Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční Avignon
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 29.10.2000 (00:39:05)
Myslím, že atmosféru nočního Avignonu nedokáže popsat nic lépe jak tako fotka.
V pozadí Knížecí palác, ve kterém v minulosti sídlili papežové. Ve středním plánu řeka Rhona zrcadlící vše co se jí naskytne. V popředí sedí milenci(jsou mladší než královský palác:) a koukají spolu s mým objektivem na tu nádheru....

Takovýhle je noční Avignon......rád bych tam žil....vy také??

V pozadí Knížecí palác, ve kterém v minulosti sídlili papežové. Ve středním plánu řeka Rhona zrcadlící vše co se jí naskytne. V popředí sedí milenci(jsou mladší než královský palác:) a koukají spolu s mým objektivem na tu nádheru....



Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 29.10.2000 > Pěkná romantika...ti dva na lavičce se maj :)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 31.10.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Smíšek (Občasný) - 1.11.2000 > Nádhera to se ti povedlo já se pokoušela taky něco podobného vyfotit na Ibize, ale nic z toho nebylo - poraď mi jak na to.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.11.2000 > Poradím : musíš mít hodně štěstí, protože nějaká odbornost u mě nepřipadá v úvahu....jen můžu říci jak to vzniklo : Objektiv jsem měl opřen o pouliční svítilnu, chvíli jsem mířil a snažil se sklidnit třepající ruce, potom jsem zatajil dech a třicet sekund čekal a trnul až se závěrka opět vrátí do polohy off....těm milencům bych měl poděkovat, že se nepohnuli:)) druhá fotka už je na milencích rozostřená......musím uznat že se okolí docela dobře bavilo jak jsem tam stál u tý lampy:)))
<reagovat 
alaskan (Občasný) - 1.11.2000 > Holly Shit-30 sekund jen tak v ruce?Ty bys mohl delat ocni operace...

Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 6.11.2000 > Thome co jaá mám noc občas rozmazanou i ze stativu. To byl hrdinský čin.
Madman
Body: 5
<reagovat 
Nathalie () - 10.11.2000 > Už se těšim, až budu mít dobrej foťák a zkoušet tyhle blbiny. Opravdu držet 30 sekund, to mě zarazilo. Je fakt, že mně se spíš povede rozmazat to za mnohem kratší doby.
PS: Château des Papes? Et ou est-ce que nous pouvons voir Le pont d´Avignon?
Body: 3
<reagovat 
sklebak (Občasný) - 20.11.2000 > Ďábelská technika, nádherný výsledek. Bych skoro myslel, že je to malovaný. Obdiv.
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 23.11.2000 > Jooo, tak to je super... to normálně svítí...když jsem snímek spatřil, napadla mě spousta otázek, které jsem ale posléze nalezl zodpovězeny v kritikách jiných...
Kdysi jsem trošku fotíval a proto naprostý souhlas z Alaskanem, 30 vteřin ručně - klobouk dóóóólu:-)))
Tohle kdybych vyfotil já, respektive kdybych měl možnost tam být, mám pocit, že by jsem tam chtěl zůstat...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.11.2000 > Je to tak dokonalý, že to snad ani nemůže být skutečný. Nádhera.
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 25.1.2001 > No, prostě skvělé. Já fotím mejdlem a jsem šťastnej.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Jelča - 19.2.2001 > Teda Thomasi fakt super. Dík za ten vysvětlující komentář, konečně vím jak si mám vyfotit libereckou radnici v noci, na poprvé se mně to vůbec nepovedlo.
Body: 5
<reagovat 
čtenář adammo - 2.3.2001 > photoshop forever
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.3.2001 > Adammo - to není photoshopem ...
<reagovat 
čtenář adammo - 5.3.2001 > tak o to hur
<reagovat 
čtenář ljucca - 5.3.2001 > ty ses urcite spletl,to nebylo 30 vterin,ale 300,nebo snad 3000,skromnost stranou,chlapce.
P.S.nekdo tomu rika stativ, vole
<reagovat 
čtenář thomashudson - 5.3.2001 > ljucco,to je blbost,na stativu by to nikdy neudrzel,to musis ten fotak drzet levym malickem u nohy a pravym palcem u ruky nekoho jineho
<reagovat 
čtenář adammo - 5.3.2001 > ted jdem sejmout jinou fotku,cus vole
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.3.2001 > A dámmo : ve skutečnosti foťák držel ten kluk co je na fotce na lavičce a já jsem si tam sedl místo něho..... :-)))))
<reagovat 
adammo (Občasný) - 8.3.2001 > no,to zni celkem verohodne
<reagovat 
Madman (Občasný) - 11.3.2001 > no zlepšíme skore
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.3.2001 > Ještě něco ten čtenář Thomas Hudson nejsem já....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter