Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Vznik pokrokového institutu, který by řešil metafyzické otázky na skutečně vědecké, nebo seriozní úrovni, by zabránil muslimské invazi a nátlakům na naši zemi, které se dají předpokládat někde v budoucnosti.
Kdyby Západní Chálífát viděl, že tu máme silnou, vědecky podpořenou víru, jasně patentovanou jako pravdu, že zkrátka nejsme „bezvěrci“, ale vyloupli jsme se v něco dočista jiného, byli by asi zmatení a hned tak by sem nešli. To by ovšem v našich zemích byla jiskřivá atmosféra nových objevů a velkého spirituálního rozmachu a měli bychom natolik vysokou a vědomou a tudíž světelnou energii poznání, že by na nás Chálífát energeticky nestačil. To by je přirozeně odpuzovalo, či jim bralo možnosti na „kvantové“ úrovni, jak se chová jemnohmotný svět, to tu vzít a právem shrábnout.
Jenže … kde jsou vyhlídky na takový institut v realitě, že? Všude samá prolhaná židosatanistická držka, všude samý „inteligentní“ materialista, co se vysmívá ezoterii, ve vládě děs běs a zkáza, vládne informační válka, v médiích jsou samé propagandistické lži, pořád jen bude válka nebude válka … a ezoterické scéně tento bordel a chaos vyhovuje.
Protože i pro ezoterickou scénu na internetu by byl takový institut pro ně definitivní zkázou, protože by najednou nemohli kecat úplné hovadiny, co jim zrovna vypadly z hlavy a vydělávat na tom prachy, ani by nemohli předstírat svoje schopnosti, protože by najednou byl obor, který je i vědní a má svoje autority a který je může zhodnotit. Autority oboru by museli být prověření mystici, jako že skutečně mají schopnosti např. vidět auru, astrálně cestovat, telepaticky komunikovat a svoje dovednosti prokázali a jsou schopni vždy prokázat při určitých podmínkách.

No a kde by byli lidi, co se přiživují na kurzech typu „základy praktické metafyziky“ atd.? V problémech, protože by najednou měli nad sebou obor, který je může i diskvalifikovat, nebo je ozřejmit, že se dost míjí s vědeckým pojetím toho oboru. Zkrátka, nebyl by v tom možný takový příšerný bordel, co nyní.
Je jasné, že to smrdí i možností další tyranie – jenže v případě, kdy by v pozicích autorit byli skutečně lidé, co mají metafyzické schopnosti a ti by mezi sebou byli schopní vytvořit nějakou skutečnou shodu a vytvořit teoretické základy, které se dost pravděpodobně budou podobat indickým starým pravdám atd., tak by tu zneužití nemělo hrozit.
A naopak, vytvořilo by to síť skutečných autorit v tom oboru – kupř. léčitelství. Třeba jedna z těch deseti paní, co předvádí nějaké údajné schopnosti, skutečně vidí auru a dokáže tedy aspoň dobře poradit, nebo diagnostikovat problém. No tak ať ta jedna paní jde do toho institutu a tam si pod dohledem autorit, kteří vidí auru, udělá zkoušky a certifikát a ten si pak může vystavit.
A podvodníci a předstírači budou bez papíru a nebude se jim dařit tak dobře.

Stejně tak, kdyby se někdo cítil být vyvolen a povolán k nějaké činnosti, kvůli tomu, že má nějaké mimosmyslové telepatické spojení, jako třeba já, nemusela bych se složitě dopátrávat pravdy, jak věci jsou a pokoušet srovnávání s ostatními, ale mohla bych se vypravit do takového institutu, kde by mě omrkli jasnovidci a řekli mi, mluvím s mimozemšťany telepaticky, nebo s nějakou tajnou vojenskou službou psychotronicky, nebo jsem jsem čistokrevně máklá, nebo jsem posedlá démony atd. Zkrátka, bylo by se kde poradit.
Kdyby řekli, že jsem ve spojení s mimozemšťany, tak bych pak mohla všem vysmívačům, že jsem magor říct, že mám potvrzení, že nejsem blázen.
Kdyby řekli, že jsem máklá a věděli by proč, tak by mi to aspoň vysvětlili. A na veřejnosti by nebyly žádné zmatky od nějakých „falešných proroků“.
Je dnes někde něco takového? Ne. Člověk může jít s takovým problémem buď na psychiatrii, tam ho napráškují a problém stejně nepřejde a ještě člověka zlikvidují papírem na hlavu, kolikrát i poškozením práv a mozku. Nebo může jít k psychologovi, ten mu bude cpát nějaké kokotiny odvozené z materialismu a ještě víc mu zašmodrchá hlavu do pokryteckých lží. Nebo může jít k léčiteli – ten mu pochopitelně řekne, že jsou to démoni a nabídne mu řešení dle jeho stylu a jeho umem a autosugescí je možné se toho třeba zbavit. Když člověk chce. Nejhorší je, když neví. Proč jsou to démoni, nebo ne, když to nedává sebemenší smysl a pro nic nejsou pořádně argumenty.

To kdyby byla někde certifikovaná skupina jasnovidců, tak můžou říct – proboha, všichni vidíme, jak vám leze po zádech tááákovááá obrovská stvůra pekelná fůůůůj no hnus.
Nebo naopak – jo to jsou andělé úplně vám světelně pulsují do bytosti, krása.
Tak pak je situace hned o něco jasnější, že.

Zkrátka – pokud tu nechcem mít Chálífát, nebo vůbec nějaký muslimský problém do budoucna, kdy nás budou uzurpovat, chtělo by to tady zřídit přesně nějaký takový institut, abychom se stali nejrychlejší na světě a tudíž muslimům vytřeli zrak a ti se nás obávali ze spirituálního hlediska a měli z nás vítr. A nedovolili si na nás. Neboť nejsme bezvěrci. A kdyby institut našel Galaktickou federaci, kde je i Alláh, bylo by to moc fajn a výrazně by to zmírnilo napětí.
Jenže … čeští bezvěrečtí pivaři a jejich rozum, mám obavy, že stejně to bude naturálně Islámem, to svržení bezvěreckého materialismu.
Pak má díky své náboženské podstatě Islám vyšší energii a právo sejmout tuto bezvěreckou zpomalenou kotlinu Bohemie, i když to území samo o sobě je docela nahoře energeticky.
To je jak se vším – jakmile je něco nutné, tak to jde buď rozumně a bezbolestně, nebo brutálně a těžce.
Tady je nutné, aby skončilo bezvěrství a vznikl institut, kde se konečně začnou používat skutečně spirituální možnosti vývoje a začne se klubat přírodní pravda i v metafyzických věcech a to následně obohatí všechny vědní obory a usměrní nás to na správnou kolej vývoje.
Takže buď to bude inteligentně – že si to tady Češi zařídí a inspirují a nadchnou svět a nebo to půjde naturálně a bez mozku, že to tu vezme časem hákem Chálífát a z posledních sil pudu národní sebezáchovy se z toho vybuduje tento spásný institut na výzkum metafyziky.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter