Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Jsem upřímně ráda za Islám v Evropě, vše je skutečně naprosto senzačně podle kosmického zákona. Díky Islámu a covid vakcínce mám přeci jen trochu klidnější tep. Že se to týká všech okolo a ne mě. Což mi velice pomůže.
Já jsem do tohoto šíleného nestoudného perverzního světa žádný dětičky nepřivedla a ani jsem si nepíchla tu odpornou kyborgizační sračku.
A když si uvědomím, jaký nervy bych měla, kdybych četla tyhle havloidní kundy, jak mají v hlavě totálně nasráno a nebyla na světě radikálními muslimy obsazená Evropa a bílá bezvěrecká pakáž neměla v krvi jed, … fakt by mě kleplo, to bych nedala. Ta bezmoc.

To se musí odpravit bílý odkaz babylonského satanismu v podobě pseudohumánního bezvěrství, krycí ideologie pro nejhorší zločiny světa. Všechny ty nemocné německé filosofy dát zpátky do muzejního šuplíku i s odkazem na bílé lidi a memoáry, co díky tomu všechno provedli. A nezatěžovat tím mládež. Jedině při studiu objektivní historie.
Zkrátka západní „kultura“ se odklízí ze scény světa. Už to začalo.
Však kdo vyznává tyto dementní píčoviny, co se honí té divné ženské v hlavě? Jedině Evropská Unie. Nikdo jiný. A to prosím pouze západní Evropská Unie, tady se radši slovanské ženy vzdají práv a vrátí se do temnodávna, než aby dál pustily tyhle bílé zrůdy, aby kurvily veřejný prostor.
Afrika? Ani je nehne. Blízký východ? NE. Rusko? NE. Indie, Írán, Čína? NE.
Prostě nikde.
A i tady s tím ty svině těžce lezou na nervy. Uprostřed Evropy v zemi, kde se ženská práva nikdy neřešila, protože de facto nikdy nebyla jakkoliv genderově vychýlena z přirozenosti, jako takové. Až do doby feminismu, kdy byly násilně oproti přírodě nahnány do práce tak, aby tím ohrozily výchovu svých dětí.

Tak ať si havloidní píče začnou pomalinku, ale jistě balit, už výplody jejich chorých mozků vážně nechce nikdo číst. Ať si založí malou FB skupinku a neotravují veřejnost.
Jejich bílá progresivní budoucnost založená na bezvěreckém nacismu pomalu, ale jistě končí, protože bude rozdupána vitálnějšími vlivy s větším právem na existenci, než je ta jejich nemocná konstrukce v hlavě a jejich zpuchřelé genetické linie plné idiotů a zlých lidí.

Nevím proč, ale nějak se muslimů nebojím. I když je to iracionální. Zkrátka věřím ve vliv Bohemie. A v zemědělství a přírodu. To se nezmění před ničím. Bohemie se dost míjí s náboženskými rigidními postoji, je to kosmický proud vědomí vedoucí až do planetárního srdce a středu. I kdyby tu Islám na chvíli zakotvil, stejně to vzdají a v té rigidní formě to neudrží. Naopak ale, jen ať sem přijdou, je tu potřeba zlámat materialistický ateismus a zdá se, že je to tady tak silně zakořeněné svinstvo, tato bezvěrecká ideologie, že bez covid vakcínky a Islámu se toho nikdy nezbavíme.
Ezo alternativa selhala na plné čáře, ta zkrátka nemá sílu tento stav jakkoliv změnit a smířila se s pozicí debílků na okraji, co jim jde jen o to blbě blamcat, zářit jako hvězdička zadarmo bez jakéhokoliv umu a levně vydělávat peníze.
Takže potřebujeme něco většího, co toho hnusného chrobáka bezvěrství rozšlápne tak, že se to už nevrátí. Takže klidně ať tu Islám v nějaké násilnější uzurpační formě straší třeba tak aspoň 10 let, aby vznikla další generace s mozkem vymláceným propagandou systému zase na druhou stranu, než ty předchozí. Tím samozřejmě přirozeně zaniknou havloidní a jiní zbyteční intelektuálové, nebo se alespoň nebudou moci projevovat na veřejnosti. Stejně tou dobou asi už budou po přirozené smrti, díky vakcínce.
I kdyby pak došlo zase k nějaké proti klerické revoluci, což se dá očekávat, tak ti haranti nebudou mít chuť se chytnout vyloženě bezvěrství, protože z radostného světa, kde nejsou popřeny metafyzické principy a vyšší vesmírná duchovní podstata, třeba ve formě Alláha, tam je skutečně těžké se překlopit znovu do odporné depresivní studené mlhy zlých dystopických a despotických germánských filosofů. A taky člověk musí být nerudný chlápek kousek před smrtí, co ani neměl dost jídla a žil v době malé doby ledové.
Takže je pravděpodobné, že hned tak se haranti s revolucí zase nevrhnou zpátky do této deprese, ale naopak si prosadí vědecké, exaktní a racionální zkoumání metafyzických realit.
K čemuž jim dopomůže myslím si síla Bohemie a Rusko.

No a pak už to bude dobré.
Myslím si, že tak nějak to bude. Protože země Euro-Asie nejsou nějaké špatné, že by se tam jako neudržela civilizace. Já si myslím, že civilizační vědecké a technické základy a znalosti se udrží. Na východě. Tedy nebude nutné spadnout s Islámem vyloženě do středověku.
Proto budou i vědecké metody a prostředky ke zkoumání metafyzických realit a jediný, kdo tomu ze všech sil brání, jsou materialisti – nacisti – satanisti – černá šlechta NWO, která řídí tuto společnost.
A jejíž řízení žerou ty nejhloupější bytosti – havloidní humanitní kavárna - většinou vystudovali nějakou vysokou humanitní školu, jsou pozéři, nemají reálný rozhled a vzdělání a ani si nevypěstovali žádné vlastní myšlení. Pouze se snaží úzkostlivě přizpůsobit pseudohumánnímu trendu, aby nevypadli z kol různých potenciálních pracovních pozic. Jsou doslova prázdní a věnují se naprosto zbytečným věcem. Produkují kulturu a rozvíjí „vědy“, které následně zajímají opět jenom jejich pseudointelektuální skupiny. Nikdo normální není na ty sračky a problémy, co řeší, vůbec nijak zvědavý a reálný vliv na společnost to má spíš negativní. Protože když se řekne „umění“, je jasné, že půjde o něco slizkého, nesmyslného a satanského.

Tyto hlupáky je třeba zničit vždy, když se přemnoží. Každý režim to řešil po svém a většinou jim zavřela držky nějaká zlá válka. Nyní od 1989 není možné tento odpad společnosti oficiálně likvidovat, protože jsme se zavřeli do pasti „demokracie“.
Takže je třeba počkat tak 5, 10 let, než se v Evropě docela bezskrupulně a otevřeně rozvine Chálífát. Já věřím, že ony kočičky pičí havloidní začnou pomalinku zavírat huby už teď, pomalu a nenápadně a pak, v naší černé budoucnosti, skončí úplně a už po nich neštěkne pes.
Možná přijdou jiní a jiné, co to budou na rozdíl od tohoto toxického nánosu myslet vážně, ale tato kavárnička, co tu řádí teď, ta bude tou dobou v hidžábu dělat na ulici kéž by veřejnou prostitutku, ne, ty budou dělat v náboženské policii. Není třeba si dělat iluze.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter