Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Tento děsivý rozptyl ve zkušenostech v mládí a následném životě je při stavu inteligence a chuti doopravdy chápat u generací 20. století vážně příliš velký problém, než aby to byli lidi schopní vědomě řešit.
Támhle pradědouš běhal po vesnici s holýma nohama bez bot a tady pravnouček sedí běloba tlustá v prenatální podobě a něco datluje do placičky. Všichni s naprosto jinou formativní zkušeností v mládí a následně s průběhem života. Všichni vychováváni v jiné ideologii. Všichni přesvědčení o tom, že zrovna ta jejich vyšinutá éra je ta správná. Všichni přesvědčení o tragické heroičnosti výkonu svého života.
Všichni mají svoje myslitele a generační ikony … všichni mají zařazení v kolonce smrt, boomer, XYZŽ a alfa.
To je rozjetý plán NWO – roztáhnout generace v Evropě od sebe a pak je nechat se prohádat a prourážet až ke vzniku první otrocké generace NWO, která bude bez vůle a na dálkové ovládání.

Zatím se jim to daří. Připadá mi, že to, co se stane třeba až po věku 15 let, už ta osoba vnímá jakoby přes sklo a má od toho odstup. Ale s čím vyrůstá jako dítě, to na ni dolehne. Tzn. generace 80. let už mají tu bezprostřední zkušenost se západním vedením společnosti, už to na ni dolehlo, ale je to přechodová fáze, nejvíc bezprostředně to dolehlo až na generace 90. let a dál.
Jde o to, že moje generace ještě má ty kontraprogramy v sobě vůči západnímu vedení a je tudíž schopná ještě něco vůbec porovnávat, generace, které vyrostly už s I-phonem, těm už se ze starého světa starých rozumů a pořádků nedá vysvětlit vůbec nic a fakt těžko říct, co těm se honí v hlavě.

A společnost doposud vedou lidi, na které procesy západního řízení a digitalizace a kyborgizace neměly bezprostřední doléhací vliv, ale mají vůči tomu jednu, dvě až tři stěny odstupu, protože všechny tyto změny přišly v době, kdy již měli dospělý mozek.
A schopnosti současné civilizace, co se týká vcitu, soucitu, představivosti a dalších schopností porozumět jiné generaci, jsou fakt legendární, že?
Zvlášť třeba když ty padesátileté mašiny co vydržely všechno a jsou schopné, ničí ty dvacetileté blbé rusalky i v počtu vyvrhnutých kusů :-D
Takové krásné mezigenerační pochopení, že?
Baba vyrůstala na Zagorce a dyskošce v socialistickém bezpečí, kdy vypadala jak střevo a nic moc až tak předvést nemusela a stejně si ji někdo vzal, ale je schopná, protože se promlátila bezohledně kapitalismem se svou vypancéřovanou kůží, že se s nějakými digi slečinkami zaplašenými srát fakt nebude a nakonec dostane medaili ceny hrdinka kapitalistické práce.

Je fakt hezké, jak se rozvíjí ta společnost :-D
No tak je fakt, že lidi jsou právěže pořád jen lidi a tyto různé kreaturky, jako jsou hrdinky pancéře, či bledé digi nemluvné rusalky, to vše plodí stále stejné DNA omezeného člověka, který má limity a proměňující se podmínky civilizace ho zformovaly do té podoby.
Zatímco „úspěšné generace“ se socialistickým zázemím v mládí a na začátcích kariéry jsou nechutně hrdé na to, co údajně dokázaly, tak mladší zase nedokážou pochopit, že tyto generace jsou stejné, jako oni, jen měli podmínky, které si oni neumí představit a proto rezignují na schopnosti je chápat a přestávají komunikovat a střeží se konfrontace s nimi.
Protože podmínky tehdy a teď jsou někde úplně jinde v mnoha věcech, včetně základního naladění ve společnosti. Kupř. za socialismu se udržovala zaktivovaná morálka takového non-stop podprahového stresu, který ale fungoval aktivačně, jako takový bič v pozadí, který znemožňoval duševní choroby všem, kdo nebyli od aristokracie. Vládlo budovatelské nadšení, sem tam nějaké bezpečnostní cvičení a průvod, jakási pracovní morálka, co jsem tak pochopila. A postřehla. V takovém aktivovaném prostředí se skutečně špatně daří duševním chorobám.
Tento fakt jsou schopní ti pamětníci třeba nazývat těžkými podmínkami, to nevím. Řekla bych, že často mluví o nedostatečném hmotném vybavení, které na ně mělo zřejmě úděsný vliv, protože jsou materialisti.

Každá generace měla jinou techniku, jinou hudbu, jiný styl a jinou ideologii. Pradědouš, co zažil úžasný idealizovaný kapitalismus 1. republiky s vlnami nezaměstnanosti a stal se komoušem, by asi s úžasem zíral na bílé tlusté datlující děcko v prenatální podobě, která zkušenost jeho generace již neregistruje, protože ho má v dekadentní kategorii smrti ještě daleko za boomery. A protože má tiktokem vymlácený mozek, tak si asi už nikdy nepřečte nějakou srdceryvnou hlubokovlivnou svědeckou epochální studii, či román o životě jejich doby, pokud se nestane historikem.

Všechno totiž bude na internetu a pak v digi umělém světě. Pak spadne třeba elektřina, nebo někdo zkrouhne internet, jak se stejně pořád děje a bude prd.
Já nevěřím v plynulý digitální vývoj, že to jako projde a nová digi generace zvládne bez problémů to, co ji čeká v budoucnosti a co musí vyřešit. Podle mě se všechno bude muset vrátit do hmotné a bezpečné reality, kde jsou věci pod kontrolou, protože tento šílený vývoj byl plán NWO a rozbilo to lidskou paměťovou a zkušenostní kontinuitu natolik, že to už skutečně hrozí úplným rozpadem lidství a nějaké plošné schopnosti věci dostatečně zvládat a chápat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter