Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TOTEM NATURAL
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 10.9.2003 (11:58:56)

VÝJEZDNÍ ZASEDÁNÍ TUPADLY OPEN

18.-19.10. Totem Natural u Naty aneb Vypusťte zvěř do přírody!

 

  Zváni jsou všichni, kdo umějí jezdit autobusem, nebojí se spát ve spacáku a nemají alergii na přírodu :o)))

  Podle mapky a nadšeného líčení Naty to vypadá, že tam bude krásně... Spí se samozřejmě v teplé místnosti, spacáky proto, že Naty nemá tolik postýlek, víš, Piko?????? A autobus prý staví téměř přede dveřmi.

  Hlašte se a buďte spontánní!!!

 

  LAST UPDATE:

 

  Vzkaz od Naty s popisem cesty a dalšími instrukcemi :o))

Je to jednoduchý jak facka. Z Mělníka se jede pořád po silnici č.9 na Českou Lípu. Když
pomineme předměstí Mělníka, jako třeba Vehlovice, tak první obec je Liběchov, s úděsnou
zatáčkou pod kostelem a odbočkou na Štětí (té si nevšímat), pak jsou Želízy a hned po dvou
kilometrech Tupadly. Tam je u hospody zastávka autobusu směrem od Prahy. Vypadá to jako
minináves s křižovatkou, parkovišťátkem a příšernou zastávkovou budkou. Od hospody se každý dá směrem, kterým pokračoval pražský autobus, po levé straně mine zastávku autobusu (směrem od Lípy), dva menší domky, a poslední chalupa po levé straně jsem já. Šikmo naproti je dům, který obnovují po požáru.(Ten je poslední v obci po pravé straně.) Prostě to nemůžete nenajít.

Po dohodě připomínám kafe, dřevěný uhlí (pokud by ovšem bylo něco ke grilování) a komu by
nestačilo pivo, které se dá koupit v hospodě do džbánu, tak si musí přivézt svůj oblíbený
alkohol s sebou.
 

 

 Tolik Naty, takže s sebou:

Spacáky - neboť Naty pravděpodobně nemá k dispozici 18 dek a polštářů... ale spí se v teple!

Potraviny - nějaký chleba Naty koupila, ale máslíčko, buchty a řízky od maminky a buřty k táboráku si prosím ulovte sami.

Alkohol - bude k dispozici cca 20 litrů vína, co si přivezete navíc, je na vás...

Hostinec je v místě, prý velmi dobrý.

Kávu pro ranní ospalce a odpolední labužníky Naty bohužel nevede.

 

Má někdo kytaru??? Vypadá to, že Jelen :o)))

 

 Doprava:

 Bude k dispozici šestimístná limuzína, která bude vyrážet od kelly v sobotu mezi 13 - 14 hod,  1 místo je ještě volné, případní zájemci nechť se otočí na Kelly, zatím v posádce počítáme s hajkou?, zirael, RadimemP, egilem

 

Odjezdy autobusů Praha - Tupadly v sobotu 18.10.

Nádraží Holešovice, skoro všechny busy jedou z nástupiště č. 3, někdy i 2 :o))  jízdné 53,- Kč 

Praha  -    Tupadly

  8:00           8:52 

  9:10         10:05

11:30         12:22

13:30         14:33

14:00         14:55

16:00         16:54

16:30         17:22

20:30         21:22

 

Telefony:

Kelly   605 730 844

Naty   602 628 502

 

A KDO JDE DO TOHO:

  a-front

  Cum-ley

  Dušan

  egil 

  hajka ?

  jelen s kytarou

  jrr 75%

  Kelly

  Luk Malér s raketou

  Martin

  ouvej +1

  peetea asi nakonec ne

  pišišvor

  RadimP

  Tanein

  zirael

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Pierre Bosquet (Občasný) - 10.9.2003 > smankote...tam sem tudle jel kolmo...potvrzuju kvality okolni divociny a zaroven se hlasim...teda...asi tak...mno...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > peetea> Výborně, zakládám seznam přihlášených!!! :o))))))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.9.2003 > Hurá, hurá, to se těším. :-)
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 10.9.2003 > optám se, eslivá mě maminka pustí .-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > mefisto> Koukej přijet, céro!!! Můžu tě připsat na Blacklist???
<reagovat 
rabako (Občasný) - 10.9.2003 > počkat - ono se spí v lese??? nebo u Naty doma na zemi ve spacákách?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > rabako> V lese? V říjnu?? Považuju se za ne úplně zhýčkanou ženu, ale to by musel být extrahvězdičkovej alkohol a sakradobrej chlap, abych to přežila ve zdraví .o)))
Jasněže u Naty v chalupě... :o)))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.9.2003 > No, krajina je tam nádherná. A kdyby to bylo možné, přibrala bych syna. O jeho schopnostech zapadnout snad nejsou pochyby.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > ouvej> Máš ho mít!!!
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> Cožpak o to, to já ho mám. Ono jde spíš o to, že ho budete mít i vy.
<reagovat 
Odpad (Občasný) - 10.9.2003 > išiel by som s vami, :)len to mám trochu ďaleko
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > Odpad> Tak zorganizuj něco u vás a my dorazíme!!! :o))))
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 10.9.2003 > No, přemejšlet vo tom můžu to jo. A rád. Jěště to potvvrdím, zatím jsem na 75%.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.9.2003 > Bobr> Take your time a informuj nás průběžně o procentech, neboť Bobr tvrdí muziku :o))))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 11.9.2003 > Jdu do toho s váma, Kelly připiš mně taky na blacklist. Těším se
<reagovat 
Adina (Občasný) - 11.9.2003 > Určitě doraazím.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 12.9.2003 > tady ! tady taky ! já taky ! na blacklist ! -sím...:)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.9.2003 > zirael> takhle má vypadat nadšení pro věc  
<reagovat 
zirael (Občasný) - 12.9.2003 > ahá....já si myslela, že se mi to nezobrazilo a ono tady bylo moc poznámek...chjo... tak jo:) nadšení ? jasněěěěě:))
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 12.9.2003 > hm:o)) uvidíme:o)
<reagovat 
Čtenář - 14.9.2003 > kkkkkkkkkkkkkk
<reagovat 
JBart (Občasný) - 15.9.2003 >

Ať se podívám kam chci... všude samý "stálý" a pokud pokud ne"stálý" tak redaktor... Ne že bych byl stydlín... Jak to vlastně všechno funguje?! Berete (povolujete vstup)  i "Novým" a plešatým?

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.9.2003 > JBart> My tohle neřešíme, ty jo??? :o))) Chceš na Kelluší seznam??? :o)))
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 15.9.2003 > Kelly> 

Právě bych to NERAD řešil  

 

BTW: notebook na ty kurzy ICQ (jinak slangově "Kytky") vezmeš ty nebo já???


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.9.2003 > JBart> 

tak jedeš nebo nééé???

třeba se potkáme někdy na kytkách :o)))


<reagovat 
 JBart (Občasný) - 15.9.2003 > Kelly> Myslim že.. ale jo...  tedy... na 89% Dám vědět. Určitě.
<reagovat 
JBart (Občasný) - 15.9.2003 >

BTW: Podle tvé mapky, Kelly, je to blízko Dolních Beřkovic. Má to nějaký důvod? :-)))


<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 16.9.2003 > Nazdárek :) taky mě tam připište! Ale jestli se budete s Pikoušem v noci hádat, navrhuji, aby spal raději venku
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.9.2003 > Cum-ley> 

S radostí, jseš tam!!! Pikouš bude spát ve vaně, sám se nabídl...


<reagovat 
Monty (Občasný) - 10.9.2003 > ...my bychom se se stanislavem rádi mezi vás vklínili, akorát že osmiměsíční robě, které máme, ve spacáku na zemi jaksi spát neuvyklo.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > Monty> Škoda... ale počkej, až bude větší!!!! No, ale třeba by malému S.J. šlo zajistit i důstojnější podmínky... zeptám se Naty, jo?? :o)))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 18.9.2003 > Monty> Neboj, osmiměsíční robě uložím v nějaké supr postýlce. Pár jich přeci jenom vlastním.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> To by asi bylo komplikovaný, on je zvyklej spát s námi... budeme to muset nechat na později, no.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > Monty> OK, malej doroste, my vydržíme!!!
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > Nekrizi se nam to s IST? .o) Spacak v takove dobe? :oDDDDD Ne dekuji, zapal plic jsem mel jednou a nebyl to zrovna prijemny zazitek, ke kteremu bych se chtel vracet.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> nekříží... ohledně spacáku viz výše, truhlíku!!! :o))))
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> Na zemi? Ja? :oDDDDDDDDD Blazni.Navic ted si to upravila a chces ze me udelat hlupaka.:o( zlobidlo
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> 

Upravila jsem to teď kvůli tobě a jiným, kteří by mohli mít podobný dotaz, takže díky za něj :o))))

A jinak si trhni nohou, změkčilče!!!!!


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> Nezenu se do nestesti bez rozmyslu a dle mapky...je to dzungle.:oDDD
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> Jseš pako, pro tebe je džungle všechno, co není z 90% pokrytý asfaltem
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> 

Pako, jo? To jsem se od Tebe nenadal:o( Nicmene chci jen podotknout, ze o me nic nevis, kdyz vysles do eteru takovou hloupost...pry 90 procent? Presne je to 99%/ to je pro priste.:o)))))) a co tam budeme delat? V ty prerii? To uz je skoro doba na koulovani ne? :oDDDD


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> ty wole, ty toho nablemcas vokolo...koukej se uz vyzvejknout a kus
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> Budem chodit do lesa - nemáš náhodou fóbii z borovic???? -, do hospody, budem dělat ohýnek, pouštět draky a krakeny, a esli budeš zlobit, tak ti zahraju na kytaru!!!! Ukolébavku!!!!
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > peetea> 

Sarlifko sarliva. :oDDD


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> Aha...nezni to zle, hlavne ta ukolebavka...myslis posledni kterou kdy uslysim, jo?.o))))) No ale ja asi stejne nepojedu. Mam ridky spacak.o(
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> i di ty jeden...zahlavek na tebe, hulvate
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > P.i.k.o> 

No, evidentně nevíš, o čem mluvíš... zeptej se Dommi&spol, jak se ukolébává...

Ad řídký spacák - budeš ležet v teple vytopené místnosti s dalšími přibližně deseti velice výhřevnými opilci - myslíš, že ti bude zima???  


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.9.2003 > peetea> Tedy, když vás tak sleduji, tak kromě toulek prérií a koulování budou na programu i rytířské souboje?
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> Hele uz mi dochazeji vymluvy.oDDDDD Ja nevim co bude...mozna jo mozna ne. Ja se vyspim i ve vane.oDD
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.9.2003 > ouvej> i jakypak souboje...dostane lepaka a bude klid...jakypak fraky...none ? ;-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter