Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citová algebra
Autor: agnus (Občasný) - publikováno 1.9.2003 (09:36:28)

Prostory nechtěného vzpomínání
Množiny prázdných a černých duší
Prolínají se žhnouce ve vnímání
Na vrátka šílenosti buší

Body na přímce osamění
Pohybem brownovým se hemží
Prahnou po věčném odtamění
Do krajin kde úzkost v srdcích nemží

Pocity čísly nepopsatelné
Na pódia životů prší 
A věci hmotné na nehmatatelné
Čas do Krásy neunaven vrší



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 1.9.2003 > líbí se mi Brownův pohyb :o))
Body: 2
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.9.2003 > ač jsem příznivcem novotvarů, tak musím říct, že odtamění mě moc nevzalo

<reagovat 
Adina (Občasný) - 1.9.2003 > Mně se to docela líbí.
Body: 4
<reagovat 
čtenář agnus - 1.9.2003 > drfaust> dobře,ale jak moc škodí básni jako celku, zvlášť zapadá-li (imho) téměř dokonale do rýmu a smysl je, myslím, také zcela zřejmý...? navíc jsem slovo odtamění nepoužil s úmyslem přijít s něčím novým, prostě mě napadlo jako první a nejvhodnější... nicméně děkuji za projev.....:))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.9.2003 > Nemám nic proti klasické algebře a její prolnutí s poesií vítám, nápad s porovnáním se mi taky líbí, jen škoda toho nestejného rytmu...v tomhle skoroklasickém tvaru mě to ruší.
Body: 3
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 5.9.2003 > Naty> pokud bereš vážně mé výtky vůči algebře v podtitulku(i přes smajlíky určené těm méně chápavým:) nedivím se, že se nedokážeš srovnat s nepravidelností rytmu... ikdyž máš možná pravdu, kdybych víc prahnul po pravidelnosti, asi bych teď neměl tolik těch všedních starostí s penězma a možná ani se sebou...;))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 6.9.2003 > agnus> Tak za poznámku máš u mě pět bodíků. Takhle hezky už mi dlouho nikdo neřekl, že jsem blbá.
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 6.9.2003 > Naty> promiň, ale nemyslel jsem to až zas tak moc vážně. jsem prostě jenom trochu přecitlivělý na kritiku - taková moje obyčejná chybka, jakou má snad každý...:)
<reagovat 
 čtenář agnus_dei - 6.9.2003 > agnus> to bylo trochu hraný nemyslíš?
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 6.9.2003 > čtenář> jo asi máš pravdu, občas nad sebou ztrácim přehled:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter