Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Denik P. II. z kolekce Deniky P.
Autor: aq. BoBB (Občasný) - publikováno 7.9.2003 (19:28:01)
další v kolekci>

18.30

Rozhodl jsem se tam jít. Ne protože bych mu něco dlužil, ale ze zvědavosti. Stála tam u barové stoličky jako by se nechumelilo, a možná venku ani ne. Nebudu ji popisovat, protože to není příliš důležité a možná vlastně ani nechci. Je jen moje a dělit se o ni budu jen ve vyjímečných situacích. Poznal jsem ji hned co jsem ji uviděl, ale ona si mě ani nevšimla. Stála tam, usrkávala drink a flirtovala s barmanem. Asi jsem tehdy musel vypadat jako pitomec. Přesto mě okouzlila. Opravdu… Měl jsem strach přijít a představit se jí, přeze fakt že jsme si vyměnili několik emailů a nebrala mi telefon. Nedostižná za každých okolností. „Ahoj, zavolej mi později … Ema …“ Nechal jsem ji vzkaz a ona přišla.

 

23.48

Při večerní procházce jsem se ji opatrně zeptal: „Emo, jak jsi mě vlastně v tom baru poznala?“ Bylo to opatrné, místy až lacině prokouknutelné, protože ve mně stále byla obava z odpovědi, že jsem byl jediný kdo tam vypadal jako ňouma. Asi začínám mít sebepodceňovaní sklony. Došli jsme domů. Posadili jsme se na zem a skrz okno balkónu se dívali na hvězdy. Hladila mě po zádech a pak se svlékla. Nechtěl jsem se s ní milovat na prvním rande. Že by záchvěv levných a laciných gest?! „Pojď…“ Tehdy jsem byl slaboch. Vím to. Později mi to vyčetla. Ráno jsem se probral a byt byl prázdný. Ležel jsem nahý a chtěl jsem kafe. Nebyl to sen?! V kuchyni jsem našel lístek a vychladlou kávu. Odešla brzo a ta samota se mi už začínala zajídat. Nechtěl jsem být sám, ale byl…



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 7.9.2003 > máš tam chyby, ale to neva...
Body: 5
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > stanislav> Mam, ale to se stava  Kazdopadne diky!!!
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.9.2003 > jo, máš tam chyby, a nějak fakt pořád nevím, co tím chceš čtenáři říct...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 8.9.2003 > Pár zajímavých momentů. Ale jo, něčeho ve mně se to dotklo.
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.9.2003 > Víš, ale třeba osobně mně ta tvoje "cesta" tak, jak ji líčíš, ničím nezaujala, fakt nevím, o čem to má být...
A nevyřeší se to tím, že mi doporučíš, abych otevřela oči - protože si myslím, že už je otevřené mám, jen prostě vidím jinak, než ty. A můžu ti to sem napsat, protože je to můj vlastní názor.
Nemyslím, že by tu existovala nějaká skupina stálých, jakýsi klan, který drží při sobě a boduje si navzájem příspěvky... Nemohlo by to být spíš tak, že se navzájem hodnotí ti, kteří mají ty oči otevřené podobně, a proto je osloví dílko někoho, kdo vidí podobně, jako oni? Na tom přece není nic divného. :o)))
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > Kelly> 

S tema ocima... to byla poznamka pro Lian  Ja ti tve pravo na nazor neberu, ani bych si to nedovolil a vubec nic ti nenutim, pokud nechces, necti, ale poznamka "nevim kam tim miris" mi prijde zavadejici a nic nerikajici. Ale to bude asi tim, ze treba osobne preferuji prekvapeni v pribehu nez dannou jednoznacnost na zacatku. To s tim "klanem", nevim, vzdy to tady bylo... jen si to +/- malokdo pripustil, ale ted mam pocit ze je to tu vice a u vice prispevku. Mozna je to tim, ze jsem tady dlouho nebyl, ale to je muj subjektivni pocit a nazor.

 

Zvlastni, po dlouhe dobe jsem si vzpomnel na Fines a Rezi...


<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.9.2003 > Souhlas s Kelluší.
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > Lian> 

A souhlasis s ni v tom, ze tam mam chyby, nebo taky nevis co tim chci rict? Nebo taky slepe souhlasis se vsim co kelly rekne?  Proc je dulezity cil cesty, ta cesta samotna je mnohem mnohem zajimavejsi... Staci jen otevrit oci... mmj. V posledni dobe co jsem tady nejak nechodil se tady docela divne zmenily pomery. Lidi ztraceji vlastni nazor, nemluve o tom, ze mam pocit ze nejdulezitejsi je to, co oboduje skupina stalych, kteri drzi pri sobe. Nebo se snad pletu?


<reagovat 
 Lian (Občasný) - 8.9.2003 > aq. BoBB> 

1.Cesta je cíl.

2.To, že jsem stálá, v redakci a znám Kelly nemá co dělat s tím jak hodnotím. Nenechávám se při hodnocení ovlivňovat osobní anti/empa/tií.

3. Počet (známky) a styl předchozích hodnocení nemá vliv na mé hodnocení.

4. Když některá poznámka vystihne mé pocity, souhlasím s ní.

5. Zde souhlasím jak s chybami v textu, který mě štvou, tak s tím, že mi to nic neřeklo a autorův záměr mi fakt uniká, čí je to chyba nechávám otevřené.

6. Když vidím, že někdo někoho bezdůvodně osobně napadá, zastanu se ho, znamená to, že držím s někým při sobě nebo že nejsem lhostejná ke křivdě?

7. Stačí? Nebo chceš rozvádět filosofické debaty na jakékoliv téma, jestli chceš pokračovat, napiš mi na mail, ráda dovysvětlím.


<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > Lian> 

1. Zvlastni, pokud tomu vnitrne veris, tak souhlasis s Kelusi a ptas se kam mirim

2. Nemam tenhle pocit, ale budiz... Kazdy jsme ovlivnen nekym a okolnostmi.

3.Verim ti to a neberu 

3.Vyborne!!

4.Budiz...  Proc ne, nazor jak nazor...

5.Pravopis - priznavam svou vinnu. Nikdy nebyl mou silnou strankou. A co by to bylo za dilko, kdybych svuj zamer prozradil uz na zacatku?  btw. Vzpomen na tu poznamku o ceste.

6.Zvazuji relevantnost teto poznamky v ramci kontextu...

7. Ja nevim, ja jsem jen popsal svuj dojem z poslednich nekolika dnu, ktere jsem stravil na totemu po dlouhe dobe. Asi tady budu chodit zase casteji  

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.9.2003 > hele, na F. a R. bacha, teď asi nevíš, co píšeš!!!! teď jsi mě vážně vytočil...
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 9.9.2003 > Kelly> Prave ze vim...  Vis jak a tohle je muj uhel pohledu, nezapomen, ze jsem to taky o urcite miry sledoval. Nezlob se na me, ale ze te vytoci jen letma vzpominka na tyhle ve osubky... uff... nemluve o tom, ze jak Rezi tak Fines, tak Rezininho manzela mam uprimne rad a vazim si jich. Protoze pro literaturu a lit. cteni toho udelali a delaji opravdu dost...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.9.2003 > OK
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 9.9.2003 >

Aha. Takže jestli jsi se minule snažil, milý autore, polemizovat a hájit své dílo, tak tentokrát už jsi se nezmohl než na osobní, naprosto nepodložené útoky. Reminiscenci na Rezi a Fines si hýčkej sám, každý kdo u toho si udělá obrázek. A navíc, když už bych použil tvého stylu, tak hádej koho mi připomíná tvá komunikace s kritiky.

Aby to byla ještě věrší fraška (ale tebe tentokrát nepřekonám!), zahraju si teď na objektivního.

Takže: máme tady dílo, které podle statistik a poznámek nevzbudilo moc pozornosti, dále tu máme jen dvě známky. Hm. Mnoho povyku pro nic? Když si to tak dám dohromady, máme tady dlašího zneuznaného autora, který kolem sebe kope. Nehodlám se v tomhle vést. Přehnal jsi to a jsi neseriózní. Jestliže mám ještě zájem a chuť reagovat pod naší minulou diskusí, tak tady jsi u mne pohořel - jak s dílem, tak s komunikací.

¨ P.S.: v tvém textu, který jsem opravdu četl jsem našel jednu větu, která se na tvé chování hodí. Jistě se nebudeš zlobit, když ocituji: "Že by záchvěv levných a laciných gest?!"

¨ Nazdar a příště snad rozumněji.

P.S.S.: nehodlám podávat hlubší kritiku tvého příspěvku, napsal bych to samé co pod ten první. Howgh.
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 10.9.2003 > Bobr> 

Bobre, taky vidis a ctes jen co chces?  Cti prosim te poradne to co pisu, nebot zacinam nabyvat dojmu ze se zacinas chovat jak bulvarni novinar. Vytahnes si jen to co se ti hodi...

Pokud mas pocit ze jsem neseriozni, tak jsi vedle jak ta jedle... Precti si co jsi napsal, pak se nad tim zamysli a precti si pak me reakce. Povazuji je za uprimne, bez davky sarkasmu, cynismu a neserioznosti... Pisu veci tak jak je vnimam. Nikoho neobvinuji, hovorim obecne. Tak o co ti jde opravdu nevim, pripadne mi ze placas jen to co se ti hodi, nebo jak tomu mam rozumet?  Nemluve o tom mentorovani...

 

Osobni utok bych mohl brat spise z tve strany, a argumentovat okridlenym : Kdo chce byt psa, hul si vzdycky najde?! Neopominaje fakt, ze jeste muzes zminit, ze se citim ublizene.... Ano tohle je sarkasmus...  

 

ps. Necitim se zneuznane ...   Myslim, ze pres 50 prizpevku s prumerem pres 4,5 hovori za sve (nemam ale rad statistiky).

 

p.s.s. Az se nekde napises nebo reknes ze respektujes svobodu slova, pravo na nazor, nebo pocity... Tak se pak podivej dlouze do zrcadla. Protoze je mi z tvych reakci opravdu divne. Tohle muzes brat jako osobni utok. Ja tu tvou reakci taky takhle vzal...

 

Zbytek bez komentare...


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.9.2003 > Víš, Rezi ani Fines jsem na Totemu osobně nezažila. Jen jsem slyšela...
Naštvalo mě to, že se tady apriori snažíš (zřejmě pod optikou událostí s F. a R.) vidět nějakou skupinu "mocných", která podniká jakési odvetné akce proti těm, kteří nepatří mezi ně. Jestli sis všiml, ani já, ani redakce nic podobného neděláme. Na nikoho osobně neútočíme, necháváme všechny svobodně psát, co je napadne, a svobodně se k jejich dílkům vyjadřujeme. Je přirozené, že ne všechno se líbí všem, a pokud o nějakém příspěvku nemám valného mínění a mám potřebu to autorovi sdělit, nic by mi v tom nemělo bránit, ani obavy, že by si to autor náhodou mohl vzahovat osobně. To je ovšem ta poslední věc, kterou bych dělala - směšovat dohromady člověka a jeho tvorbu.
Takže tohle není žádný klan a žádné tažení proti nikomu!!!
BTW - vždyť jsme se viděli osobně, tenkrát ve Fantazii - máš pocit, že by kdokoliv z přítomných na někoho útočil??? Bylo to naopak velmi příjemné posezení, ne???
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> 

Myslim ze v otaze Fin a Rezi neni co resit, jen jsem si na ne vzpomnel, ani me nenapadlo ze bych to mel dale nejak zvelicovat a ropytvavat. S tou skupinkou mocnych je to opet mirne premrstene, ale pocit ze spousta lidi tady znamkuje dle osobnich sympatii za nim si stojim... A bohuzel v posledni dobe vic nez drive. Tohle ale neber ze jsem tenhle pocit ziskal po reakcich na sve deniky.  Asi to radeji nechame byt, ne?!

 

S tou fantazii souhlasim, moc se mi to libilo, az se bude konat neco dalsiho rad dorazim...


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > aq. BoBB> ...ale pocit ze spousta lidi tady znamkuje dle osobnich sympatii za nim si stojim... A bohuzel v posledni dobe vic nez drive... OK, ale to je pořád individuální záležitost, myslím si, že takové věci se v podobných komunitách dějou vždycky, ale je to věcí každého, jak se s tím srovná... Ale nemůžu souhlasit s tím, co jsi napsal v předchozí reakci, konkrétně:
V posledni dobe co jsem tady nejak nechodil se tady docela divne zmenily pomery. Lidi ztraceji vlastni nazor, nemluve o tom, ze mam pocit ze nejdulezitejsi je to, co oboduje skupina stalych, kteri drzi pri sobe. Kdo ztrácí vlastní názor?? Kdo je skupina stálých, která drží při sobě??? Vzhledem k tomu, že tahle tvoje reakce následovala po tom, co jsem tě hodnotila já a Lian, jsem se celkem logicky domnívala, že míříš na nás... Jen jsem nějak nepochopila, komu co vlastně vytýkáš... snad to, že Lian měla na tvoje dílko stejný názor, jako já :o)))
Já si naopak myslím, že teď víc než dřív můžou čtenáři hodnotit co možná nejspravedlivěji, a to díky novému bodovému systému, který vymyslel Dušan. No nic, necháme toho, třeba se sejdeme někdy face2face a pohovoříme o poezii ;o))))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 10.9.2003 > O.K. uzavřu to. Moc mě mrzí, že jsem si dovolila Tvoje jistě skvělé (podle četnosti poznámek určitě) dílo hodnotit stejně jako Kelly.Fakt se omlouvám za svůj názor a za  tu drzost, že jsem si dovolila ho tu ve jménu svobody slova sdělit, ba co víc!! dokonce souhlasit s nějaku předchozí reakcí. Ráda bych řekla, že už to nikdy neudělám, ale mohu Ti slíbit jen to, že pod dalším Tvým dílkem jestli na něj narazím, budu opět reprezentovat své názory, ať už se s jinými shodovat budou, nebo ne.  A věř nebo ne, nebudou ovlivněny tím, co jsme si tu vzájemně všichni napsali. Smiř se s tím.
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 17.9.2003 > Lian> mno, s odstupem receno - ctes a vidis snad jen to co chces stejne jako Bobr, snad jen s tim rozdilem, ze hledas to co se te osobne dotyka aby jsi se mohla urazit?  Ja ti narok na nazor neberu a asi bych se mel omluvit s tim ze jsem te pozadal, at duchaplnou myslenku rozvedes, kdyz s ni souhlasis. Takze, promin... a to ted myslim uprimne! Ted pro zmenu nevim ja kam miris...
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 10.9.2003 >

Hm. Fakt drsnej útok. Vidím, že jsi navlékl uniformu frídom fajtra (a jal se vlámávat do otevřených dveří), aniž bys věděl a) co je to svboda slova (neboť tvá interpretace je asi taková: já můžu mlít co chci, je to můj subjektivní názor a vy mi do toho nekecejte, jinak nemáte respekt k mé svobodě), natož abys sám rozumněl svým slovům ("Nebo taky slepe souhlasis se vsim co kelly rekne? " - je to minimálně sarkasmus).

Bohužel, takové hraní na vojáčky není můj obor (mám na to papír).

Hell, zase sarkasmus. No, jistě sis všiml, že tu na Totemu vedu i jiné diskuse, ve kterých nejsem tak sarkastický. Protože máš o mou duši zájem (soudě z tvého doporučení o zrcadle), podělím se s tebou o jeden z jejich tajných mechanismů. Totiž, vždy když dojde na to, že diskutuji s někým kdo neví co povídá a má problém s hypertrofovaným egem, přehodí se mi výhybka a vlak naložený mými myšlenkami k sobě připojí ještě trochu humoru. Po podrobné anamnéze došel můj doktor k tomu, že je to zřejmě zčásti vrozené a zčásti naučené a pochází to z matčiny strany. Ačkoliv mám rád statistiky (je jen třeba je umět číst), nemám zase rád psychologii. Ale abych zabránil jakékoliv diskusi, raději rychle dodávám tvé: ale je to jenom můj názor, haha.

Samozřjemě mě mrzí, že se ti můj humor nelíbí. Ale jsem silný a naučím se s tím žít. A když ne, zajdu za svým psychoanalytikem.

 

Stačí?

Zdraví (všechny tituly jsem opravdu v diskusích dostal)

fašoidní rudozelený Bobr, v neposlední řadě milovník bulváru se sklony k mystice.

 

PS:

Mně z tvých reakcí není divně, Fines mě vyškolila, haha.


<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 17.9.2003 > Bobr> 

tak muj mily fasozni, natvrdliku, cekam dalsi ranu z tve spuntovky... zverejnil jsem dalsi dil a cekam na tuj uder do meho nedoceneho exibicionismu...

 

ps. Taky odpovidas jen na co chces, kdyz ti odpovim seriozne, tak nic, kdyz me vytocis a ja se necham, tak se chytas... S tebou neni rozumna rec, vid..


<reagovat 
 j'en ai marre (Občasný) - 17.9.2003 > aq. BoBB> 

OK, nahrávka na smeč: nejsi to ty, kdo mi dluží odpověď pod Saturday night fever už skoro pul roku.

Jinak jsem mel za o, ze vse podstatne jsem rekl. K diskusi pod prvnim prispevkem: pracuji na tom, jenom to nechci odflaknout. Pokud te to zajima, hihi, tak pracuji na vykladu vztahu mysleni - jazyka - skutesnosti. Znovu jsem se vratil k badani nad Luhmannovo systemovou teorii a zda se mi, ze jeho koncepce redukce komplexity je celkem prinosna. Ale slozita a to se neda nic delat, nektere veci jsou proste slozite a neni to nabubrely intelektualismus. Jinak jsem ti dal dost odkazu na me clanky, ve kterych e nasim problemem zabyvam. Zes ses jimi nezabyval je tvuj problem. Muzes si projit i me jine diskuse tady, pokud mas pochyby o tom, zda je se mnou rozumna rec. Ja za tebou moc prace nevidim. Vidim stale jen urazenou jesitnost.


<reagovat 
 j'en ai marre (Občasný) - 18.9.2003 > Bobr> 

Zde jeste jednou odkazy:

 

http://www.totem.cz/enda.php?a=41167 - o literature a skutecnosti

http://www.totem.cz/enda.php?a=33634 - jemne natuknuty probelm vztahu mysleni, jazyka a skutecnosti

 

Okrajove se tematu tykaji i tyto:

http://www.totem.cz/enda.php?a=16911 - o vztahu obrazu a skutecnosti

http://www.totem.cz/enda.php?a=35258 - o estetice a etice, variace na obraz/skutecnost na konkrentim pripadu filmu Pianista


<reagovat 
Lian (Občasný) - 18.9.2003 > Taky nevím kam míříš Ty a upřímně řečeno nemám potřebu Tvoje kroky sledovat. Taky jsem zvědavá, jak ty svoje duchaplný myšleny (díla) rozvedeš Ty. Nemám potřebu se s Tebou hádat, není to můj styl komunikace. Končím. Měj se podle svých představ.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter