Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blesky
Autor: skřítek (Občasný) - publikováno 26.9.2003 (00:52:49)
Tak tady tyto blesky jsou pravé...


Poznámky k tomuto příspěvku
Plopez (Občasný) - 26.9.2003 > hmm, třeskoprsky, chudáci čtyřlístci, he.
Body: 3
<reagovat 
xmark (Občasný) - 26.9.2003 > A kde jsou nejake leve? :)
Barevne je to zajimave, ale jinak me to popredi vubec nebere. Chapu, ze je pohodlne fotit z vlastniho okna, ale... Chtelo by to neco lepsiho, nez uriznute auto a zmatene stromecky.
<reagovat 
 skřítek (Občasný) - 26.9.2003 > xmark> Heh, chtěl bych vidět Tebe, když to všude kolem pere do země..Já mám svůj život rád, zdá se mi moc brzy se nechat trefit bleskem někde v přírodě...
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 26.9.2003 >

Bych si toho auta ani nevšimla, teď mi tam vadí. Ale ořez by to vyřešil. Stromy mi nevadí, domy jsou moc krásné, jak část svítí zeleně a část oranžově. A ty hvězdné lampy s přechodem do modra! Znervózňuje mě ovšem, že jsou ty domy nakřivo, to by taky šlo srovnat.

 


Body: 4
<reagovat 
 kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> To by teda srovnat neslo - srovnas domy a spadnou ti ty lampy vlevo. Klasicka chyba, s tema svislicema uz nic nenadelas. Starsi manualni fotaky mely vymenitelne hranoly s rastrem prave kvuli tomuhle. Dne to najdes treba v zrcadlovkach od Nikonu, pocinaje N/F 80, samozrejme elektronicky. Vadi mi taky ta spina, vycistit sklo, zrcadlo nebo scanner, je to skoro na kazde skritkove fotce. Ale fotit blesky neni zase az tak uplne jednoduche, 4.
Body: 4
<reagovat 
 skřítek (Občasný) - 26.9.2003 > JPS> Hmm, díky..Už jsem to vyleštil..:-))
<reagovat 
DiBlu (Občasný) - 26.9.2003 > Ale tady jde hlavně o blesky a ty není lehké ulovit...
Body: 5
<reagovat 
 skřítek (Občasný) - 26.9.2003 > DiBlu> Ó, děkuji DiBlu...A za bodíky..:-)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 26.9.2003 > krásně zabarvený!
Body: 5
<reagovat 
čtenář jin - 27.9.2003 > kde to please je?:)
<reagovat 
 skřítek (Občasný) - 27.9.2003 > čtenář> ...Doma...:-)
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 26.9.2003 > Trochu zmatek skřítku - je tam moc drobností, který fotku kazí. Když fotíš blesky, zvol jiný prostředí...
<reagovat 
 skřítek (Občasný) - 26.9.2003 > Cedrik> Co třeba tak kopeček, nebo někde u lesa? Hmmm, pěkně by fotka vypadala, ale za bouřky mě tam nikdo nedostane..Viděl jsem i auto zapálené bleskem..:-(((
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 29.9.2003 > skřítek> Já mám bouřky rád :o) a trochu riskovat se musí, ne? :o) Když chceš pořádnou fotku, musíš pro to taky něco udělat a ne sedět doma v teple a koukat z okna .o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter