Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Sergej Krasavec z kolekce Postavy
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 13.9.2003 (03:06:20)
další>
 
 
Sergej Krasavec. Kdo ho nezná? Kde se objeví, tam mají ostatní muži smůlu. Mohou si dát padla, odejít. Zmizet. 
 
 
Náš Sergej, holoubek sivý. Umí se na ženy dívat, zírat, jukat i čučet tak tajuplně. A ta chůze! Sladěné pohyby, gestikulace s niternou jiskrou. Vaska Kozlík, kam se hrabe. Je vedle Serjožky směšný břídil.
 
 
Serjožka - junák! Když náhodu na některou pohlédne - neplýtvá však jasem svých zraků, nemá to zapotřebí - tak ihned, i kdyby byla ona která sebevíc zabraná do nějakých svých nesmyslů, hned stočí své laní zraky k němu, Krasavci. Jeho žárný pohled, co spaluje, ji přitáhne jako plamen mola. A co teprve když ji osloví, svým melodickým, temným hlasem. To už dívka nemyslí na nic jiného než na něj, na Sergeje!
 
 
A že oslovit umí, Sergej. Ovládá tucty různých vtipných i dumčitých slovních obratů. Jeho výrazový rejstřík jest nepřeberný, nenapodobitelný.
 
 
A těch zkušeností! Dopodrobna, přesně zvládnutá psychologie ženského světa - to už radši ani nahlas neprobírá, aby ho neměli za blábolila.
 
 
Na ženu každého věku to umí zahrát. Serjožka. Krasavec! S mladistvou rád odhaluje nové světy, nechá ji vypovídat o kytičkách, lyžování, droze a tak. Se zralejšími, staršími, probírá ingredience do guláše. Pomlaskává u toho smyslně, že ani k vařbě pokrmu nedojde, když se tak znenáhla zjeví v jejím bytě.
 
 
Mezi jeho oblíbené doplňky lze zařadit dobře vyleštěná polobotka, elegantní šáteček kol krku, švýcarské hodinky na levém zápěstí. Jelikož však moc dobře ví, že na každou se musí jinak, tak když se kupříkladu dvoří vodačce, objeví se na smluveném místě ve výletním tralaláčku na své lbi, na nohou pohorky posledního vzoru. A i jinak fešně přírodomilně vyzdoben.
 
 
Sergej Krasavec - všestranný muž. Taky kultuře hodně rozumí! Se ctitelkou divadla nemluví o ničem jiném než o různých dramaturgických finesách, inscenacích, na které se obyčejný smrtelník nedostane. Též biograf je jeho světem. Ba i v městské knihovně není osobou neznámou.
 
 
Má-li dívka smysl pro humor, to si to pak s ním teprve užije, se Serjožkou. Vždyť všechna čísla Krokodýla lze najít v jeho knihovničce. Těch anekdot, příběhů humorných, co zná procítěně vyprávět!
 
 
Serjožka je Sergejem Krasavcem proto, že ho to nikdy neomrzí - dobývat, plenit. Žádná před ním není uchráněna. Ba ani ta, která se domnívá, že Sergej je obšourník pouhý. Hned jí to svým nevemlouvavým způsobem vysvětlí, jak hledá tu pravou a nenápadně u toho nechá potemnět svůj zrak sokolíka.
 
 
Sergej. Šlo by o něm vyprávět do nekonečna, žádné silné slovo obdivu nestačí na přesný popis jeho umu, šarmu a dokonalého výhledu, výrazu - image tomu někteří říkají.
 
 
Je to dobrý muž. Sergej Krasavec! I já ho mám rád, i když nejsem v žádném případě mladá či stará žena. 
 
 
 

undefined

 
 
věnováno příteli Ziggymu (737782209)


Poznámky k tomuto příspěvku
suva (Občasný) - 11.9.2003 > Skoro mě napadá příměr: Darovanému koni na zuby nekoukej... Jinak, junák! Za úsměv ač koňský, dík! :c)
Body: 4
<reagovat 
delikt (Občasný) - 12.9.2003 >

Serjožka je Sergejem Kravcem?? ! Andrejka se mi libil o moc vic... Serjozka mi prijde krapitek zanedbany, a pritom je to urcite baaajecny materialek!  !


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.9.2003 > Delight> Kravec neni špatnej, ale muselo se to pozměnit... ď!  :o) 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 13.9.2003 > chacha, Ziggýš, no jo:o))
Body: 4
<reagovat 
Lef (Občasný) - 13.9.2003 > Mně to tedy chutná výtečně! A to foto do občanky :-)) ***
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pavson (Občasný) - 13.9.2003 > Jeden by na vejra skoro až žárlil. Nu co, do putyky půjdu a rozumy tam raději povedu. ( A večer pak moudráky dozajista míti budu ).
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 13.9.2003 > Člověče je mi dost podobnej ten Serjožka - jenom mám víc dobrých vlastností:-))
Body: 5
<reagovat 
eirene (Občasný) - 13.9.2003 > fakt dobrý
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 14.9.2003 > Jooo. Skvělé!!
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 15.9.2003 > nojo...mi ta tvoje sebranka chutna cim dal tim vic...je to prca
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 15.9.2003 > chachá, slovo rujný je moje zvlášť oblíbený a vůbec, tohohle týpka jsem si okamžitě oblíbila
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Chacháchéchóchýchůůůůů, dobré uvolnění
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 24 25 26 27 28 29
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter