Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Krátce ke kuželkářskému klání Karlov - Kolín z kolekce Slovní hříčky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 29.9.2003 (08:28:39)
Pokračování>

Kvalitní kolektiv krásných kuželkářek kvapně kráčí krajinou Karlova ke kuželkářskému klání. Krásná končina. Koktající kamelot Karel Kabel křičí: "Katastrofální karambol kolumbijského kamiónu! Konvertibilita koruny konečně klesla! Klaus kradl kondomy!" Kuželkářka Kakosová krátce komanduje kolegyni Kadrnožkovou: "Koukej konečně kloudně koulet!" Krasavice Kadrnožková kladně kývá kudrnatou kebulí. Konečně krásná kuželna Karlov. Klaďas Kašpar křičí: "Kamarádky kuželkářky, koukejte kmitat! Kvapně ke koulím!" Kraj kuželkářského klání. Kamna kapku kouří. Krajkové kamizoly krášlí kuželkářky. "Kolik kuželek klesne?" kalkulují krásky. Korpulentní krčmář krmí kuželkářky kostnaté konstrukce klatovským karcinogenním kabanosem. Krásná kratochvíle! Kuželkářky kvapně koušou konzumovaný kabanos. Kakosová konzumuje kořalku. Kašparová koketuje. Kolínská kuželkářka Kosíková kouše kokosky. Konečně Kadrnožková klopýtá klátivým krokem ke koulím. Kterou koulí koulet? Která koule klátí kuželky? Konečně krade kterousi kouli. Kultivovaně kráčí. Kvalitní kmit, koleno křuplo, koule kapitálně kosí kuželky. Kamarádky kvílí: "Kadr! Kadr!" Kadrnožková krásně kulí kukadla. Každá kuželka klesla. Kromě krále. Kolegyně kuželkářky křičí: "Kákádé, kákádé!" Kadrnožková kývá kouzelnou kebulí. Kučeravý krčmář kultivovaně kouří krátké kapitalistické kentky. Kolínská kuželkářka Kosíková kašle. Kakosová kýchla. Kašpar konzumuje kokakolu. Kadrnožková klidně kráčí kolbištěm ke koulím. Kuželna klímá. Kadrnožková kurážně krade kouli. Klasický, křečovitě kostrbatý kmit. Kulatá koule kuriózně kvapí ke králi. Krátce králem kývá, krátce kymácí. Kadrnožková koprní. Kroutí kebulí. "Kruté kuželky! Kapitální krach! Kapitální kiks! Kazím kázeň! Kristapána! Katastrofa!" Klaďas Kašpar kleje: "Krucifix!" Kašpar kritizuje: "Kadrnožková," křičí, "kam koukáš? Koncuj kvalitně kmit! Koriguj kroky! Král klesne!" Kamarádky kuželkářky kolektivně konejší křehkou kolegyni: "Koukej koulet krapet klidnějc! Kákádé!" Kadrnožková komicky krčí křehkou kostru. Klade klidně kulatou kouli. Koule krátce klouže ke králi. Král konečně klesá! Krásný kuželkářský kousek! Kuželnou klokotá kravál. Kakosová křepčí. Kolínské kuželkářky koprní. Kolegyně Kadrnožkové kvílí: "Král klesl! Král klesl!" "Kabrňák," konstatuje krátce Kašpar. Kvalitní kuželkářské klání kulminuje. Konečně končí. Komické! Kvůli klesnuvšímu králi kolínské kuželkářky kapitálně kapitulovaly. Kralují kované kuželkářky Karlova - kvalitní kuželkářský kolektiv. Konec kecání.

 

(všechna jména uvedená v této ptákovině jsou skutečná)

 

"Kákádé" - běžně používaný pokřik, který znamená "Každá kuželka dobrá"

král - jedna z kuželek

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Unge (Občasný) - 29.9.2003 >

Tedy - tohle je opravdu karcinogenní kabanos. Hodnotím citátem:

A nyní ptákovina ze všech ptákovin nejptákovinovatější. (Jiří šlitr)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 29.9.2003 >
<reagovat 
čitatel (Občasný) - 29.9.2003 > kongeniální kůlna kdyby koneček koktal k (i v závorce) :-))
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 29.9.2003 > :)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.9.2003 > ech! hrůza! anarchie!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.9.2003 >
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 29.9.2003 > klasicky krásná, křeněním kovaná kravina :o) koukej koulet klidně, křeč kazí kvalitní koulení, kakraholte! :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 29.9.2003 > Krásná kravinka!   Koulíš kuželky?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 29.9.2003 > Krásná krávovina! Koktám.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 29.9.2003 >

Mám čas si přečíst jen začátek, ale  už teď jsem polomrtvá smíchy! Klaus kradl

kondomy! Ach, Ifčo! S tebou bude krásná smrt! Uřehtáním!


Body: 5
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 29.9.2003 > Hustý! Simča Kadrnoha byla pěkná drsňačka. Ještě horší než ty. :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina (Občasný) - 29.9.2003 > Zdravím Tě za všechny Kolíňáky. Mimochodem, víš, že za Kolín hraje kuželky náš soused Kohout a jeho manželka Kohoutová?
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 29.9.2003 > Adina> Dík za pozdrav. Myslíš Vlastu Kohoutovou?  Pozdravuj ji od Pragovačky Yfči a přijď se na nás podívat 1. 5. 2004 v 10 dopoledne na kolínskou kuželnu - budeme válčit s vašimi babami. V prvním kole hrají u nás na Karlově. Tuhle ptákovinu jsem psala asi před dvanácti lety, jinak by tam Vlasta zcela jistě také byla...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.9.2003 > Yfča> Jo, jo, přesně tu myslím to je naše sousedka. No a podívat se snad dorazím.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 29.9.2003 > Adina> Jasně, přijď, budeš mi fandit!  Doufám, že budu hrát proti Vlastě...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.9.2003 > Yfča> To já budu spíš tak jako nestranná, chci uchovat dobré sousedské vztahy.
<reagovat 
Čtenář - 30.9.2003 > Dobře. dobře, dobře.
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 3.10.2003 > Sranda jako vždycky
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 5.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 7.10.2003 >

Po přečtení koktám...


Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.10.2003 > Dovoluji si přeřadit z poezie do prózy :o)
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 29.10.2003 > Kelly> Kelly, bylo to v poezii - miniatury a blbůstky, anébrž to považuji za ptákovinu. Mám tam toho takhle víc.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.10.2003 > Jojo, ale poézie to taky není... ty Miniatury tady vznikly původně opravdu pro básníky, když si chtěli zablbnout ve veršíkách, ale v próze do toho nikdo nedělal, asi qůli tobě budeme muset zavést novou kategorii...
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 31.10.2003 > Kelly> Kurňa, v tom případku s publikováním končím. Básník nejsem.  Ale kategorii "Yfča" bych příliš nedoporučovala...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.10.2003 > Neeee, chceme ty Blbůstky,Miniatury vyhodit jako special kategorii, kam se vejde všechno, veršíky i povídání... bez obav, a opovaž se přestat publickovat, bububu!! :o)))
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 31.10.2003 > Kelly> Tož, dobrá.  Ale nestraš. Já su lekavé...
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 15.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter