|
|
|
|
|
|
| jelen (Občasný) - 22.5.2003 > čtenář> Oldo Kopecký z Ústí nad Orlicí, toho času v Olomouci na oboru OTŽP, cítím s tebou, vím, že máš problémy a pokouším se to chápat. S určitostí vim, že to píšeš ty, jednak jsem vyrozuměl, že nejsem první, komu tohle děláš, pak ses tim chlubil dost lidem a tady na Šmeralkách se podobný věci šířej dost rychle a krom toho je tu IP adresa. Nedokážu si dost dobře představit, co z toho máš, ale divil by ses kolik našich společnejch známejch to čte a položilo mi tuhle otázku. Mně je jedno, proč to děláš a v zásadě ignoruju i ty tvoje pindy, ale ty se tím shazuješ. Mně tim nenasereš a všichni vědí, že je to tvoje práce.
Čau a seber se. JELEN
| | | <reagovat |
|
jelen (Občasný) - 22.5.2003 > Prosím tě Dušane, kdybys na to tady narazil, tak to nemaž, tim se ten chudák vytrestá nejvíc.
P.S.: Pro všechny, kdo Oldu znáte.
Vim na sto procent, že je to on, tak se mně furt neptejte, jestli jsem si tim jistej.
Nevim proč to dělá, tak se mně na to taky neptejte, na to se zeptejte jeho.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jelen (Občasný) - 23.5.2003 > P.P.S.: Mimochodem, v poslední době čte mý příspěvky zhruba třikrát tolik lidí co dřív, čimpak to bude Oldo, díky za spolupráci na popularizaci.
Ještě jednou dík.
JELEN
| | | <reagovat |
|
|