Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Astronomie s *
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 30.8.2003 (13:07:49)

Osamělí lovci kukuřice

v pánvi noci     bod G

podávaný s oblohou

Popcorn z kina Galaxie

pražená Velká Medvědice

a tavený hlad...

 

Slintáme něhu

ve frontě na film

o páření hvězdářů

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zirael (Občasný) - 30.8.2003 > hezká !! naše:)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Giordano Bruno - 30.8.2003 > Tak to je "na hranici"...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.8.2003 > milý Giordano, čti až po 22:00 hod... and stay cool
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 30.8.2003 > skvělý  házím na tebe pět bobků
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 30.8.2003 > Moc pěkný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.8.2003 > tohle bych potřeboval zase s výkladem... :o))
jsem někdy natvrdloň. je za tím patrnej nějakej zážitek, pletu se? tohle není jen tak čirá fantazie, čirý kladení slov do nějakýho výrazu...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 30.8.2003 > Taky slintám... ale neha to asi nebude, sakris
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 30.8.2003 > Pánev noci je prostě bezchybná.
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 30.8.2003 > No tak ju...zvlášť po tom, co jsi vysvětlila výraz tavený hlad. Ale neboduji, i když líbí a moooc!:o) Jen ukládám..ten tavený hlad je totiž vážně super, nemohu si pomoci...asi že mi začíná kručet v břiše:o))).
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 30.8.2003 > No tak ju...zvlášť po tom, co jsi vysvětlila výraz tavený hlad. Ale neboduji, i když líbí a moooc!:o) Jen ukládám..ten tavený hlad je totiž vážně super, nemohu si pomoci...asi že mi začíná kručet v břiše:o))).
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.8.2003 > Přáníčková víla> jojo, hlad je nejlepší kuchař, hlavně když je spontánní
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 30.8.2003 > Líbí se mi na tom, jak to motivicky drží báječně pohromadě - motiv erotický, kukuřičný a galaktický.
V tomto smyslu je to moc dobré.

Ale: qui bono? K čemu je to dobré pro čtenáře jinak než jako dobře postavená momentka?

Je povoleno dávat šéfredaktorům čtyřky:-)? Trochu se toho bojím:-).
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.8.2003 > Jonáš Hájek> Já bych se nebál :o)
asi takhle:
Osamělí lovci kukuřice - 5
v pánvi noci bod G - 4 (za trochu nejasnost pro nezasvěcené)
podávaný s oblohou
Popcorn z kina Galaxie - 5
pražená Velká Medvědice - 5
a tavený hlad... - 3 (to mi nesedne)
Slintáme něhu - 4
ve frontě na film
o páření hvězdářů - 4

chachá, já vám dám známkování... :o)

jinak dík Kelly, žes mi podala do zprávy výklad, o co tam šlo... :o))
ono to tak trošku bylo cítit...

shrnuto podtrženo - 4 a kousek :o)))
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.8.2003 > Jonáš Hájek> jo, je to prostě náladovka, takže známkuj, jak čteš, a dík ti za to... nechci dostávat bobky za titul ((o:
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.8.2003 > hubert> 

tavenej hlad tam původně nebyl, to máš pravdu... ale voni ty sejry na chleba, když je člověk línej vařit, znáš to... a hlad je prostě HLAD .o)))))

a děkuju za zodpovědně spočítaný průměr, vzpomenu si na tebe, až zas někdy v noci budu experimentovat s dalekohledem .o)))))))))) 


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.8.2003 > Kelly> no, přesvědčila jsi mě, takže tavenýmu dáme za pět a vyleze nám skoro pět...  :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> asi máš u mě panáka... no a tos ještě furt dostal jen tu softcore verzi výkladu .o))))))))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Kelly> tak jo, tak máš u mě panáka taky, a samosebou budeš muset podat tu lepší verzi... :o) akorát, že já tvrdej nesmim, blbnu po tom ještě víc než normálně... :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> OK, a co je měkkej panák????
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Kelly> náhodou byly časy, kdy jsme si k pivu objednali kofolu a tu si lili do štamprlí, aby jsme jako měli pocit panáků, a každýho tim prudili... :o)  (to bylo ale dávno)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> Softcore panak?!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Delight> přesně tak, zcela polehoučku, žádný brutality... :o)
<reagovat 
barlach (Občasný) - 31.8.2003 > Všechno bylo řečeno a vysvětleno... A tak je mnoho slov zbytečných... Prostě líbí.
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 30.8.2003 > Carramba, báseňka (i) pro mě!! No to Tě asi samou radostí kousnu!!;o)))
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.8.2003 > RadimP> Bylo by na čase!!!
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 31.8.2003 > Kelly> ;o)=
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 1.9.2003 > jetotam...........:o)
Body: 5
<reagovat 
jrr (Občasný) - 2.9.2003 > Za 5* Podle mého gusta:-)
Už dlouho jsem nenarazil na dílko, které by v sobě mělo to, čemu se v reklamách říká "smyslnost"& nějaký erotický náboj a zároveň to nebylo porno.
Líbí*
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.9.2003 > jrr> to víš, my erotomani...  děkuju!!!!
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 3.9.2003 > Pěkná.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.9.2003 > Flegmatik> dík :o))) ty máš ale pěknou ikonku!! :o))))
<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 3.9.2003 > Kelly> Sluší mi to ne?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.9.2003 > Flegmatik> Mr. Nice Guy
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 5.9.2003 > těžkotonážní erotismus))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 7.9.2003 > erotizovaný hvězdný prach :-)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.9.2003 > Lef> na to mě užije    dík!!
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.9.2003 > máte za čtyři, polepšete se a přijďte po škole, pani, budete si opakovat!
Body: 4
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.9.2003 > hermit> tyhle zločiny si vždycky ráda zopakuju!!! :o))))))
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 8.9.2003 > Kelly> 

Opakování je matka sklerózy, říkám si sám sobě mnohokráte.... :o)

A nomen omen, píšu to tady už potřetí, připadám si jako svůj vlastní klonovatel....;-))))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.9.2003 > hermit> spassekdomůžeš, hermití klony útočí!!!! :o)))))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.9.2003 >

no, nejvíc útočí na mě, mám z nich kopřivku....;o)))

 

setba z vesmíru, megalitické stavby, menhiry promlouvají, ostrov černých bohů, hu! :o)


<reagovat 
mefisto (Občasný) - 11.9.2003 > teda vy jste ale museli řádit .-)))))))))))))
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 11.9.2003 >

to jsou pověry... víš přece, že Totem je velmi sterilní server

a dík za 4, že nenadržuješ!!!!


<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 14.9.2003 > :o))
Body: 4
<reagovat 
guy (Občasný) - 23.9.2003 > Tak jsem to riskl i přes tu * ... když už mi těch osmnáct bylo .... ale jak vidíš, přesto se trochu červenám ... asi v tý Galaxii bylo dost horko
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.9.2003 > guy> teda, že se mi podaří TOBĚ vehnat červeň do tváří... máš krásnou oskeruší barvičku
<reagovat 
guy (Občasný) - 23.9.2003 > Kelly - teď nevím, jak mám chápat to tebou zvýrazněné osobní zájmeno - nejhrubší slovo, které jsem kdy na netové veřejnosti použil, bylo blbeček, a i při vzpomínce na tuto chvilkovou unáhlenost se červenám!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.9.2003 > guy> nemám tě za sprosťáka, mám tě za ostříleného vlka!!! :o))
<reagovat 
 guy (Občasný) - 23.9.2003 > Kelly> děkuju, je to výstižné, těch broků pod kůží mám požehnaně
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.9.2003 > guy> Mám výborného veterináře!! :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter