zabraňovat ... to je věcí dalšího výzkumu, GF si věřím toho exempláře odveze a pozorně ho budou dále zkoumat. Dají mu určitě najíst a napít a podrbou ho na bříšku a jednou na to určitě přijdou, co to je zač, co se mu stalo v dětství, jestli měl maminku a co ta byla zač ... já jsem byla názoru, že to je vesmírný vir a mám u těchto podivných bytostí vždy ten názor, že jde o toxin vesmírného viru a proto se to chová tak nenormálně. Ale třeba je v tom ještě něco jiného.

Náckové jsou šílení, muselo to být nějak tak, že se cca před 100 lety spojili se zločinnými rasami z vesmíru a později z nich vytáhli nějaké technologie a vše vygradovalo po 2. světové válce, když Sověti vyhnali nacisty z Evropy, ti se usadili následně v jižní a severní Americe, v USA založili nacistickou CIA, následně udělali jakési satanské dohody s šediváky, ti jim dali nějaké technologie, ze kterých si náckové udělali arsenál proti lidstvu a část nám toho dali k dispozici - jako třeba mobily, počítače atd. - ale jen do té míry, aby nás mohli ovládat. Oni tomu zkrátka museli velice věřit, že jejich vítězství je neohrozitelné, protože měli k dispozici technologie, o kterých bylo tehdejší lidstvo přesvědčené, že jsou to mimozemské technologie, což v podstatě jsou ...
Náckové taky jak je známo prohledali např. Tibet a další taková místa s legendami o síních bohů atd. a je dost pravděpodobné, že taky ledacos našli a vyhrabali.

Takže je docela logické, že skutečně se rozhodli naplňovat svůj šílený plán naprosto vážně. Byli přesvědčení, díky kontaktu se zlými rasami, že mají nesetřesitelnou převahu. Podle toho jednali ... skutečně, v psychotronických útocích jsem měla co dělat s bestiemi, které si byly jisté, že jsou neohrozitelné a že nemám šanci se jich zbavit, chtěli mě umučit. Musí to být totální psychopati, mně to dávalo smysl jenom jako toxin vesmírného viru.
A protože si byli jistí svým vítězstvím, měli mimozemské technologie, měli zmapovanou oblast okultismu a ideologií a kultů ... tak se rozhodli pro plán, kdy chtěli vařit žábu ve vodě a tak založili hnutí hippies, aby se rozvolnila morálka a ideologie a aby idealisty navedli na naprosto zhoubné myšlenky, nesmyslné věci, které je dokonale odvedou od reálné magie a okultního vědomého programování, zavedli všechny ty bláznivé teorie o 5D atd., protože věděli, že jednou se jim to bude velice hodit.
Taktéž začali lidstvo programovat skrze hollywoodské bijáky typu Star Wars, Star Trek, Vetřelec atp., aby lidi v sobě měli předlohu pro přijetí "scifi modelu budoucnosti" a s tím se nechali zblbnout, aby přijali Galaktickou federaci typu Eleny Danaan - tedy podezřelé nacistické sdružení - a s tím legitimizovali nacisty jako nové vůdce světa. To by nebyly pochopitelně mimozemské bytosti, ale lidi .nacisti, třeba nějak uměle geneticky vylepšení, nebo uměle nějak přešití, aby vypadali exoticky.
Případně by to mohli být lidi - nacisti - jako ve smyslu nacíčat, co se narodila někde v bunkru, nebo ve volném vesmíru jako potomci nacistů a odmala s nimi bylo zacházeno tak, že uvěřili, že jsou mimozemské civilizace, které přicházejí pomoci sem na zem.
A všechno by to vedly nějaké zmagořené bláznivé kreatury.

Takže šílení náckové skutečně těžko zvládají svoji prohru a nyní chtějí za každou cenu porazit to Rusko, už jsou úplně zešílelí.
U nás prý máme být uvědomělí a nešířit tu ruskou propagandu a nechat se práškovat chemtraily, nechat se píchat magnetickými kyborg vakcínami a smažit HAARPem.
Jakmile začala ta válka na Ukrajině, tak se veškeré konspirace a veškerá odhalovací práce shrnula jako "ruská propaganda", pro slintající dementy u televize je to vskutku asi "nová pravda".
Takže náckové šílí a chtějí do války zatáhnout celou Evropu.
Já jako nevím, ale kdo do takové války jako půjde? Ukrajinci zdrhají a bojovat nechtějí, protože to není jejich válka za jejich zemi, ale je to naplňování potřeb špinavých žiďáckých BlackRock a u nás zejí taky náborové místnosti do armády prázdnotou, protože ačkoliv se nacistům daří udržovat falešný nemorální narativ v médiích, tak Češi taky nejsou tak vypatlaní, aby chtěli jít bojovat za zájmy nacistů a žiďáků ...
Takže jak chtějí s takovou morálkou jako dělat válku?????

Jsou to prostě úplně vyšinutí magoři a skončí rozsekaní na sračky, někde na východě.
Dobře jim tak.

Problematika toho, že jsme byli škvařeni HAARP a 5G a sypáni chemtraily a otravováni a umrtvováni horem dolem duševně i fyzicky a to vše stále trvá dále .... a bylo to vydáváno a stále je za vzestup do vyšších dimenzí ... to je taky věc, která nevím kam se vyvine, ale domnívám se, že drtivá většina ezoterické scény z tohoto směru neuhne, i kdyby znali pravdu.
Protože teorie 5D sype, ač je to totalitní projekt na zničení lidstva. Bez teorie 5D jsou všichni tito mlátiči hubou totálně na suchu. Museli by pochopit souvislosti a prohlásit celé new age za nacistický projekt.
O mimozemšťanech nic nevědí, nikdo z nich kontakt nemá a ani nemají zájem se o nich něco dozvědět.
Oni chtějí pořád jenom dokola opakovat ty bludy o nacistických "mimozemšťanech" - tzn. pohádky typu Elena Danaan. To chtějí slyšet a do toho si představovat jak stoupají do 5D.
Toto vytváří geniální prostor pro živení se stupidními kecy, kde není potřeba absolutně žádná aprobace.
Ti se tohoto jen tak nevzdají. To je jak brát psovi kost.
Přitom nikdo z nich reálně neovládá magii, nerozumí okultismu, nemají kontakt s mimozemskými rasami, naolvádají žádné reálné metafyzické dovednosti, netroufnou si reálně aktivizovat třeba šířením informací o transhumanismu, kyborgizaci ... nemají tam co dělat, na těch pozicích, které zaujali. Kdy si hrají na duchovní pastýře společnosti.

Tento stupidní virvál, kdy se všude jenom lže, lidem se mainstreamem cpou dezinformace a kupř. ezo scéna se nechá řádit v čím dál větších nehoráznostech ... to je záměr, takový chaos.
Ale doopravdy není dobré začít řezat zrovna do ezoterní scény, systémem. Jestli by chtěl systém zavírat a umlčovat magory, co vykládají očividné nesmysly, že jsou Archanděl, tak ať prosím stejně tak pozavírají mluvící hlavy z ČT a ty, kdo je nutí tak mluvit ... je to na stejné úrovni.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter