Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Prázdnota
Autor: kaulik (Občasný) - publikováno 22.10.2000 (00:23:10), v časopise 24.10.2000
Prázdnota

Jako malého kluka mě okouzloval odraz světla pouličních lamp na stropě mého pokoje. Tak obyčejná věc dokázala naplnit moji duši štěstím. Jako bych při sobě nosil kouzelný váček, plný takových obyčejných radostí. Byly tak všední a samozřejmé, že jsem je považoval za bezcenné.
Na mojí cestě životem mě doprovázel starý vrásčitý skřet, který mi vyměňoval ta každodenní malá potěšení za třpytivé kýče z kočičího zlata. A když byl sáček prázdný tak zmizel. Nechal mě tu z hromadou zčernalých tretek.
Stojím teď u okna a nevím proč mi vyklouzla jedna velká slza z koutku oka. Dívám se na světlo pouličních lamp a cítím prázdno v duši. Přál bych si najít sílu vyjít ven a jako malé dítě sbírat do kouzelného váčku ty zdánlivě bezvýznamné radosti.


Poznámky k tomuto příspěvku
bangabasawa (Občasný) - 24.10.2000 > Lidi,proč jsme tak smutní!!?? Tretky jsou dobré pro děti, tak nač po nich tesknit? Zkusme si vykouzlit něco z všednosti...! Dík!
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.10.2000 > Tak si říkám, že třeba radostí z toho, že naplňuješ váčky těch druhých, naplní se i ten Tvůj - až to budeš nejmíň čekat. Možná.
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 28.12.2000 > Kdyby byla lip zpracovano mohlo by to byt třeba o destství, když konci. Znam takove chvile a ten pribeh mi to pripomina. Najednou prijde den a z niceho nic skonci detstvi. Třeba to muze byt tim, ze na dvere detskeho pokoje zacnou klepat rodice nez vejdou. Ale nikdy to není duvod ke smutku. Clovek muze byt porad ditetem a mit svoje skritky i když bude mit 70 let. Vek není dulezity. Hezke prekuleni do novyho roku.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter