Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Takové to je
Autor: Dr.apal (Občasný) - publikováno 31.10.2000 (23:52:49), v časopise 1.11.2000
O osmém divu světa aneb moje sebereflexe

Jak už to tak bývá, člověk odněkud vyjde a někam dojde.A já vyšel do dramaťáku. Moc se mi tam nechtělo, ale přemohl jsem se.Když si tak kráčím a přemítám, zda jít, nebo ne, spatřím Honzu. Podvědomí mi dalo povel-zrychli- a já poslechl. Vždyť ve dvou se to lépe táhne.
Došli jsme k osmému divu světa. Na parkovišti stálo neuvěřitelné auto. Modré, krásně nalakované, kožený interiér a autorádio s přehrávačem na CD. Ano, byl to on. Takového trabanta jste ještě neviděli. No nic, řekli jsme si a rázným krokem jsme postupovali k vytouženému cíli. Ale naše myšlenky se neustále vracely k tomu autu. Snad nějaký blázen nebo milovník trabantů chtěl mít svého piráta silnic, který ohromí celý svět.
,,Křách," rána a zvuk sypajícího se skla. Otočili jsme se a to, co jsme viděli, bylo jako zlý sen. Kluk, asi tak třináctiletý, stojí u trabanta, ze kterého se po chvíli vytahuje ruka s autorádiem. Honza se neudržel a křikl:,,Je to snad vaše, parchanti malí!" Kluci se možná lekli a nebo to měla být jen rychlá akce, ale utekli.Řekli jsme si, že už na nás čekají, a tak jsme šli.
V dramaťáku po nás již byla sháňka a samozřejmě nám dalo práci vysvětlit, co se stalo. Ovšem potom se to zvrhlo na jedno velké diskusní fórum.
Je to normální, taková bezohlednost a agresivita? Proč to dělají? Kde je příčina? V nezájmu rodičů, potřebují peníze nebo snad jen napodobují hrdiny z amerických filmů. Možná se jen předvádějí. Byli bychom schopni to udělat taky?
Najednou, ani nevím kdo, řekl zajímavou větu: ,, Nudí se. " Na chvíli jsme se zamysleli a nezbylo nám než souhlasit. Přece člověka, který má hlavu plnou plánů,fantazie,obdivu k okolnímu světu, nenapadne něco ničit, škodit ostatním a přežívat ze dne na den. Každý, kdo má koníčka, se mu věnuje. Ať více či méně. Většinou mu stejně zabere tolik času, že už mu na nic jiného nezůstane. Stýká se s lidmi se stejnými zájmy a ti nemají na blbosti čas, tedy většinou.
A tehdy jsem si uvědomil, co mi ten dramaťák dává, zač a kolik mu dlužím a že můžu být na sebe hrdý, když jsem se tehdy překonal a došel.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 4.11.2000 > Velmi pěkný fejeton. Několikrát mě rozesmál např. s tím trabantem. Jen dál piš - takové fejetony je radost číst.
Body: 5
<reagovat 
Hijacker (Občasný) - 4.11.2000 > Hustý fejeton - radost číst. Velmi dobrý rozbor dnešní zkažené mládeže. Plně s tebou souhlasím
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 4.11.2000 > Tenhle je o rok lepší než ten předchozí. Jen ten Honza, o kterém píšeš jim opravdu nadal do prachantů?
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 5.11.2000 > konecne dobrej fejetonek, svizny s humorem jdouci do sebe, zarazuje do vybranych
Body: 5
<reagovat 
Junkie (Občasný) - 5.11.2000 > Martínku musím tě pochváliy, opravdy se ti to povedlo. Ten Honza je ale uřvaný, co?
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.11.2000 > Jej to je dobre, takove zamysleni pohladi ...
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 24.11.2000 > Opravdu hezké zamyšlení... Možná jen byli příliš malí na to, aby sami mohli dojít k nějakým zájmům... Vidím to teď kolem sebe příliš často. Spousta dětí s hodně penězi, ale pak doslovně jeden z nich řekne: "Fotr se stará jen o peníze a na lidi kašle." Bohužel, bude jich asi čím dál víc...
Body: 5
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 28.11.2000 > Škoda toho rádia... Měl jsem ho rád...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter