Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Na Řípu očima zvěda
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 2.10.2000 (11:47:05), v časopise 2.10.2000

Autorské čtení na Řípu 16.9.-17.9. - zhodnocení

Po úspěšném autorském večeru v Bohnicích přišla redakce Totemu na ještě lepši nápad, jak prezentovat ta nejpovedenější díla svých autorů. A tak se 16. září uskutečnil výlet za praotcem Čechem, tedy na památnou horu Říp, kde se konalo setkání autorů z Totemu s hojnou účastí autorů z Písmáku. Část lidiček na nádražíPro překonání vzdálenosti mezi Prahou a Řípem jsme zvolili vlakové spojení Praha– Ctiněves se třemi přestupy a pak už jsme se jen vlastními silami doškrábali až na kopec, který se v té chvíli dal nazývat spíše horou. No, někdo se sice celou dobu vezl v kočáře a tím se výstup trochu zkomplikoval, nicméně i přesto jsme nakonec stanuli před líbeznou hospůdkou, kde jsme okamžitě začali hasit žízeň, hlad a jiné potřeby. Skupinka dobrovolníků z Totemu se pak ujala propagace večerního programu i celého kulturního magazínu. Díky šikovným rukám SShanea, které otáčely papíry na kopírce a díky zručnosti našich brigádníků jsme měli během dvou hodin složeno několik desítek výtisků Programu autorského čtení na Řípu. Kamelot Falka se pak ujala distribuce mezi účastníky “kongresu”. Trisi jako kněžna LibušeNaštěstí jsme nenarazili na žádné odpůrce našeho internetového magazínu, kteří by se snažili autorské čtení bojkotovat a tak jsme to mohli v 19:30 rozjet. Na scéně se objevila kněžna Libuše von Trisi s flaškou Tuzemského rumu. Očividně už byla trošku "lízlá", a tak se jí ani nepodařilo vyslovit věštbu o matičce Praze. V tom se zde zjevil statný praotec Petr Čech se svou pomyslnou družinou a s pokladem, který byl ukryt v jeho zavazadle. Tím pokladem nebylo nic jiného, než literární bohatství v podobě tištěné, tzn. básně a povídky autorů, kteří publikují na Totemu. A protože praotec Čech byl džentlmen a nerad viděl kněžnu Libuši tak smutnou a opilou, přednesl jí některé básně ze svého pokladu. Kněžna hned ožila v přesvědčení, že se jí praotec dvoří a na oplátku mu se svým okouzlujícím šarmem zarecitovala také. Hudební doprovod Přemek + LuckaA dokonce přidala i některé povídky. I když praotec Čech dlouho odolával jejímu temperamentu, nakonec se nechal strhnout a v závěru večera oba předvedli improvizovaný tanec našich prapředků, s hudebním doprovodem úžasného kytaristy a bubeníka na indiánské bubny, Drozda Přemka. Tímto skončila oficiální část večera, kterou organizoval Totem. Ani Písmáci však nezůstali pozadu a předvedli, co v nich je. A bylo v nich opravdu hodně - od básniček až po telenovelu, některé i dost dobré.

No, a na závěr večera jsme se pak všichni sešli venku u dřevěného stolu a bavili se a zpívali za hudebního doprovodu Petra a Libora. Někteří i tancovali a jiní zase zmizeli kdesi v tmavém lesíku, každopádně se všichni dobře bavili až do tří hodin do rána.

Tady se můžete kouknout na spousty fotek z různých zdrojů:
Rotunda na vrcholku Řípu Čechovo namlouvání Petr Čech se slušivou parukou
Poslouchající publikum, které za chvilku vystřídá Čecha Falka s Mišpulí s nábojem nadšení Zazoo s Martinem vysedavají před hospůdkou
Další fotografie ZDE >>>



Poznámky k tomuto příspěvku
alaskan (Občasný) - 2.10.2000 > dobry ,dobry,konecne nejaky odvazny spion ktery ukaze akcicku i tem kteri nemaj sanci se zucastnit.
Haf Haf alaskan
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.10.2000 > good job
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > To jo. Je to dost šílený, vlastně chci říct - hezký...
Body: 5
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 2.10.2000 > dobrej nápad, Pišišvůrko - nechceš dělat Kosmu a zpravovat nás pravidelně?
Takový zvědování a pak informování ostatních jesti věc velmi záslužná, navíc my necestující rádi uvítáme menší info...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2000 > JIM_PAGE...tedy promiňte PETR, je skfostný !!! :o))))))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2000 > Jo bezva akce...povedena, az pak na nektery - budu slusnej "brepty" co mely problemy. :-))
Trisi a Petr perlili, nutno, ale take vyzvednout snahu pana domaciho, ktery se snazil nam vyjit vsemozne vstric. Diky :-))
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 3.10.2000 > Ještě jednou díky za hezký weekend...
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 4.10.2000 > :o)))))) nemám slov ... fakt výborný :o)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter