Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..n.b-w.l..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 11.8.2003 (11:14:19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Stálý) - 11.8.2003 > TOHLE SI SKORO ŘÍKÁ O KOMERČNÍ VYUŽITÍ. ŠKODA DĚLAT VĚCI JEN DO ŠUPLÍKU...
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 11.8.2003 >
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 11.8.2003 > NEMUSÍ MÍT VŠECHNO PŘECI MYŠLENKU, ALE JE TO VIZUÁLNĚ PŘÍJEMNÉ.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.8.2003 > SPURNYPATRIK> ..diky moc.. ja nevim.. tedko zpracovavam sebe.. a pokud se podivas na starsi veci a starsi podpisy.. treba ten z cisel, nebo nektere starsi nazvy fotek, uvdis ze neco jako "poezie stari, vecne mladi, nebo oci kluka" u mne nenajdes..:-]]
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 11.8.2003 > Docela příjemný na pokuk
Body: 1
<reagovat 
čtenář uživatel - 11.8.2003 > to si děláte prdel, ne?! rozblurovaný obrázek jedním tlačítkem v Adobe PhotoShopu...
a zase to jméno! nemá to opět žádnou myšlenku, vždy jen onanistická prezentace sebe sama... není nápad a dle předchozích asi nikdy nebude...
ale aspoň je to na rozdíl od předchozích čistý a nepřeplácaný...

dávám 2 body
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.8.2003 > čtenář> cau mischka.. tohle je lepsi nez 10*5bodu!! mam opravdovou radost!!
<reagovat 
 čtenář jiný čtenář - 11.8.2003 > čtenář> ztvárňování svého jména pořád dokolečka... asi velké zalíbení sám v sobě. Podívej se na jeho hodnocení - není to nic moc, slabej průměr. Ale ostatní příspěvky hodnotí stylem, jako by byl mistr světa a přinejmenším vynalezl foťák. Jeho hodnocení se nedají brát vážně. Ale zkus - stejně jako on s despektem hodnotí ostatní- stejnými slovy ohodnotit jeho. Strhne se lavina nadávek, urážek a nepochopení "bůůů maminko, oni mi ubližujou". Nedokáže se ke kritice ani postavit jako chlap. No fuj, to jsem si ulevil, už to ve mě dřímalo dlouho.


<reagovat 
 Wlk (Občasný) - 11.8.2003 > čtenář> 

No... řekl bych že "rozblurovaný" to rozhodně neni, když už jsme u těch pojmů... ale už jen použití toho správného tlačítka, v tu pravou chvíli na tu určitou image JE přeci vydáváno za umění všude ve světě, ne? Kde máš psáno - čím více filtrů, čím více vrstev a prolínaček v Photoshopu - tím lepší DÍLO??? Trochu zkreslené představy o kvalitách grafiky nemyslíš čtenáři? ...V jednoduchosti je krása a navíc - tebe by to zřejmě nikdy nenapadlo

Mám rád čisté věci, ale uznávám, že ten nápis mi tam prostě zas nějak nesedí...


Body: 5
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 11.8.2003 > Wlk> MÁM TENTÝŽ NÁZOR, VŽDYŤ JE PŘECI JEDNO JAK DÍLO VZNIKLO, JESTLI JEDNODUŠE A RYCHLE NEBO BYLO DLOUZE PŘIPRAVOVÁNO A DĚLÁNO NÁROČNOU CESTOU. DŮLEŽITÝ JE PŘECE JEN FINÁLNÍ PRODUKT. A NEZATRACOVAL BYCH PHOTOSHOP, BYLY DOBY KDY FOTOGRAFOVÉ SPROMINUTÍM BLILI NAD EFEKTOVÝMI FILTRY, DNESKA MNOZÍ ZATRACUJÍ DIGITÁLNÍ ZPRACOVÁNÍ. PŘITOM JE TO TÉMĚŘ TOTOŽNÉ. A NÁPIS TOONO MĚ ZATÍM NEDRÁŽDÍ, TŘEBA JE TO TÍM ŽE JSEM TADY TEPRV DRUHÝ DEN. UVIDÍM. :O)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.8.2003 > čtenář> to ja se umim alespon podepsat..
<reagovat 
jak (Občasný) - 11.8.2003 > toono to s počítačem umí !  jeho hodnocení taktéž příliš nerozumím, ale je to jeho věc přátelé
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 11.8.2003 > Nelíbí se mi to - nuda a bez toho nápisu by to bylo úplně o ničem...
Body: 2
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.8.2003 > Cedrik> ..mrhas energii, cedriku, nemel bys ji radsi vyuzit na dokonceni sveho vrcholneho zivotniho cyklu: poezie stari-senilita, jedina milenka dedeckova??!!
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 11.8.2003 > toono> Schválně jsem si říkal : "Jaká asi bude Tondova reakce?" :o)
Nauč se snášet kritiku, sám s ní nešetříš - ale v jednom máš pravdu - škoda na Tobě energií mrhat!
Zkus se na věci dívat aspoň nezaujatě!
<reagovat 
čtenář další čtenář, co už - 11.8.2003 > jen neustale dokazujes svou debilitu a neschopnost snest jakoukoli spatnou kritiku

jak jsi atakoval Cedrika ... ostuda ... hanebne naheho spraskat na pranyri!

bych se hanbou propadl kdyby neco takoveho ze me vylezelo

a to pak chces ayb nekdo jeste hodnotil ?????????, se na tebe kazdy priste radeji vysere!!!

vzpamatuj se vcas a vyser se na zpetne odpovedi nebo di do prdele!

M.
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 11.8.2003 > čtenář> konečně
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 11.8.2003 > Ale fuj. Tak jsem si přečetla tuhle hádku. Podívala se na Cedrikova díla (mimochodem nááádhera), kterej to tady dostal na solar a přečetla tůnovy urážky k nim, a měním svůj pohled na tohle kolečko nahoře. Už se mi nelíbí.
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 11.8.2003 >

hele rooko   hi     smrnc to ma.    ja uz sem ti to psala taky stokrat, filtry  sou strasne jednoduchy. kdybys tohle mel udelat tuzkou, tak se nepokadim z toho, ze to dalo strasne moc prace, ale z toho, zes to tak fakt chtel. pouziti filtrů sugeruje dojem  cekani az co z toho vypadne. to zname vsichni.   

 

ale jinak  : co se skádlívá , to se rádo mívá    hi hi hhiiii    meli byste se lidi videt, at víte      hi 


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 11.8.2003 > Hmm, tak to je zajimave ctivo, takovy bulvar. :)
A dokonce tu pada me spatne napsane jmeno, nechapu, ale to je asi ted jedno.

1) opravdu jde o jeden zakladni filtr v Pornoshopu, RADIAL BLUR.
Kdo jednou PS otevrel, zna a behem prvni hodiny prace jej vyzkousel. Vysledek vypada vzdycky velmi podobne. Ale o delku prace nejde, to rikam vzdycky.
Kdyby to byl bily obdelnik a v nem decentne vhodnym fontem napsano napriklad "Slepota", dam klidne plny pocet a doporucenku, pokud to bude stat za to.

2) tady mi taky chybi napad a opet to jmeno, ktere je vzdy dominantni a je to jedine sdeleni na obrazku.
Uz je to nuda. Jednou, dvakrat nick jako hlavni a jediny motiv nevadi, po desate uz je to nuda.

3) zpusob Tvych reakci nebudu komentovat, uz bylo vyrceno vse, protoze ho koukam vnimaji vsichni stejne a taky to nechapu, co to musi mit clovek za problemy ci za obri ego, ze si takhle spratkovsky vybiji agresi nesmyslne na cizich lidech.

4) pokud ale odhlednu, od toho chovani a vseho okolo,
vidim v Tve praci posun... odklon od barevnych mazanic k temer minimalismu (ktery je uz delsi dobu in) a cistote,
to ocenuji.
Jindy mam chut dat bodu 0, ci jit do minusu, dnes bych dala 1.5 bodu za snahu a posun (a -10 bodu za chovani).

Vis, kdyby jsi opravdu mel zajem se zlepsit a zajimal by Te OPRAVDU nazor jinych, bral by si tyhle prispevky vazne a inspirovaly by Te prinejmensim k zamysleni.
Pokud mas ale pocit, ze uz ted jsi "fakt dobrej" a ze se nemas kam posouvat a co zlepsovat, je to smutne a nesmyslne sem neco vystavovat.
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.8.2003 > Mishka> nekdo, kdo dela obaly petru mukovi nema koho co poucet.. sorry, ale takovy clovek v slusne spolecnosti, hmm, cheche.. mozna bys mohla ucit na lsu..
<reagovat 
Wlk (Občasný) - 11.8.2003 > ...mi připadá že toník toonoíků má víc problémů sám ze sebou než s grafikou...ok - nasazuji pozitivní psychoterapii a dnešním dnem počínaje sázím samé PĚTKY!  JO?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.8.2003 > Wlk> ale, ale.. copak..?? identifikujes se se svym idolem?? hmm.. takze se ti omlouvam za urazku tvyho dalsiho ja..

pro ostatni..:

Wlk (Pravidelný) - 5.8. > Tak mi nezbývá nic jiného než opět děkovat za rekace :-)) Od jednoho človíčka mě to ale obzvláště těší - od Mishky, sice jí vůbec neznám, nikdy jsme se neviděli, neslyšeli ani nekomunikovali...ale její práci (myslím tu profesní) potkávám na webu často a je setsakramensky dobrá...

<reagovat 
Wlk (Občasný) - 11.8.2003 >

Jejdanánku! Šikovnej kluk!  ale nemocnej...móóc nemocnej

 


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 12.8.2003 > :))

Ty Tve vykriky me opravdu bavi, zvlast ten posledni o mych pracech pro P. Muka... Davam 10 bodu za pobaveni!
A ze cechackovske ubozactvi bodu 100!


Ty jsi Blizenec nebo schizofrenik, ze jsi mi jeste nedavno psal tuto zpravu:

"mas moc pekne veci.. radim se k obdivovatelum.." TOONO

???

Chlape, uz se vzpamatuj! A najed na pokornejsi model ostatnich prispevovatelu.

<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2003 > Mishka> pokora patri vyvolenym, ucta kralum.. tak cechackovstvi, rikas??!! vedel jsem, ze brnaci nemaji v lasce prazaky, ale ze slezane??!! vypada to na import z jihu nebo vychodu..
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 12.8.2003 > Ty seš ale blbeček, viď?!
Já si říkala, že Ti musí být tak 10 let a chodíš na zvláštní školu...
Víš, my všichni žijeme v České republice a tam se všem obyvatelům říká "češi"!!

BTW jestli jsi z Prahy, tak Tě ti moravané neměli rádi asi ze stejných důvodu, proč lidi tady.
Já mám kolem sebe příjemné a chytré lidi a tak tohle "dělení" řeší jen hňupi.

Končím, nejhorší je srážka s blbcem a ty se dá pak už jen ignorovat!


<reagovat 
čtenář An - 12.8.2003 > Pošlete ho na léčení ! Kdo má tohle číst ?!
Doporučuju tohoto chorého chlapce ignorovat. Proto píšu raději anonym, než aby otravoval do nekonečna u všech mých příspěvků i na mé reakce u příspěvků druhých.
Když to vidím, jak se pustil do vás ostatních, jejichž názorů si vážim.. je mi z toho zle !

Mělo by tu existovat něco jako vyloučení za porušení pravidel, jak to bývá v mailových konferencích.. ten by letěl už dávno. Doporučuju zavést. Proč by měl otravovat a urážet lidi, kteří si Totemu a názorů váží a nutí je to psát anonymy, aby je ten maniak neukamenoval chorými slovy ?!


<reagovat 
Wlk (Občasný) - 12.8.2003 >

Ahoj Toníku - mám návrh! Založme fórum s názvem "Toono proti všem"...ne.. spíše "Tooníkova žumpa" a budem si tam nadávat, chceš? Mohl by to být prýma vodvaz nee?


<reagovat 
čtenář *** - 12.8.2003 > Že se jím necháte vždycky vyprovokovat ?!?!
Nechte už toho !! Je to idiot a s tím nic neděláte , jen ho vybízíte k dalším nekonečným přestřelkám .
Ignorovat !! Nehodnotit ! Nic nepsat ! Obcházet !

Mír a lásku na Totemu !!! ;-)
<reagovat 
 čtenář brekeke - 12.8.2003 > čtenář> Správně. Zdržte se všech hodnocení a poznámek u jeho "výtvorů". Stejně to za to nestojí.
Stejně je zajímavý že takovej ubožáček, kterej se těžko vyrovná ostatním tady hodnotí jiné příspěvky jako by byl pánbůh. Snaží se poukázat na chyby druhých, aby především zakryl ty svoje nedostatkový krátery.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2003 > čtenář> nevim jestli jses slepej nebo co, ale ja nikomu nenadavam..
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 18.8.2003 > Prispevky jsem necet, ale tohle je trapny - jeden ubohej filtr...:o(((((((
Body: 1
<reagovat 
NordiQ (Občasný) - 6.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.12.2003 > kvalitní práce ... fotošopu? :o)
Body: 3
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 14.3.2004 > sedam si na zadek... takto kvalitni dilo by kazdy nezvladl... jen asi 20 procent lidi v Cr by to zvladlo ve photoshopu do 1 minuty ;)
Body: 1
<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 27.5.2004 > jses blbej mishka ma pravdu
<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 27.5.2004 > a je to hnus

za to bys mel dostat -1000 bodu za takovy hnus!!!

vsechny jenom otravujes
<reagovat 
tooono (Občasný) - 27.5.2004 > vidim ze jsem popularni kdyz znazornujes moje jmeno graficky.

ALE PORAD TAM CHYBI TO TRETI O JSEM TOOONO
<reagovat 
Xam (Občasný) - 16.11.2004 > Asi jsem divná - líbí...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter