Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.11. > PřilítliMimozemšťani> 







Hnus a pokrytectví. Nakonec ještě člověk může dát za pravdu staré sexistické hlášce předků „dlouhé vlasy, krátký rozum“. Protože EU vedou doslova píči. Samá kráva nadrbaná. A tato vemena a nemehla a intelektuálně přeceňované fiflenky vykouzlily už tolik hyperkorektních úzkostných nesmyslů, které následně zavádějí do společnosti a kvůli kterým se otevírá kudla v kapse, že si člověk nic jiného, než jejich krutou zkázu pod nadvládou islamistů nepřeje.

Jenže je to celé podvod, celé je to na blití od začátku. Hnusný šovinistický prasata, elitní dobytek, mocnářská šlechta složená vesměs z mužů pustila přes falešné feministické převraty „k vládě“ jakoby i ženy. Jenže ty tam jsou doslova jen kvůli tomu, aby dělaly křoví a nechci být sprostá. A aby vymýšlely totální kraviny, které lezou na nervy, protože je ve skutečnosti nikdo nebere vážně. Udržují se v hysterii a přepětí, na všechno ženské stejně rezignovaly. Jsou to piče, aby produkovaly debility a pak se mohlo kvůli jejich výtvorům zkurvit všechno. A kvůli jejich slzinkám, že jsou jako ženy, se kurvila společnost víc a víc a zasahovalo se proti lidské přirozenosti.
Mocnářům – sexistickým elitním dobytkům – se pak dělá zlo daleko snadněji, když je na scéně „u moci“ to „slabé pohlaví“, na které se přeci musí brát ohledy, ne?

Navíc to nejsou žádné ženy z lidu – jsou to fiflenky ze zlých nacistických rodin, které jsou dokonale odtržené od reality. Takže ty jim tam dělají křoví a svoji „sociální citlivost“ realizují záhadně vždy jen v nacistickém ladění.

Proto mi ve skutečnosti není líto, kdyby padla „demokracie“ a „ženská práva“, protože je to celé absolutní podvod od začátku. Nikdy to nebylo myšleno vážně a ženám se časem znemožnil normální život, jedině za cenu extrémního dlouhodobého stresu a děti jsou systémem institucionárně ničeny a odtrhávány od matek a jejich výchovy a jsou bohužel i bioterorismem měněny na hovada, majetek systému.
Nikdy nebyla uznána ženskost jako taková, naopak byla popřena a zhanobena v rámci technokratických dystopií a to, co je dneska typická EU píča, je torzo a výsměch ženství, kdy je zformátována na odpornou technokratickou bezvěreckou a nacistickou zrůdu, která vymýšlí doslova čím dál větší píčoviny v čele s gynekoložkou hovnovou.
A od země, od planety, od přírody jako takové, od matky, vědmy a všech těchto rolí je vzdálenější, než kdy jindy. Je to prototyp zrůdy, která zabila ženskost a lidskost.

Takže jestli tento vývoj sejme Islám do němot, jen dobře.

Jinak je jisté, že ženy mají potenciál i pro vědecké obory a myslím si, že ve chvíli, kdy se společnost se rozhodne se doopravdy zvednout na galaktickou vyspělou úroveň, kde je k tomu i příslušný vyspělý duch, že ženám nebude nějakými rigidními pravidly bráněno vůbec v ničem.
Ale než se tam dohrabeme, tak to bude evidentně ještě nějakou dobu trvat.
A pochybuju, že muslimské země hodlají trvale bez evoluce zůstat ve středověku, i co se týká ženských, nebo potažmo obecně lidských práv. Vše se vyvíjí. A třeba zrovna od nich nakonec přijde skutečnější ženská emancipace založená na skutečně přírodně evolučním vývoji, protože tato klasická evropsko – bílá emancipace byl NWO podvod od začátku.

My tu teď ten nečekaný „dáreček“ prostě máme. Islám v Evropě. Elity si zařádily.
Jenže jsem si jistá, že se to děje správně. To můžou papíci sršet digitální oheň, jak je nutné ty migranty vyhodit a začít něco dělat …. jsou směšný, jsou idioti, rasisti a hlupáci, co nic nedělali, když mohli. A za co chtějí bojovat? Za jaké hodnoty? Za německé úchyly? Za bezvěrství? Za Marxe? Za basu piva?
Ne, prostě islám v Evropě už je jistota, stalo se to kvůli kosmickému kvantovému tahu vyrovnávání disharmonických stavů.
Evropa je samá bezvěrecká studená technokratická bílá zrůda. Která si bezvěrství dokonce uzákonila. Navíc narušuje bezbožně přirozenou rovnováhu a role mužů a žen a ohrožuje plodnost. Navíc vykořisťuje povýšeně cizí kultury a dělá tam zlo.
No tak koho taková vzpurnost přitáhne?
No jasně že islamisty. Radikály, náboženské horlivce, dokonalý protipól studených bezvěrců. Navíc se vynikajícím způsobem množí a role mužů a žen mají extrémně polarizované.
Ti je zničí, extrémy se našly, disharmonie se srovná a hladina se zatáhne.

Takže EU piča skončí islámským radikálem a bude od mlžných depresivních bezvěrců konečně pokoj, stejně jako od hyperúchylných gender ideologií.
A schopnost se množit v Evropě bude spasena. Hned po tom, co vymřou bílí mlžní bezvěrečtí lidé na následky covid vakcíny.

Není potřeba si myslet, že to dopadne jinak, dopadne to přesně tak. Mě fascinuje, jak si to málokdo uvědomuje. Všichni se chovají, jako kdyby tu měl být četník ze St. Tropez, Belmondo a komisař Rex ještě za třicet let. V telce možná, v sekci „filmy pro pamětníky“. Pokud jim to imám dovolí.
Zkrátka časy se mění a bílé zlé nacistické neženské soudružky končí, i v podobě EU piče.
Já nevěřím v nějaké umělé kvóty ve vládnutí. Vždycky někdo vládne doopravdy a ten kdo vládne doopravdy, je buď uznaný a může to dělat veřejně, nebo je to tak, jak je to teď – že je nějaká jakoby vláda, kde jsou nějaké piče, co produkují nesmysly a na ně se to svede – ale prakticky vládne zase jenom ten, kdo reálně vládne.
A vždycky vládne ten, kdo je nejsilnější a má nejvíc informací a schopností.
A skutečně si myslím, že podle přírody vládne muž, protože má prostě k tomu uzpůsobenou mysl. Chce vládnout, má větší ambice a plány. A když přijde do tuhého, zkrátka když je válka, tak vše podstatné stejně řeší muži, protože prostě mají víc technické myšlení, prostorovou představivost a strategické uvažování atd.
Muž je „jang“ a žena „jing“. Jsou v tom i výjimky. Kupř. v magické válce kde rozhoduje kosmologie, je žena silná bojovnice, když hájí zájmy v souladu s kosmickým řádem. Žena může být jednorázově a nárazově velice mocná vládkyně a bojovnice. Ale není to její dlouhodobá přirozenost. Dlouhodobě a stabilně vládnou muži, když jde o krize. Ženy si můžou dovolit „vládnout“, když není třeba žádných bojů, když jde o stabilní udržování nějakého systému, který je reálně průhledný a sdílený všemi.

Je nějak třeba se vrátit do reality a postavit se do přírodních reálií a pravd, jak jsou.
Už mi ten pseudohumanismus a všechny ty zasrané kecy nějakých ideí a -ismů, dokonale odtržených od reality, za celý ten život vyloženě lezou na nervy. Toto je snad éra idiotských -ismů.
Je třeba zkoumat a přijmout reálné přírodní zákony a realitu jako takovou.
Včetně mimozemské reality. A kosmické reality.
A tomu všemu ve skutečnosti pomáhá Islám v Evropě a proto se to děje.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter