Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ženství
Autor: noelani () - publikováno 6.11.2000 (08:41:56), v časopise 9.11.2000
Dala jsem mu vše, co žena muži může dát
a ted´ tu sedím sama, v kaluži dospívání
on šel si s city mladších hrát.
Otevřela jsem se mu celá, i se svou sněhobílou duší
a on si vzal vše a ještě mnohem více
i to, co jsem nedovolila mu si brát.

Kapky potu mi už honí mráz po zádech
a dech, ještě zrychlený, utichá
ach, mne bolí celé tělo
ale bolest na duši je tisíckrát tak veliká.

Já proklínám své ženství, muže, i tu hloupou krev
co mi stéká k zemi po stehnech
a v nenávisti belhám se k oknu:
Tatínku, chtěla bych se ti schoulit do klína - ale ty už jsi přece odešel, pryč...


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 16.3.2004 >

 


Body: 2
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 6.11.2000 > Z teto basne na me dycha hluboky smutek plny nenavistnych a zaroven litostivych pocitu...obcas se ve scenari sveta podobne veci deji a pak je to velmi slozita role...pokud bych mel basen nejak rozebirat, k tematu se vyjadrovat nebudu a forma je spise volnejsi, ale je to pochopitelne...nevim ani, jestli to mam znamkovat...nepripada mi to vhodne...nicmene byl by to ten smajlik uplne v pravo.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.11.2000 > Moc smutny pribeh, az cloveka uvadi do rozpaku. Je mi dost tezko, kdybych mel basen nejak vice s ohledem na tema rozebirat, natoz rikat pekne, byt to pekne je, vers je tu hodne nepravidelny, nekde bych mozna cekal jiny slovosled (napr 6.vers 1.sloka - ... mu si ... ), ale stejne jako Cobain si myslim, ze forma byla umyslene volena volnejsi ...
<reagovat 
duha () - 9.11.2000 > Je fakt, že básnička vyvolá emoce a nese upřímný příběh.
Hezká je pointa a cením, že ji básnička má. Taky bych se někdy schoulil a byl dítě... a ono už to nefunguje.
Jenže myslím, že pokud je básnička poslána k publikování, stojí za to si s ní hrát, trochu bojovat s tím jazykem, nevadí mi volný verš, ale že to nemá vůbec žádný rytmus nebo vnitřní řád. A pokud je to pravda o Tobě, potom i ten boj s jazykem pomohl by Ti bojovat se smutkem...

<reagovat 
kaulik (Občasný) - 9.11.2000 > měseto líbilo. moc.
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 10.11.2000 >
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 10.11.2000 > Báseň na mě hodně zapůsobila svým obsahem. Volný verš nevadí, ale jak uvedl/a duha, je třeba v básni vytvořit nějaký řád. Ale mě se tvé dílko líbí.
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 11.11.2000 > smutné zážitky. Těžko se z toho asi dostává,ale přeji ti ,abys objevila pravé ženství a nedala si ho nikým vzít.

<reagovat 
marjanka (Občasný) - 11.11.2000 > Opravdu by to chtělo ještě trochu vybrousit, především upravit v některých místech slovosled. Perfektně jsi zde ale dokázala popsat psychický i fyzický stav dívky v takové situaci. Pokud je to skutečně ze života, tak mi věř, že brzy bude líp a budeš se zase smát minimálně tolik, jako smajlík, kterým tvoje dílko hodnotím.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter