Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečná...
Autor: delikt (Občasný) - publikováno 14.9.2003 (01:56:42)

Zítra

Motýli v mém břiše

I kdybys tisíckrát .....

Zahynou

!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář a-front - 14.9.2003 > Slušná minivěc!
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 14.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 14.9.2003 > kdysi jsem tohle dělal na slovo "podzim". Je to málo využívaná technika, ale vznikajíc z ní zajímavé věci...
Body: 4
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > barlach> ... o technice jsem nepremyslela ! tak nejak to vyplynulo z toho hnuspocitu! Ď!
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 14.9.2003 > jo!
(ale z tak malého příspěvku těžko vycucám dlouhosáhlou kritiku:) prostě miniatura v zaběhlých kolejích:)
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > Petr Vaněk> v kolejích.. na kolejích..?! zkus vycucat kritikuuuu...!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.9.2003 > Možná by tomu slušel nějaký prolog:)))
Název mě nebere...
ale přesto pět...
asi si mě vzala ta červená...
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 14.9.2003 > já na tyhle drobnůstky vůbec nejsem , ale tahle má super náladu!!!!
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 14.9.2003 >

drfaust> slusel ! dik za namet..

rabako> ..

Naty> !! od Tebe moc tesiiii!!!!

Vsem> D!


<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 14.9.2003 > a já myslela, že seš delight..         každopádně je to supr!!
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > LIPIKO> .. a čo vy si predstavujete pod takým.. delight ? !
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 14.9.2003 > Delight> 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > LIPIKO> !!! Páááni!!! Jsi pečlivější než já!
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 14.9.2003 > Delight> já bych to klidně nazvala pravými jmény    __   nejsem tak dobrá  in.gliš  , takže    tagle
<reagovat 
pavson (Občasný) - 14.9.2003 > první setkání....
netuším, že jsem tak krutý.....
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > pavson> ? Nemluvim jazykem tveho lidu... Totiz: neponimaju :-)
<reagovat 
Niky (Občasný) - 14.9.2003 > fakt se mi to líbí..i kdyby tam nebyl ten duraz na začateční písmena!
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > Niky> ...puvodne nebyl! D!
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 14.9.2003 >

taková malá delighatesa....más moji plnou podporu

je to fakt povedený

a navíc.....nemam rád zimu

je zima


Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.9.2003 > vydatná jednohubka! skoro jako mrsknout do sebe něco ostrýho na ex! 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > stanislav> ! nedoporucuju!!!  A d...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.9.2003 > Delight> 

neni důvod k d. proč d. za co d. hue hehehe


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > stanislav> tak.. potesilo, ne? ty hue hehe! nebumbali jsme?!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.9.2003 > Delight> dneska se nebumbalo, se spinkalo a prádlo pralo a se věšelo (prádlo)...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.9.2003 > Delight> znovu si to čtu a znovu jsem zcela potěšen, fakt to je pěknej kousek... takovej od plic či co... :o)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 14.9.2003 > stanislav> Bylo jsme velice rozhořčeno ...
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 15.9.2003 >

a zmizel? :-))))))))))))))))

unes tramvaj a hned ti bude líp :-)))))


Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Tak já teda du, nóóóóó´....
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 16.9.2003 > Luk Malér> To preciva nebylo na tebe, Malerecku :)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Delight> Taque f té přípaďuli boduji a poručím do (1. česká odlučitelná předpona).
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 16.9.2003 > Luk Malér> 

!!!!

ĎĎ!

P.S. .. a do čeho si to vlastně poručil?!
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Až si srovnáš počet Ď a počet smajlíků, tak ti odpovim, do čeho to poručil do.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 16.9.2003 > Luk Malér> úúúúž!!! (estéte!:))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Delight> To bych taky vlastně rád věděl, do čeho jsem to poručil do.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > chychy, mám rád, když jsou lidi na sebe hodní, dělám pro to, co můžu... hua hahahahahahahahahahahahahahaha
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.9.2003 > co řikáš na můj novej model, ušouna? :o)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 20.9.2003 > stanislav> 

.....!!!!!!!!!


<reagovat 
Dommi (Občasný) - 20.9.2003 > ..................................................................................................
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.9.2003 > ale jo, není to špatný, ale nesdílím všeobecné nadšení - prosím nekamenovat!
Body: 3
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > Kelly> 

jéžišku na křížku, vono nám černý mňoukadlo neni nadšený...

a co takhle to zkusit, ráz dva tří, jsem nadšená jsem nadšená jsem nadšená jsem nadšená jsem nadšená jsem nadšená

co? nic? ech!


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.9.2003 > stanislav> 

chychy! dostane do budky zejtra :))) mňoukadlo!!

hale já si to tak ňák neberu, víš? jsme přecivá dospělí lidé, ne?!

(Húúúúúúú! Búúúúúúúú!!!!! Ta  jedna!!! Houby !!!! !!! !!!

Ale já to tak nenechááááám!!!!!)


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.9.2003 > stanislav> Se mi to musí líbit jen proto, abych Delight udělala radost??? To snad neeeeeeeeeee!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > Delight> 

Jaxou si lidi moc blízko, maj pocit, že když pochválí druhého, shodí sami sebe, nebo aspoň ukážou slabinu. Jojo jsem to chytroň.


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 19.9.2003 > Kelly> vrrrrrrrrrr! (chichi!)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 21.9.2003 > Luk Malér> panejo! to seš :)))!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.9.2003 > Delight> To vim dávno ,ale sem rád, že mi to někdo občas potvrdí.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > Luk Malér> si chytroň, chytroni, ode mě se ti to taky tak líbí? 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.9.2003 > stanislav> 

Líbí, líbí, nesmíš jen u měn být moc blízko....

Stáníku, jak přád měníš ty ikony: povedla se vynikající věc: Jax tam měl toho quázi Hurvajse,

napsals, jak se ti líbí můj nový model ušouna. Teď zas jiná ikona: musim ti říct, že model TOHOHLE UŠOUNA SE MI LÍBÍ moc.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > Luk Malér> seš chytroň, to se nedá voddiskutovat! ech!
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 14.9.2003 > Na miniaturu velmi kompaktní. Ač motýly v básních nemusím, tady dobře dodávájí poetiku té razantnosti, líbí. A navíc akrostich...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter