Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pampelišky z kolekce Pampelišky
Autor: Přáníčková víla (Občasný) - publikováno 7.8.2003 (19:40:10)

Kreslím.

Podívej,

pampelišky!

Víš, když se dostaneš těm ženskejm pod kůži..

Chutnají slaně.

Koutkem oka

Tak jako Tvoje vzrušení.

 

Nehty jsem si nikdy nelakovala.

Jsou krásné.

Pampelišky?

Vždyť víš.

Myslíš si, že je můžeš jen tak vzít do úst a na nic se neptat?!

Zatraceně.

Jasně, že můžeš.

 

Edinburk.

Co tam chceš dělat?

Beze mě.

To kvůli Tobě jsem se učila Gasparova nazpaměť a teď tohle.

Asi se zabiju.

Tak jo.

Miluju Tě.

Taky tě miluju.

 

Víš, vykreslit barvy pampelišek je ohromně složité.

Ty to zvládneš.



Poznámky k tomuto příspěvku
Cedrik (Občasný) - 8.8.2003 > Jojo - mě to sedlo :o) Forma té básně se mi líbí a obsah taky...
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 8.8.2003 > Taky mi to nějak nesedlo. Je to na mě moc potrhané
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.8.2003 > opravuju...  jinak asi jako Naty, líbí se mi ta chuť pampelišek
Body: 3
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 8.8.2003 > Je to potrhaný jako takový bežný dialog. Mě se to líbí.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 8.8.2003 > Mi se to líbí.
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 8.8.2003 > Není to špatné
Body: 4
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > Jednomu tak a druhému onak:o).
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 8.8.2003 > Potrhane to sice je, ale smysl to rozhodne dava. NIcmene je v tom vice osobnich pocitu a pribehu nez, abychom si z toho neco vzali. :o)
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > P.i.k.o> Jo jo...poslední dobou na mě zas doléhají vzpomínky..:o)...:o/
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.8.2003 > Oprav si na - chutná slaně.

Zajímavá forma. Obsah na mne moc osobní a myšlenka roztrhaná.
No prostě mi to nesedlo.
Body: 3
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > Naty> Chutnají slaně je tam záměrně, nevadí, že Tobě záměr zůstal utajen a nesjpíš nejen Tobě. Dovoluji si opravit nezpět.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.8.2003 > Přáníčková víla> Asi došlo k nedorozumění. Já jsem neměla na mysli koncovku a nikdy bych si nedovolila sama někomu něco opravit. Ani jsem se toho nedotkla. Když jsem to četla já, tak tam chybělo "h". Proto jsem na to upozornila, a protože jsem to psala zpaměti a už jsem se nevracela nahoru, asi jsem tu koncovku zapomněla.
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > Naty> Budiž Ti odpuštěno, pokud Ty odpustíš mně:o).
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.8.2003 > Přáníčková víla> Já jsem odpuštění samo.
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > Naty> Tak to já spíš dopuštění:o). Beztak to opravovala Kelly ne?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.8.2003 > Přáníčková víla> Asi, ona je tady ta poslední záchrana našich překlepů a blbostí.
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > Naty> No to ale pak můžeme všechno svést na ni:o)).Ty se nemusíš omlouvat a já Ti nemám co odpouštět:o).
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.8.2003 > Přáníčková víla> Tak tady pozor!
Jak už jsem naznačila v předchozí poznámce, na Kelly nemůžeme nic svádět. Kelly si musíme hýčkat!
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > Naty> To byl jen vtip:o).
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.8.2003 > Přáníčková víla> Tak to jo, vtipu se meze nekladou.
<reagovat 
afro (Občasný) - 10.8.2003 > Na mě to zapůsobilo... dobré!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter