Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obal CD skupiny KOKOCHOD -PTÁK NOH 2003
Autor: jak (Občasný) - publikováno 11.9.2003 (21:27:49)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Minehava (Občasný) - 11.9.2003 > dosti good
Body: 4
<reagovat 
exl (Občasný) - 11.9.2003 > ...tak to je super! doufám, že je to absinth - ten já miluju :)
Body: 5
<reagovat 
 jak (Občasný) - 11.9.2003 > exl> tak to jsme dva, rád bych si dal panáka...jako tenkrát na běžkách
<reagovat 
čtenář Samantha Fox - 12.9.2003 > Skvělé, udrž styl
<reagovat 
Pleskot (Občasný) - 11.9.2003 > ...prosim Tě...jako Kryla mám ráda...a tak se Tě ptám...to je jako co???...co si chtěl říct tim,že si tam dal ten text???
<reagovat 
 jak (Občasný) - 12.9.2003 > Pleskot> Tak tady došlo k nedorozumnění - ten text jsou názvy písní JE TI TO JASNÉ? to obvykle na desce bývá pokud nějaké má. Je to otevřená knižečka bookletu cd. S Krylem to nemá nic společného!!!!!!!!!
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 12.9.2003 > paráda...
Body: 5
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 12.9.2003 > Jakej text? Jakej Kryl???
<reagovat 
 jak (Občasný) - 12.9.2003 > fcelkamaja> Ale tady je někdo natvrdlej - Pleskot je kokot a neví že na desce jsou většinou očíslované písničky.  Taky nevím jak přišel na Kryla
<reagovat 
 Pleskot (Občasný) - 14.9.2003 > jak> ...pak tedy nechápu co tady ubožák jako ty dělá...já sem se vcelku slušně zeptala a ty mě musíš hned urážet...tak jdi do prdele když ani nepříjmeš kritiku...ses ubožák...
<reagovat 
 Pleskot (Občasný) - 14.9.2003 > jak> ...a dále kdyby si v tý svý bedně něco měl...tak jednak sem holka...a jednak Pták noh je písnička od Kryla...přemýšlej...
<reagovat 
 jak (Občasný) - 14.9.2003 > Pleskot> Tak sorry za kokota, ale měla sis přečíst ten úvodní text k celému příspěvku , pak by ti bylo vše jasné a já bych nemusel fcelcemaje vysvětlovat proč to není od Kryla. PtákNoh není od Kryla, je to bájná, pohádková bytost.
<reagovat 
 jak (Občasný) - 14.9.2003 > Pleskot> To co jsi napsala, ale není přeci kritika - to je omyl. A ten já uvedl na pravou míru.
<reagovat 
 Pleskot (Občasný) - 15.9.2003 > jak> ...to je sic hezký že na pravou míru...ale bez těch urážek by to bylo mnohem lepší...
<reagovat 
čtenář Killer - 26.9.2003 > Tak ty jsi s tou travou neprestal magore ?
<reagovat 
čtenář a-front - 30.9.2003 > Moc dobré!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter