Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 24.10.
Nina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Celá teorie 5D je rafinovaný podvod na bezpečné zavedení 5G. Co se dá docela určitě vystopovat, tak že čistá teorie 5D neobsahuje žádná konspirační fakta - ve skutečnosti je skutečně dělaná pro "sluníčka". Proto šiřiči těchto teorií neupozorňují na závažná fakta, logicky - šiřič takové teorie je naiva a nemá přehled. To jsou takoví ti klasičtí ezo hlásiči - Šofrová, Brožová, úplně typicky. Že Brožová občas něco trochu nakousne, není její zásluha jejího chápání, to je vyloženě o tom, že by vypadala jako úplný naivní debil, kdyby něco sem tam taky nezahlásala.
Ne, prostě se to rozpadlo, celá tato přiblblá teorie a pravdu mají tvrdé konspirační teorie a celé "new age" a "probouzení do nového věku" je kolosální podvod a nacistický projekt.

Já už vlastně nevěřím na žádná přirozená hnutí - ani hippies nebyli přirozené hnutí, prostě si z toho nacisti udělali chov, ve kterém si mohli dělat co je napadlo a experimentovat beztrestně na lidech. Protože co se stalo v nějakých oddělených komunitách, to vlastně málokdy mělo šanci se dostat na světlo světa. Věřím, že v tom jely tvrdé kruté pokusy a experimenty psychotronické, chemické - drogové, experimenty s psychikou obětí, jak se dá člověk zmanipulovat, kam vede špatné sexuální jednání, jak se dá člověk naprogramovat, co vede k čemu .... a do toho sluníčkářská image s nadšením Indií, s batikou a korálky a teorií vzestupu ... jasně.
Drogy a psychotronika stojí za celým "vzestupem do 5D".

Po éře rigidní demence křesťanství, kdy "chytří páni" tak jako dnes ničili mystiky a pronásledovali vědu a gnozi ... fakt už je to trapný, to je tak ubíjející ... se samozřejmě toto cosi "hippie" a "new age" krásně chytlo, ale je to prostě úpadek a rozmělnění jakýchkoliv reálných myšlenek.
Jak jsem do celé věci vstoupila dost nezpracovaná všemi těmito kravskými teoriemi a začala jsem se po tom, co jsem docílila základních výsledků ve válce, že jsem se byla třeba schopná na něco soustředit, vyhledávat informace, tak jsem narazila na tuto teorii vzestupu do 5D u vícero osob a protože to byl "hlavní proud", nechtěla jsem se vůči tomu nějak vymezovat, spíš to nějak zakomponovat do svého chápání.
No, zkusila jsem to, hlavně když jsem diskutovala u Válkové na blogu a věřila ve spojené síly mágů a zčásti se účastnila těch jejích synchronních akcí meditací, tak jsem byla té teorii otevřená, ve smyslu tolerance. Zkrátka jsem té teorii až tak nevěřila, ale byla jsem tolerantní. Když jsem posléze viděla, že to je hezké, že já jsem tolerantní, ale publikum u Válkové je samý netolerantní debil, co se do mě naváží, pak odignorovali mimosmyslový projekt GF na podzim 2021 a pak se Válková nechutně přitáhla se svým Aštarem k Eleně Danaan a já vyjádřila nesouhlas s tím a ona mě následně vykopla .... tak jsem zůstala po roce plném deziluzí 2021 pěkně nasraná, opařená, s rozsekanými představami o tom, jak věci jsou a musela jsem všechno všecičko začít čistit od věcí zvenku. Tzn. začala jsem jít čistě jen svou cestou, odsekala jsem se od telepatických kontaktů na bůhvíkoho, vyházela jsem všechny teze, které jsem nenačerpala sama a nemám to zažité, přestala jsem věřit v lidi, sundala jsem si růžové brýle, toleranci a pochopení jsem vyhodila za dveře a uplatňuju co nejzlejší a nejkritičtější pohled, co dokážu. Vyplácí se to. Idioty vidím jako idioty, pánbíčkáře jako pánbíčkáře, plazoucí se ponížené sektáře jako to, co jsou, hajzly jako hajzly, podvodníky, obchodníky ... atd.
A těch, kdo za něco stojí, je minimum, v té záplavě podvodníků, obchodníků a bláznů. Já respektuju Chvátala, Pávka, Tatianu Micic, ti mají z "ezo scény" aspoň ten mozek v hlavě a nejsou podvodníci a pár politických komentátorů, analytiků a vizionářů, třeba nejznámější je ten pan Staněk --- jinak je to vesměs bída a vyplatí se mít maximálně kritické vidění.

Takže už jsem se smířila s tím, "že všechno je jinak".
5D je z perspektivy dnešních dnů už skutečně průhledně falešná teorie, při dnes známých faktech.
Kupř. ještě před 10 lety to "tak jasné" nebylo.
To dnes máme dostatek faktů, které umožňují tyto věci hodnotit.

Celá tato záležitost je skutečně velice složitá a těžko se dá jednoznačně určit, co se reálně dělo a děje, kupř. v té oblasti planetárních polí, sil.
Já z toho mám takový dojem, že naše planeta byla zejména ve 20. století ve stavu, kdy byla ve velice špatném energetickém stavu, jakoby ji umíraly čakry. Jak má to kultické pole s kultickými vřídly, s takovými energetickými místy na jejím těle, tak tato všelijaká vřídla, která určují charakter kultur, tak tato vřídla byla zle ošetřena nějakými blokátory, špatnými škodlivými instalacemi. A planeta se jakoby dusila a ztrácela sílu a vitalitu. Potom tu začala fungovat GF a zejména tedy v těch minulých dekádách vlastně odstranila ty blokátory a zařídila, aby energie v planetě a v těch kultických polích fungovala dobře. A tomu myslím si hodně pomáhali právě "kouzelníci", šamani, mágové, lidi s napojením na svoje krajiny, kteří jsou schopni prociťovat hlubinné procesy těch míst a ti v duchu pomáhali s odstraňováním těchto problémů.
Tím se obnovilo proudění energií a tento proces dále pokračuje a s tím se zřejmě inicioval i pohyb kolektivního lidského vědomí a další evoluční duchovní vývoj, přijímání nových myšlenek, nové myšlení a chápání ... vzniká tu touha po něčem skutečně spirituálním, co ale nemá náboženský charakter a je možné to skutečně pochopit.
Už tu není potřeba víra v slzavém údolí - což byl stav toho starého zasekaného, ucpaného světa kultickými blokátory.
Nyní je potřeba věda se silným duchem, s přiznanou spiritualitou a vědecky pojatou mystikou - to je svět dneška a jeho požadavky, kdy se kultické pole udzravuje.

Jenže - nacisti právě pro to udělali všechno to HAARP a 5G, protože tento hnusný technokratický systém udržuje a simuluje ten starý stav se všemi těmi blokátory.
Takže kdo zůstal ve "starém světě", ten jede technokracii, je bezvěrec, nebo tupě nábožensky věřící a do jeho ducha nic nového nezavane, protože je chycený technickou umělou energo - informační strukturou, která udržuje ubíjející podmínky starého světa.

Tak si to vysvětluju.
A protože všechny tyto změny a procesy způsobovaly mnohé pocity, zážitky, dojmy a vize, tak se v tom teorie o vzestupu do nějaké úplně jiné dimenze docela dobře držely.
Ale po letech je jasně vidět, že do žádné dimenze nestoupáme a že tato teorie s tím, jak je podávaná, hlavně s tím, jak vysvětluje všechny příznaky psychotronického a vlnového elektrosmogového teroru jako stoupání do vyšší dimenze, je prostě od začátku levota a sviňárna.
Ale "ezo scéna" se toho nemůže pustit. Bez toho by museli přiznat, že jen vaří z vody a že jediné, co se jim reálně povedlo, je zesměšnění a devalvace dosavadní ezoteriky a mystiky.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter