Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Umírněný Islám v Evropě i křesťanský Vatikán doporučoval covid vakcínu. Proti byl Tálibán a myslím, že se psalo i o tom, že v muslimských komunitách ti radikální imámové proti covid vakcíně brojí a nedoporučují ji. Ale už se to nedá najít, vyhledávače jsou očesané umělou inteligencí úplně brutálně.
Jsem líná se tím probojovávat. A začít používat umělou inteligenci místo vyhledávače odmítám, protože to je prolhaná bestie namířená proti nám.

No, to je jedno … zkrátka obě náboženství jsou prolhaná, o tom žádná.
Obě nedávají nějak kompaktní smysl, protože postrádají reinkarnaci a větší smysl obecně. Jen Islám je dokonalejší a myslím si, že je udělaný tak, aby vyrovnával chyby křesťanství a zároveň byl jednodušší a funkčnější a více s důrazem na spravedlivost.
A jeho radikální vize roztáhnout se po celém světě je taky k něčemu dobrá – kupř. k tomu, aby jednoho krásného dne definitivně zničili materialistickou bezvěreckou Evropu.

Což je nyní zkrátka nutné a ukázalo se, že to jinak nejde. Takže je potřebujeme ke svému vývoji.
Protože co si budeme povídat, klub psychotroniků a přátel UFO a podobné organizace, léčitelé a na pomezí ezo tancující psychologové se svými rodinnými konstelacemi, dále kartářky, větštkyně, paní v schizofrenické euforii, případně pragmatičtí businessmani a žvanilové ezoterické scény skutečně absolutně vůbec nijak nemají šanci prolomit tiše mlčící prolhaný vojensko – mocnářský komplex s psychotronikou v prackách, kteří ze všech sil zamlčují realitu.
Navíc je nyní vyloučené, aby tu do stávajícího vývoje přistála veřejně Galaktická federace.
Tudíž nezbývá nic jiného, než aby to vzal hákem Islám a to prosím pěkně ještě k tomu bez práce.

Obyvatelstvo by mohli islamisté zřejmě pozabíjet prostě jenom tím, že by je vyzvali s nutili k modlitbě. To by vrzaly klouby a přelejvaly se faldy, jen takhle vysoko neměl běžně prdel nad hlavou skoro žádný Čech za poslední roky, bože, teď pětkrát denně, to by tekla vakcínka do hlavy, tep by stoupal …. to by bylo infarktů a mrtviček hned první týden … a teď ty domovy důchodců, …

No nic.

Zkrátka, bílé obyvatelstvo bude neduživé, mladí tlustí a genderově neidentifikovaní a reálně pohlavně nevyspělí, neboť jim pořádně ještě asi neslezly kouličky … neměly kdy, protože k tomu potřebují testosteron a ten zase potřebuje krajní pohyb ….
těžký no. Hlavně že se dá všechno sdílet na FB. Jejich digitální závislost je samozřejmě tak výrazný problém, že při výpadku elektřiny ani nejsou schopni se zorientovat, co vlastně se dá všechno dělat bez elektřiny, protože nemají takové návyky z dětství.
V této situaci pochopitelně zplodí i tak málo dětí a teď do toho ještě ta vakcína, bože …
Právě proto nevěřím, že naplno propukne světová válka, třeba proti Íránu.
Není to vůbec nutné, stačí vydržet 5 – 10 let a vyhrožovat si a NIC nedělat.

Mezitím se samozřejmě naprosto pohlavně identifikované muslimské radikální obyvatelstvo krásně množí. A jak mají ve zvyku, učí své děti svým tradicím. A moc nefilosofují.
To přijde, to je jasné a skutečně se to všechno naplní. Nakonec bude bělochů málo a muslimů hodně a na bělochy bude stačit bafnout a chcípnou.
Tady ve středu Evropy zůstanou asi nějací ti Slovani, potomci ezo – dezo lidí, co byli proti vakcíně a byli vesměs s Ruskem. A ti nejvíce ujíždí na new-age a levných konspiracích. Já myslím, že z toho nakonec skutečně nějaký ten institut na zkoumání metafyzických záležitostí vytvoří.
To proto, že jim Alláh z GF hezky přeje, aby na to přišli.
A bude pokoj.
A mezitím lidstvo notně vymře.
Těch cest, co vedou k pročištění a zredukování lidstva je více a tato vypadá jako jedna z nejreálnějších, když selhal ten hurá kontakt s Galaktickou federací.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter