Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11. > PřilítliMimozemšťani> 






My jsme tady vedeni k tomu, abychom považovali západní zločinecké chování za „dobro“ a islám a ostatní kultury, které nenávidí západ kvůli jejich zločinům, za zlo.
Je zajímavé si uvědomit, že nejsem povinná být loajální ani jedné straně.
Protože „naše“ strana je bezvěrství, odkaz západních filosofů, ateismus. A „naše“ strana mě likviduje odmalička až doposud. Bez ohledu na to, jak se snažím, nebo ne, jestli se chovám slušně, nebo ne, jestli prospívám společnosti, nebo ne. Zkrátká bílé bezvěrecké jebky nikdy nepřestanou útočit. Mám stejné pocity jako věřící imigrant, z „naší“ strany, z toho teroru co produkují, na dennodenní bázi. Západ a jeho materialismus a násilné udržování tohoto stavu je pro mě naprosto stejně teroristická svině, jako Islámský stát.
Nemám důvod být vůči tomuto zlu jakkoliv loajální.

Je třeba si srovnat svoje zájmy – můj zájem je, aby bylo zničeno bezvěrství a materialistický ateismus a aby se otevřelo veřejně dostupné vědecké zkoumání metafyzických realit.
Jsem 100% přesvědčená, že se brzy vědecky potvrdí metafyzická realita, jakmile bude dovolen takový výzkum. Že to, že tento institut dodnes neexistuje, je čistokrevně dáno tím, že žijeme v teroru materialistického ateismu – zlých bezvěreckých sviní. Pro které je takový institut likvidační.

Takového institutu dosáhnu snadněji s náboženskou teokracií, než s touto „demokracií“.
Teror a uzurpace společnosti ze strany materialistických ateistů je neméně silná, než teror nějakých islamistů. Věřím, že se s těmi islamisty bude možné domluvit lépe, než s těmi bílými sviněmi, co ve vědě a akademiích dřepí doposud.
Vždy je lepší mohamedán, než žid, nebo bílá bezvěrecká svině, na vyjednávání.

Takže když bude člověk jednat podle svých zájmů, musím říct, že jsem vlastně v pohodě. Svým způsobem mám dojem, že i mohamedáni jednají se ženami nakonec lépe, než tato odporná satanská společnost plná zvrácených perverzí. Která ženskou bez jakékoliv úcty žene jak svini do úplného padnutí.
A to, že Islám nakonec obsadí Evropu, je jisté, protože … zkrátka stačí se podívat a použít představivost, jak to asi bude, s těmi „očkovanými vzdělanými vysokoškolačkami“ v kombinaci s nečinností odpovědných - dobře jim tak.

Však co, vše je jen výsledek toho, že tu bylo nechutné satansko-nacisticko-žiďácké spiknutí, kdy se spřáhli se zlými mimozemskými rasami a spustili projekt na ovládnutí světa, kdy nám globalistickou západní vymejvárnou zničili zemi, kulturu, vztahy a mozky, pak měli období, hlavně od 90. let dále, se zapnutým HAARP, kdy psychotronicky terorizovali a zabíjeli nepohodlné, pak chtěli společnost stáhnutou z kůže – bez šamanské ochranné vrstvy duchovních lidí, mystiků a mágů – zkrátka zpracovat na NWO maso, na kyborg debílečka na dálkové ovládání. S vakcínkou, pod 7G s transhumanismem.
No a nevyšlo jim to, protože jsme z Galaktické federace uskutečnili misi, kdy se na nás NWO vyřádilo, jako obyč člověk jsem musela rychle pochopit všechnu tu psychotroniku a rozhýbaný časoprostor a s pomocí GF ty zkurvence naházet do otevřených bran všelijakých černých děr atd., aby vypadli z tohoto světa.
Odešly zlé mimozemské rasy, špinaví náckové NWO jsou podchycení, GF vyhrála, svět je spasen.

Jen je plný bezvěreckých sviní. A to musí jít pryč, protože ty svině nejsou schopny přijmout, pochopit a docenit naši misi. Jsou to tupí zmrdi, bezvěrečtí omezenci, co tuto děsivou situaci klidně brzy vrátí zpátky. A já tu budu zase absolvovat náročný, extrémně děsivý a bolestivý život, kdy musím zvládat záchvaty „paranoidní schizofrenie“, což nejsou nic jiného, než nápory děsivé mimozemské války o tento svět a psychotronické útoky NWO? Abych následně byla nepochopena a vysmívána, i když jsem přežila něco, co není normální přežít a žiju doslova jen díky profesionální psychoterapii Galaktické federace?

Já nejsem žádný odpouštěcí stroječek. Já jsem neodpustila. A trvám na tom, že bezvěrci musí být svrženi. Já tu nenechám takové ksindly dále existovat a nechat je ohrožovat tento svět.
Tedy, co já s nimi se sviněmi zmůžu, že? Jsou jich miliardy.
Ale aspoň můžu fandit vývoji, který je nakonec smete. Protože co to je za život, co se jako můžu naučit? Že když se budu chovat dobře, slušně a budu se snažit o duchovní vývoj, že na mě začne útočit NWO a duševně se natolik vzdálím tomu odpadu, co tu tvoří většinu, že se pro ně stanu tak exotickou, že se musím považovat za mimozemšťanku?
Kvůli jejich tupým držkám, kdy nereagují a nechápou?

Nenene, pěkně ať je to zlikvidované.
Oficiálně musím plakat, že ti zlí náboženští radikálové chtějí zničit ty bezvěrecké „rozumné vyspělé bílé lidi“. Neoficiálně nemusím nic.
Běloši a jejich umíněné nelidské bezvěrství a jejich zkurvená namyšlená arogance, kdy nechtějí dovolit, aby se změnilo spirituální paradigma a duchovní reality byly vědecky zkoumány a následně potvrzeny, protože pak by se ty svině musely chovat jako lidi a to se jim nechce …. to je pro mě daleko horší terorismus, než nějaký náboženský útlak Islámu.
Každý si musí vybrat svoji stranu podle svých zájmů.
Můj zájem je zrušit bezvěrství, pozabíjet bezvěrce, aby se na tomto světě dalo žít a normálně duchovně vyvíjet v rámci inkarnačních plánů.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter