Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mystika Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 3.11.2000 (13:45:41), v časopise 3.11.2000
Cítím se jako strom, z něhož silou větru opadává zežloutlé listí, jako ze mě nepotřebné iluze. Zároveň cítím jakousi vnitřní obnaženost a silněji prociťuji sílící podzimní vítr, jež přináší nepoznané kvality a zvláštně jemný chlad.
Stvoření je věčně vřící kotel. Bůh žije a pracuje jako dokonalý, vizuálně pocitový, ničím neomezený počítač, který si dovede vytvořit cokoliv. Svou Realitu vidí a vnímá jako stále rostoucí a měnící se fráktály složené z archetypů, ale může vše tvořit nesčetně způsoby JINAK. Stále hledá a snaží se o nové vyjádření, prožití a pochopení Sebe - celého Stvoření. Je dokonalým Umělcem s neomezenými nástroji Své virtuální Mysli a neuvěřitelnými schopnostmi náhledů na Realitu. Stále se nově objevuje a prožívá. Proplouvá otevřenou a všudypřítomnou Nekonečností, Dokonalostí a Všeobsažností.
Bůh je jako vznešený orel letící nad stále novou a něčím překvapující krajinou, jen my se stále chceme zabalovat do starých iluzí, zvyků a omezeného vnímáni. Nejvíc mě destabilizuje ten šok z ohromivosti, úchvatnosti a naprosté Jinakosti. Sama o sobě mi nevadí, ale ego má představu, že už nebude, že zmizí a že se to už vlastně děje. Vše však jde a bude pokračovat pozvolna, lehce jak uneseme. Do plné Reality vnímání Boha nás hned tak nehodí. Pocity se budou pozvolna rozšiřovat a sílit, zvýší se i vliv na "běžný " život. Ten se zkvalitní božskou radostí a lehkostí, jen budeme vnímat svět jinak než druzí. Cítim se jako kosmonaut mezi hvězdami v chladném a bezbřehém Hyperprostoru.

autorem je Miloš B. sestaveno z jeho poznámek z mystických meditací


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.11.2000 > to je nějaká východní filosofie?
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.11.2000 > Vůbec ne, proč? Je to pokus o vystižení prožitku z návštěvy v nadvědomí, Nadjá, či Boha, jak to chcete nazvat... A reakce jeho myšlení na Něj.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter