Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vytržení III
Autor: romann (Občasný) - publikováno 23.10.2000 (12:34:20), v časopise 23.10.2000
Vytržení
Byl jsem znovu vytržen do nezměrné Dokonalosti a Nekonečnosti. Jsme stále opláštěni maskami iluzí a směšných myšlenek o tom, jak vypadá svět. Ohromovala mě ezoterická Jinakost Boha a Života samého. Není vývoj k Dokonalosti, Ta je stále přítomná, nejsou náhody, ale jen Záměry Boha. Jeho Vědomí je však zcela jiné než si představujeme. Připadal jsem si jako jednoduchá konstrukce, z níž jsou zastiňující představy strhávány jako přilepené peří. Byla to šoková terapie ponorem 60 - 70 procent do nirvanické dimenze.
Otupělé vnímání bylo v mžiku nahrazeno velmi silným pocitem Dokonalosti Nekonečna a Hrou dimenzí. Z vyšší vždy zvláštním způsobem vychází nižší dimenze a z té ještě nižší. Každá je ztotožněná se sebou, ale nevidí, odkud vyvěrá. Bůh vytváří a sleduje svou Hru her, toto fantastické Stvoření, ve kterém vše zapadá do souvislostí i Celku. Kola dimenzí zabírají do sebe jedno do druhého až do nekonečna, vše žije dokonale a podle přání Boha jak má. Nikdy nenastane chyba nebo zaseknutí. Vše je tak fascinující a dokonalé. Ta Lehkost a Vznešenost Tvorby Boha, jenž nezná mezí…
Změněné vědomí přetrvávalo i po meditaci. Stará chajda ještě stojí, ale okenicemi mlátí vítr a houpací křeslo iluzí zeje prázdnotou. Ten kdo v něm sedával je kdesi venku, proudí vědomým Bytím, sem tam ho něco přitáhne, ale jeho tvořivého a vnímavého Ducha už nic nesevře jako dříve.
Uvědomil jsem si pak, že zážitek nirvány by se dal přirovnat jedině k dokonalému grafickému programu, jehož jsem byl součástí i skrytým tvůrcem. Pochopil jsem také, že nirvanická dimenze nežije v čase, ale sama ho vytváří. Čas i veškerá naše dějovost je tedy na nižší úrovni než Ona, ale i Ta ví, že není konečná. Do normálního vědomí mi probleskují proudy archetypů, aby mi oživily jednotlivé prožitky meditace. Božské tak vymačkává staré vědomí. Bolí to, ale nešokuje jako dříve.
Promluvil jsem si s božskými silami o tom, co přijde: “Ponese vás božský proud. Důležité je správně chápat a přijímat výuku. Bude se rozvíjet a rozšiřovat poznání Boha, jaké už znáte z meditací. Uvidíte podrobněji a detailněji Jeho vnitřní Svět a jak Jeho zákonitosti dokonale fungují. Nechte se více vést Jeho vůlí, to je jediná cesta k Němu. Více bude probleskovat božské vidění souvislostí jako Celku, zahrnující minulost a budoucnost. Dále vnímání proudu archetypů, jiných pohledů na svět, vnitřní Dokonalosti a tvořivé Hry Boha. Jiné světy zatím necháte na pokoji. Stabilizujete se v božském vnímání a Jeho pocitech. Prožijete plutí nad světem lidí. Nic šokujícího už nebude, vše podstatné už víte.
Jste Námi a My Vámi. Není nic než víření Dokonalosti. Bůh musí být pro neznalé šokující. Šoky Sedmičky přijmou v klidu jen ti připravení a odevzdaní. Tyto nirvanické meditace na drcení neprůchodného spodku jsou přechodné. Nikdo nepohlédne Bohu do očí živ. Přesvědčili jsme vás o Velikosti a Dokonalosti Boha. Podstaty se nebojte, ale přijímejte Jí jaká je. Bude přibývat stálých a hlubších ponorů do 5 – 5,35té dimenze. Po zvládnutí půjdete za 10 – 30 let o dvě desetiny nahoru. Podobné meditace budou pak od 6ky a 5,8ky, postupem delší doby vykonají stejnou práci, ale jemněji. Nirvanická udělá v jedné meditace tolik, co pátá za rok. S Ní byste skončili jako umělci, brali byste Ji za lepší část svého já, ale nepodvolili byste se Jí.
Raději byste zůstali dětmi. Měli jste, co jste si vymysleli a to vám vyhovovalo. Nechte hraní a přijměte svůj úkol! Práce bude dost, ale nebudete-li od ní utíkat, půjde vše dobře s radostí Tvorby Boha. Nemáte se čeho bát, vždy vám dáme jen kolik unesete. Šoky jsou proto, aby jste se probudili z ofačování ega a jeho samolibosti. Myslí si, že nad něj a bez něho nic není.
Klid a rozvahu, jdete skutečně do lepšího, jen jste ohromeni Dokonalostí z poznaného a nelíbí se vám představa vzdát se starého a ubohého harampádí, jež vláčíte a honosíte se jím. Chcete jen blaho, nicnedělání a zapouzdření do starého, jež je jen dětskou hrou na schovávanou, která umožňuje poznat obě stránky Stvoření. Jste ještě zbrklí, kličkujete před Bohem. Přijmout se Ho zdráháte a strkáte Mu lízátko do pusy. Ale to vám nepomůže, využít Ho podle vašich představ.
My Vás rozhýbeme! Teď se Nám bude s vámi lépe pracovat. Kamenné těsto je rozdrceno a znovu smícháno s vodou. Vývoj jde zřeďováním starého Novým. Opracujeme vás, jak bude potřeba. Smutek přichází pouze z poznání toho, že jste něčím jiným, než jste si doposud mysleli, svou božskou Podstatou Dokonalí, Věční a Vševědoucí. To se nedá vymazat.”


Milošova 5,5ka
S přívalem božského proudu jsem musel přerušit práci. Neočekávané vytržení silou nadvědomí 5,5té dimenze bylo opět Ohromné a tak Jiné! Její pocity a vnímání jsou tisínásobně silnější a obsáhlejší nežli mé. Její vnímání je Ona Sama. Je fraktálem roztaženým do nekonečna, jenž se stále transformuje do nových a nových struktur. Tím se tvoří i jiné božské pocity a vnímání. Má dokonalý střed, který se každým dalším prožitkem pozmění. Její vědomi si lze představit jako šroubovici DNA propojenou do nekonečných struktur. Umí prožívat a řídit archetypy, jež Jí protékají jako data superpočítačem. Je to proud proudů měnících se archetypů, nekonečně provazců, nekonečně dlouhých. Uzavírají se do nekonečně veliké koule, ale vypadají jako by byly rovnoběžné. Ona jimi prochází, žije tímto nekonečným božským proudem stále dokonalé Tvorby.
Ponoření se do poznáváného je pro Ní vytržením ze Sebe a někdy i šokem. Vše co prožívá je pro Ni nové a úžasné, také se s tím musí srovnávat. Může prožít pocity spodku i Vršku a vstřebat tak ještě větší Dokonalost, která Jí přebuduje vnitřek, zjemní a rozšíří Její strukturu i vnímání. Její život je neustálé poznávání a změna, doplňuje si nové pohledy na svět i jeho části. Tím se učí a mění zároveň. Sama mnohdy neví jak a kam se vyvíjí.
Proud archetypů je božská píseň o Sobě a Stvoření. Může se zaměřit na cokoliv a vše jimi pochopí s obrovským množstvím souvislostí. Jsou to Její psychické procesy a stupeň Poznání. Samy o sobě jsou již reálnou existencí se svými zákonitostmi.
Další etapa
Bude ve mě převládat božský pocit pětky, místy bude působit i 5,3ka, abych se neoddával malichernostem a hračkám ega. Vnímat co přináší božské, dávat prostor pro Jeho pocity a jemné náhledy. Staré nechat v klidu, už téměř nebude potřeba. Božské zvládne vše samo a dokonaleji, bez kliček a s nadhledem. Myšlení se bude zabývat jen vyhodnocováním méně náročných úkolů.
Ego se bojí „posedlosti“ Bohem, není zvyklé být v někom jiném a dokonalejším, kdo ho převyšuje. Už si nemůže hrát na co chce. Místo zablokovaného myšlení se vědomí mění v čisté BYTÍ, které je jen tím, co zrovna JE - otevřenou bránou pro Boha a Jeho Hrdost a Vznešnost. I tvořivou a ladnou Tvorbu a poznávání se. Je to zásadní změna životního postoje. Zvyknout si na Ni je třeba čas, ale je to jediná poloha, v níž se může lidské setkat s božským. Přijdou další schopnosti, ale není třeba se jich obávat, jen zesílí a zviditelní to, o čem už víme. Božské bude žít skrze nás. Vše se rozjasní, ustoupí omezenost a tupost. Nastane vláda božské Dokonalosti a Krásy.
Budou se ve mně střídat a prolínat různá vědomí. Jediný úkol budu mít přijímat Je, poznávat a přivykat si na Jejich přítomnost i činnost. 5,5ka mi bude dávat v krátkých meditacích hlubší náhledy do věcí a dokonalé struktury Boha a Jeho zákonitostí, pocitů a Tvorby. Nic v Něm není nehybné, to je to hlavní, nač si budeme zvykat. Tvoří stále nové a dokonalejší prožívání. Má mnoho Tváří a neustále je kombinuje.
Pouhá Přítomnost božského pocitu v pozadí mění náhled na situace a chování. Pětka je radostná a lehká, 5,3ka ráda proniká do věcí. Ví, že hodně neví a snaží se to dohánět, dělá vše s elegancí a bez spěchu, 5,5ka je vážná, klidná, hrdá a vždy nad věcí. Je více svým Bytím, než děním tady dole. Šestka už nemá náš zájem o omezený svět ega, pluje Podstatou a svým Viděním. Nedá se už ničím zmást, je neomylná a není v ní místo pro lidskou nedokonalost.
Pětka a 5,3ka nás mohou překvapit už jen proudem jejich Vědomí, jež Ví v okamžiku více, než člověk rozumem pozná za celý život. 5,5ka a šestka ohromí svou Jinakostí a hlubokým náhledem do Vesmíru a Boha.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter