Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Varhanní koncert
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 15.9.2003 (12:36:16)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 15.9.2003 > zajímavé ztvárnění, básnička mi připadá trochu plochá.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.9.2003 > hezká!
Body: 4
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.9.2003 > Kelly> Téměř jak autor
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.9.2003 > tady chybí fajfka k dokreslení celkové image
<reagovat 
Adina (Občasný) - 15.9.2003 > fajn
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 15.9.2003 >

fajn fajn

 

varhanní koncerty já rád


Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 16.9.2003 > Strmý bůh klopýtá "S" kopce...
Body: 4
<reagovat 
delikt (Občasný) - 16.9.2003 > Jo, ale humjeleckej dojem je 6.0, 6.0, 6.0, 5.9, 6.0, 5.9, 6.0   !
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Delight> Delight, ty si kup nový voči (hele, že ty sis je vodřela, jaxes neustále čubrněla po chlapikách), protože todle teda už ale porát!!!! No fakt žejo!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.9.2003 > quentinbubakoff> Už sem se lek, že že zas někdo bude kňákat něco o nepřečtelnosti.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 16.9.2003 > Luk Malér> 

KŇÁK!!!

jo, a mám zásadní námitku proti holoubkům !!!


Body: 4
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Delight> Proč někdy holubi lítaj i v uzavřených místnostech, je však fakt, že je to profláklej obraz a pojem.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 16.9.2003 > Luk Malér> 

fláklej nefláklej.. se mi tam prostě ňák nelíběj, či čo.. asi proto, že na ně blbě vidim :))

Ale humjeleckej sem vocenila, ne e?!

A voči nemám vodřený, ale wohnutýýý :))))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Delight> Víš jak dělá humjelec? Hum ja já ja, hum hum hum  A to já dělamm.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 16.9.2003 > ....hum?  ...bum! to ted udelam ja!! se du podivat, eslis nespachal neco noveho, Malerecku :))
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 16.9.2003 > Tedy ledaže by šel zevnitř...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Naty> A jóóóó xakrudrát, ale z je heščejší ... to je ale blbá vejmluva, no jo já víííííííím.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.9.2003 > Naty> Znáš bohy, navíc ty, kerý si spleteš s varhanama, ty se tak motaj, že nevíš odkaď se tu vlastně vzali....
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 16.9.2003 > Luk Malér> Teda ne že bych chtěla bejt vlezlá, ale buď si je Zpleteš Z varhanama, nabo Spleteš S varhanama. Vona ta čeština, holka, dělá občas co může, aby nám napověděla. Ale neber to tragicky. Mně to trvalo HODNĚ dlouho, než jsem do tajemství s a z jakž takž pronikla.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Naty> Tajemství s a z, já jsem myslel, že si vezmeš ten kroucanec, roztočený ho vyhodíš do vzduchu a jak to spadne, tak podle toho napíšeš s nebo z. Vono to má pravidla. No nekecej, to sou věci.
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 19.9.2003 > HUH! Jó varhany... a ta grafika!
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 23.9.2003 > hele já jsem kňákala akorát jednou a todle se dá přečíst a vůbec
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.11.2003 >

Ztvárnění zajímavé, ale ten závěr mi přijde, že by šel ještě nějak trochu domyslet...souhlas s Farištou


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter