Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kostelíček z kolekce Krajina
Autor: Conspirator (Občasný) - publikováno 10.5.2003 (12:17:38), v časopise 9.3.2004
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 9.5.2003 > To teda jo. Fuj, ten je odpornej.:-)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.5.2003 > dost dobrej
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 9.5.2003 > Ten ale je!!! 
Body: 5
<reagovat 
kimot (Občasný) - 9.5.2003 > No tak tohle je uplne boziiiiii! Jak byl velikej? 2m? Sel po Tobe?
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 10.5.2003 > moc krásný
Body: 5
<reagovat 
rell (Občasný) - 10.5.2003 > Jo,špička....
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 10.5.2003 > Kdyby se to nejmenovalo Kostelíček, asi bych ho jen tak nenašla. Ale je to pěkná fotka, tak ti tu ty jedničky kazit nebudu :o)))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 11.5.2003 > Libi moc.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Janahe - 11.5.2003 > Pěkný
Body: 5
<reagovat 
čtenář Janahe - 11.5.2003 > Pěkný
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.5.2003 > Mohl by mi autor vysvětlit, proč tu je kostelík a ne nechutnej odpornej žabák, kterého jsem známkovala??? Proč vyměňuješ starou fotku za novou a necháváš starý známky??? Proč jsi ho vymazal? Byl skvělej. Tohle se mi teda fakt!!!! Nelíbí!! Žádám vysvětlení.
<reagovat 
 Conspirator (Občasný) - 12.5.2003 > Lian> To bohužel nemůžu. Něco zazlobilo zřejmě na Totemu. Publikoval jsem žabáka, radoval se z vašeho kladného hodnocení a zadal jsem kostelíček k publikování další den. Při prohlídce, co všechno mám publikováno jsem zjistil, že u žabáka je nastaveno nezobrazovat z důvodu špatného načtení na server (což mě vzhledem k tomu, že jste to již hodnotili trošku vyděsilo). Asi jsem trošku zazmatkova a po několika neúspěšných pokusech zobrazení obnovit jsem ho smazal a publikoval znovu (a samozřejmě oplakal vaše ztracené hlasy). Žabáček se zobrazil, začali si ho prohlížet další lidičky a už se zdálo, že je všechno v pořádku. Ale potom vyšel kostelíček a nějakým záhadným způsobem se sloučil s daty vymazaného žabáka a ponechal si i jeho hodnocení? Takže opravdu nevím a tímto se všem omlouvám. (nějak mi zlobí i galerie, protože se mi tam korektně nezobrazjí moje nové příspěvky.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.5.2003 > no super, opravdu, škoda jen, že tato moje poznámka  a známka patřily původně jiný vložený fotce......
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 12.5.2003 > Lucie> Jinak by si tam ani tu jednicku nedala?????
<reagovat 
 Conspirator (Občasný) - 12.5.2003 > Lucie> Děkuji za hodnocení žabyčky, a taky mě mrzí, že je zobrazeno pod kostelíčkem. (úvahy nad možnými příčinami viz níže/výše?.)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.5.2003 > Předám Tvůj problém dál a uvidíme, co se s tím dá udělat.
<reagovat 
 Conspirator (Občasný) - 12.5.2003 > Lian> Děkuji
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 15.1.2004 > taky mi prijde ze ten nazev je absolutne zcestny :o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter