Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První dojmy z cesty do nového světa
Autor: TOTEM (Občasný) - publikováno 13.10.2000 (21:45:12)
Tak, mám pro vás opět něco ke čtení a je to opět od mého sqělého přítele, který je právě v Anglii. Mimochodem, těšte se, za měsíc je zpátky – sice jen na čas, ale i tak to bude špica!!!

OK. O., čau.

R. Log in!

… … … (začátek a konec dopisu není moc důležitý – pro vás – proto jen tedy střed)
Včera jsme byli s J. a S. (další kámoška, 1. co jsem tu potkal!) v nějaké hospodě u cesty asi 10-13 km za WOKINGEM a začali jsme kecat a pít. J. říkala, že se chce vrátit domů pak za rok zase sem do UK. S. si vyřizuje pracovní vízum a asi tu zůstane – přeju jí to! Víš, tady každej Čech je hodnej. Ne jak ty „píp“ u nás. No a přišla řeč na cestu, jak jsme ji každej prožívali. Protože tohle je O. hodně krutý! Ta cesta -> myšlenky, pocity atd. Víš, tady v Anglii se říká, že kdo jednou viděl v Doveru při cestě do UK východ Slunce na touhle krajinou – zůstane tu! Očaruje ho to a nechce – jo – chce se vrátit, ale jen podívat zpět. Víš O. ……………………… já východ Slunce viděl ………… Byla to nádhera – ráno kolem 300am vjíždíš do tunelu ráno se probouzíš. Autobus se kolíbá v zatáčkách a ty vidíš vrcholky země – té vytoužené a pak … všude stromy – krása, nádhera a otočíš hlavu mírně doprava a vidíš to! Obrovské Slunce, které se prodírá přes vrcholky stromů a ty jsi v ráji – východ Slunce, počátek nového dne a možná i nového života. Ano, očarovalo mě to! Sorry, ale už jsem někdo jiný! Úplně jiný!
Víš – všichni – skoro co tu znám, tak tu chtějí zůstat ……… všichni to viděli!
Teď se omlouvám, ale ta hudba, co poslouchám, mě tolik inspiruje! Kolekce Fast chillout. Špica! Víš, takovou hudbu poslouchám, když jdu ráno nakoupit, když vstávám nebo když odpoledne jím či večer usínám pomalu si tuhle zemi zamilovávám. Ty vole (pozn. autor – omlouvám se, ale neopravuji), to se mnou musí být hodně špatný, když už začínám básnit! Jen tk se třeba večer projít s CD na uších! Relax. Léčím si tu dušičku! Ale co se týče L., tak jsem jí volal já. A jen proto, abych se zeptal, jak se má! Řekla, že si tu chce někoho najít – NAJIVKA! No a tak jsem jí řekl, že je u mě J. – Angličanka – ať závidí. A že jsme spolu spali. No a A. – už jsem ji nikdy neviděl – nezavolala. Byla to tajemná kráska, co se jen ukázala v mém životě …… ách jó, ale tak krásná. Bóžínku.
… … …
R. is Loget out. Forever R.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter