Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bessie
Autor: Wlk (Občasný) - publikováno 16.7.2003 (14:04:56)

Ležela na břiše v bělostných peřinách, které ještě více dokreslovaly krásu jejího štíhlého těla a bronzová barva opálení umocňovala lákavou hebkost kůže. Rozptýlené denní světlo, nesměle prostupující skrze závěsy na oknech, se mazlivě rozlévalo po křivkách těla a vytvářelo snové zdání absolutní dokonalé krásy. Přesně takové, jaké je možno vidět jedině na reklamních plakátech, kdy jsou fotografie modelek vyvedeny, po hodinách tvrdé práce na počítači, k úplné dokonalosti. Bohyně.
Stál nahý u nohou postele a s úžasem sledoval to neskutečně krásné tělo. Na tenhle večer čekal tak dlouho. Od chvíle kdy se rozvedl a vzal si do hlavy tenhle bláznivý nápad, snil o večeru jako je tento. Očima těkal od malých chodidel s takřka panensky jemnou kůží, která ho naprosto nečekaně vzývala k něžným polibků, jako by jedině tak mohl s pokorou vzdát hold její kráse; přes velice ženská lýtka, až k pevným, sportem vytvarovaným stehnům. Troufale pohlédl až nahoru, k bráně rozkoše. Byla vyholená, jen s nepatrným proužkem jemného kožíšku na venušině pahorku.
Uvědomil si, jak je vzrušený. Ztopořený penis se mu, v takřka vzpřímené poloze, pohupoval při každém sebemenším pohybu. Vnímal ten známý příjemný tlak v podbřišku.
Klekl si a něžně se mazlil s jejími chodidly. Rty si brzy našly cestu po stehnech až k lasturce. Byla horká. Vlhká a vzrušená. Stydké pysky se v očekávání rozkoše proměnily v okvětní růžové lístky, lemující cestu do lůna slasti.
Ne, ještě ne. Jen nespěchat.
Klekl si, odhrnul z opálených zad dlouhé blond vlasy, sklonil se a už jeho rty zanechávaly stopu něžných polibků podél křivky páteře až k šíji. Pak už byl jen krůček k tomu, aby si jazyk našel cestu k ušnímu lalůčku a po chvilce laskání jej vtáhl mezi zuby, které velice jemným stiskem poukázaly, jak nepatrná je hranice mezi bolestí a slastí. Vnímal horkost těla pod ním a zrychlený dech.
Zdálo se že se pohnula.
Právě vdechoval vůni jejích vlasů, když si jeho úd jakoby bezděky našel cestu do lůna rozkoše. Zlehka vklouzl do vlhké a horké pochvy a jemným tlakem se nořil stále hlouběji a hlouběji...


„Takže pane Krausi,“ řekl důležitě obtloustlý úředník v šedém saku a položil na stůl složku papírů, „mé jméno je Hladovec a jsem zmocněn řešit Vaši pojistnou událost.“ Kdyby řekl místo slovíčka řešit, slovo zamítnout, vyznělo by naprosto stejně.
„Mě těší,“ pokusil se milý úsměv, ale byl to spíš úsměv pobavený. Hladovec a pojišťovák, lepší jméno si vybrat nemohl.
„Pečlivě jsem pročetl celý Váš spis a musím Vám s politováním sdělit, ačkoli, co se týče mě,“ takřka důvěrně ztišil hlas, „nesdílím názor totožný s naší společností; tedy musím Vám oznámit, že bohužel není možné plné pojistné plnění některých položek které jste uvedl v seznamu.“
„Ale... vždyť jsem platil pojištění takových let a Vy-„
„-já vím, já vím... přirozeně chápu vaší jistou dávku rozhořčenosti, ale-„
„-rozhořčenosti? ROZHOŘČENOSTI?!,“ krev se v něm začínala vařit. Přesně TOHLE čekal. „Milej pane, sem totálně nasranej, protože platim jak idiot dvacet let pojistku jako kráva a když mi nakonec vyhoří barák, tak hledáte milióny důvodů jak se na mě akorát tak vysrat!“
„Ale, ale, nerozčilujte se nám tu prosím pane Krausi,“ sepjal tlouštík ruce v prosebném gestu, „vždyť víte - pokud by šlo o mne... ale bohužel, naše společnost má pevná pravidla. Chápejte, je jisté vybavení domácnosti... které, jak bych to řekl, no, prostě NENÍ MOŽNO hradit z žádné pojistky.
„Tím máte namysli jako CO?“
„Myslíte konkrétně? Nebo tak nějak obecně?“
„Ne sakra, tím mám namysli přesně to, co mám ve svém seznamu a vy to odmítáte uznat.“
„Aha. Víte, nebylo by přeci jen lepší se sejít někde, jak bych to řekl,“ důvěrně se naklonil, „ víte, tak nějak v soukromí. Je to přeci jen taková, choulostivější záležitost.“


 

Krausovi začalo pomalu svítat - ti parchanti mu nechtějí zaplatit to nejcennější z celého bytu! Ti nenažraní vyžírkové ho věčně buzerovali kvůli pár nedoplaceným halířům a nakonec... nakonec se na něj samozřejmě vykašlou!

Dusil v sobě stále větší vztek. Při prvním výbuchu hněvu, kdy zvýšil hlas, se lidé od okolních stolků zvědavě otáčeli. Dokonce i číšník se tázavě ohlédl přes rameno. Seděli v předzahrádce jeho oblíbeného baru, kde mu bylo vždycky fajn. Když se rozváděl, trávil tady dlouhé hodiny a čekal až ON, muž který mu ukradl ženu, odejde z jeho bytu. I tehdy mu tady bylo dobře. Byl vděčný, že nemusí trapně sedět v pokoji a domýšlet se, co asi dělá jeho, už bývalá, žena ve vedlejším pokoji. Dnes se mu bar nezdál tak přívětivý. Byl vzteklý, otrávený a pohoda se kamsi vytratila. S těmi penězi počítal. Ty peníze, co měl dostat si PŘESNĚ rozpočítal...


„Ne, nikam nepůjdeme,“ řekl rázně, „všechno můžem vyřešit tady.“
„Dobře, dobře,“ usmál se nejistě tlouštík, „budeme tedy mluvit zcela otevřeně, ano?“
„Jak jinak...“
„Tak tedy, Váš seznam je ve své podstatě v pořádku,“ listoval papíry, „jen tady máme položku s názvem Bessie v celkové částce zhruba pětatřicet tisíc liber.“ Odmlčel se a zkoumavě se na něj zadíval svými prasečími očky.
„...a?“
„Chápejte, to je právě ona zmíněná problematická položka. Částka po přepočtu převyšuje hodnotu celého zbytku seznamu, což by tak nevadilo, ale víte, jak bych to řekl... naše společnost není vázána žádnou smlouvou hradit... tak nějak, no však víte - erotické pomůcky,“ zvedl významně obočí.
„Pomůcky jo? Tak vy tomu říkáte pomůcky jo? Tak já Vám něco povim, milej pane!“ Tekly mu nervy. „Támhleta Audinka je Vaše co?“ Pojišťovák přikývl. „Víte jakej je rozdíl mezi vašim nablejskanim fárem a mojí Bessií? Prakticky žádnej pane! Zatimco vy si v tomhle autě honíte triko a balít mladý buchty, já si s Bessi pěkně v klidu soukromí honim tak akorát ptáka. A jen proto, že si honim ptáka, tak si dovolujete mě, zrovna MĚ, odsuzovat?
„Prosím tiše, pane Krauzi,“ napomínal ho tlouštík nejistě.
„Víte vy vůbec...,“ s bouchnutím do stolu prudce vstal, „... víte vy vůbec kolik mě stála? Jak dlouho jsem na ní šetřil? A co všechno jsem s ní prožil? Máte představu jaká vůbec byla? Pche! Zatímco mý kámoši si škudlili na baráky, na drahý počítače, auta, já si prostě koupil Bessi. Byla vyrobená v Anglii na zakázku, milej pane! V ANGLII! Měla vetší cenu než ty vaše sériový nablejskaný sračky! Pravý vlasy, pravý chlupy, jemná kůže s tělesnou teplotou - nejnovější materiály. Dokázala s jazykem zázraky, nikdo mě nikdy líp nevykouřil. Ta holka předstírala orgasmus věrnějš než kterákoli jiná čubka kterou sem znal a vy mi tu budete vykládat něco o ubohý erotický pomůcce! V čem je jiná než tenhle váš křáp? V čem?!“ Kopal vztekle do dveří auta.
„Dobře, když to chcete slyšet,“ zbrunátněl pojišťovák, „je to úchylný. Chápete? Je úchylný TO dělat s nějakou umělou panou ať už vypadá sebelépe. A... a.. naše společnost nebude, nechce, v žádném případě podporovat takové absurdní a zvrhlé praktiky jen proto, že si nějaký průměrný čecháček pořídí figurínu za půl milionu.“
„Cože? FIGURÝNU?“ Lapal po dechu.
„A... a taky vám musím říci, že vzhledem k vašemu jednání,“ řval povýšeně tlouštík, „si nejsem vůbec jistý, zda-li vám naše společnost bude ochotna vůbec cokoli uhradit!“
„Ochotna?“ Zmohl se už jen na opakování těch slovíček, která ho rozzuřila nejvíc.
To už byli středem zájmu. Osazenstvo baru se shromáždilo u zábradlí předzahrádky a pobaveně sledovalo celou tu scénku. Viděli, jak kromě tvrdých slov, padají ještě tvrdší rány. Jak se tlouštík v obleku válí na zemi, zatímco ten vyšší bere malý kovový stolek za nohy a mlátí s ním do nablýskaného auta. Viděli také, jak se ten v obleku marně snaží vlastním tělem bránit svůj vůz, i tříštící se přední sklo rozlétající se na drobounké krychličky...

Policisté si, ostatně jako vždy, dali na čas a než dorazili aby zkrotili výtržníky, nebylo už po hádce ani památky. Oba seděli na obrubníku vedle poničeného auta. Pokroucený stolek se válel opodál a uválení rváči si otírali kapesníky své pomalu natékající tváře.
„Omlouvám se,“ řekl tiše Kraus, „nevim co mě to popadlo. Bessie byla moje chlouba. Můj Rolls, rozumíte?“
Neodpověděl. Chvíli mlčky zírali do prázdna.
„Máte to auto pojištěný, ne?“ Napadlo ho na jednou.
„Ne, nemám,“ zamrkal provinile tlouštík.
„NE? Takže...“
„...to bude na Vás,“ podíval se mu s poťouchlým úsměvem do tváře, „z toho plyne - že proplacení Vaší Bessie je teď i můj zájem.“


Podvečerní ulicí se ozval smích.




Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 24.9.2004 > co vím tak Bessie a jí podobné nejlepší modely teď stojí v přepočtu už jen něco nad sto tisíc
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter