Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lipiko se opičí
Autor: LIPIKO (Občasný) - publikováno 9.5.2003 (16:31:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
LIPIKO (Občasný) - 9.5.2003 > něco pro pana mrda
<reagovat 
jelen (Občasný) - 9.5.2003 > To je hezký, nicméně nejsem přesvědčenej, že na výtvorech mistra D by bylo něco, co by stálo za napodobování
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 9.5.2003 > jelen> $#$#@@$#@$#@ nechapu $#%$#%$# mslim ze to co se snazim delat je hodne progresivni %$^%^%$ a to se posledni dobou na totemu jen tak nevidi %$^%$^%$$^%$$^%
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 9.5.2003 > Mr.D> Tvoje věci sice vypadaj zajímavě, ale jsou bez obsahu, je to jen vyhrocenej extrém, slepá ulička. Nic to neříká, je to v podstatě kamufláž.
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 9.5.2003 >

 ha ha ha.... pani doktorka uaaaaaaaaau a jaka umelkyne hmmmm opravdu.....nemam slov

 

Kdyz jsi tak velkej kritik a umelec proc nepracujes na sobe ale pumprlikujes tady ostatni petkama ???

 

 Hmmmm..........."..."....he he....... 5*****


<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.5.2003 > Draculina> ..ona na sobe musi pracovat.. a mam jeste jednu dobrou zpravu..  ty ne.. z takove demence se ve 30 uz nejspis nevyhrabes.. u tebe uz nejde ani o umeni ale o elementarni lidske vlastnosti (jako slusnost, schopnost argumentovat, prijmout jiny nazor, vyjadrovat se bez nadavek) a tak..
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 9.5.2003 > Draculina> ja pumprlikuju zasadne s tema nej
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 9.5.2003 > toono> 

UaaaaaaaaaaaaaaaU, Teda Toonicko.......... jsem z toho paf jak ses takhle rozepsal, poradila ti maminka??

"elementarni lidske vlastnosti" JO`? Uau ...teda... ty si ale odbornik!

 

  Neudelas si v budoucnu dokrorat na "rozum" ci neco podobneho..... hihihi


<reagovat 
hanibal kanibal (Občasný) - 9.5.2003 >

aha LIPIKO se opici ?  ...anebo spis "opicuje" ?

 

Za nezajimavy, nevyrazny, nepovedeny pokus opiceni dam za


<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.5.2003 > hanibal kanibal> ..kdyby me bylo 40 a byl bych tak pitomej , primitivnej a vulgarnej tak bych mezi lidi ani nevylezl(na web taky ne)..
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 10.5.2003 > toono> ty se toho veku ani nedozijes....
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.5.2003 > hanibal kanibal> ..kdyby jsem mel byt takovej jako ty, tak to se radsi zabiju..
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 10.5.2003 > toono> tak na co cekas ? ale to by ti strach nedovolil... :-) !!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.5.2003 > hanibal kanibal> ..bohudik takovyho poklesu se nejspis nedockam..
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 10.5.2003 > toono> ...protoze to nejspis misto tebe udela nekdo jiny. Skoda ze to nevyresila maminka od zacatku....
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.5.2003 > hanibal kanibal> ..ja na rozdil od tebe vim jak ta moje vypada..
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 10.5.2003 > toono> to si jenom namlouvas !!! to neni ta pani v bilem plasti co ti nosi snidani....
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.5.2003 > hanibal kanibal> ..presne o tom jsem mluvil..
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 10.5.2003 > tak to nám to trochu ujelo od tématu, ne?
co se té nápodoby týče... tak příště by mohla být lepší. netroufám se soudit, jestli Mr.D dělá něco progresivního, spíš bych řekl že ne. ale aspoň se mi to líbí, nebo zaujme. tohle ne.
<reagovat 
čtenář neřeknu - 10.5.2003 > ...ale jsi z něho docela podělanej. Myslím, že to je dost podobný. Mám doma v compu taky pár takových blbin, ale spíš jen tak pro sebe.
Body: 1
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 10.5.2003 > čtenář> na to neni co dodat, kdybych si to nechtela vyzkouset, tak to asi podobny nebude, ne?  a kdybych to sem nenapsala, ze se opicim, tak to pulku ani nenapadne a druha pulka mi to vpali.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter