Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROBUZENÍ
Autor: Cum-ley (Občasný) - publikováno 7.7.2003 (20:20:58)

PROKLÁL MI OČI

NĚŽNÝ SLAVÍK

PŘILETĚL NÁHLE

VESELE

PROKLÁL MI OČI

NĚŽNÝ SLAVÍK

VSTALA JSEM SLEPÁ

Z POSTELE

DLOUZE A LEHCE

TLOUKL MĚ KŘÍDLY

DO TVÁŘE

DLOUZE A LEHCE

VSTALA JSEM RÁNO

DO ZÁŘE



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.7.2003 > Trochu mě zarazila ta velká písmena, ale moc se mi to líbí.
Takové lehké a zvláštním způsobem osvěžující.
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 8.7.2003 > jako by mi chyběl poslední verš: co je to? vypadá to jako nedopsaná hádanka a já nepředstírám, že znám odpověď
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.7.2003 > taková fajn písničková záležitost
Body: 4
<reagovat 
Leora (Občasný) - 7.7.2003 > No, to se mi za poslední dobu líbí asi nejvíc.
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.7.2003 > Leora> Díky moc, to je velká poklona, vážím si :)
<reagovat 
barlach (Občasný) - 8.7.2003 > Osvěžující? Tak to mi nepřijde. "Proklál mi oči něžný slavík." Svěžest je pocit, který si z toho neodnáším. Nevidím v tom totiž lehkost vstanutí do nového dne. Přijde mi, že je tam toho mnohem víc... K zamyšlení, pěkné...
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.7.2003 > barlach> O svěžesti to opravdu není, zase máš pravdu :)))!
<reagovat 
Daen (Občasný) - 8.7.2003 > Asi je to opravdu zvláštní a ne příliš přesné, ale stejně jako Naty - tak i mně to přijde svým způsobem osvěžující.
Body: 4
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.7.2003 > Daen> To je dobře, jen to není hlavní smysl, ale těší mě to :)! Díky.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 8.7.2003 > Hm, ten konec mi to trošku pokazil, jinak je to skvělý - to pleskání křídel do slepých tváří...!!!
Body: 4
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.7.2003 > Rawen> Ten konec je právě důležitej - osvícení. Díky!
<reagovat 
stefan (Občasný) - 9.7.2003 > Je to proste PEKNE, mile, zajimave az Seifertovske..
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 9.7.2003 > musel bych delat ozvenu barlachovi...svezest si taky neodnasim...spis takovy neklid, ani ti nevim proc...je to jako bych se mel probudit ja a nevim do ceho, ale to je vazne jen muj subjektivni pocit po precteni...to opakovani na me pusobi tak...tak..."osudove" :)
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 9.7.2003 > Zapůsobila.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 9.7.2003 > vcelku pěkné..

kdyby ovšem byl koncový rým vydařenější, celkový dojem by byl silnější.

Do tváře/Do záře..

Sama musíš uznat, že to není zrovna nejsilnější kafe..
Takový první první krok při zkvalitňování rýmů je, zkoušet rýmovat nestejné slovní druhy a naučit se pracovat s asonancemi; např: do tváře/prorážel/poznal, že..

čímž ti, proboha, nechci radit!! jenom si tak plácám:)

kromě toho zmíněného konc. rýmu tam máš některé fajnové obrazy atd.....takže 4b.
Body: 4
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 10.7.2003 > egil> Když mně tu ani tak nešlo o perfektní rým, jako o smysl a vzhledem k tomu si myslím, že je to přesně ten správný rým :))) Taky se mi ta slabá dvojice Do tváře/do záře zdála vtipná, ale to už je můj ujetý smysl pro humor. Neskládám poezii příliš po technické stránce, někdy je to možná na škodu, kdo ví, vkus se liší. Díky za odborné pojednání! Budu časem zkvalitnovat ;-)
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 10.7.2003 > dobře...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 16.7.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 9.11.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter