Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Úloha sprostých slov v literatuře – kapitola 0. z kolekce Úloha sprostých slov v literatuře
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 17.9.2003 (00:56:45)


 jakpro (Občasný) - 27.10.2003 > Lei> 

No tak  abych nějak reagoval - ten příklad s tím zadkem byl míněn trošku úsměvně, vím, že to nefunguje ve všech situacích. Ale rozhodně to není demagogie, naopak je v tom velký kus pravdy. Pokud by na zadku nebylo nic sprostého, nemohlo by dojít ke mnou zmińovanému příkladu se slečnou v tramvaji. Mám to prozkoumané opravdu důkladně. Pokud dané slovo není považováno primárně za sprosté dle významu, nemůže vzniknout ani jeho sprostá forma a v příští kapitole to zcela jasně prokáži! Inu, je vidět, že se touto problematikou dosud nikdo nezabýval. Nejlepší odpovědí na tvé připomínky budou tedy asi další kapitoly mé práce.

Již jsem napsal, napíšu to znovu a v příští kapitole to budu opakovat, co je cílem mého díla - jasně definovat a kategorizovat sprostá slova, a na tomto základě rozvíjet úvahy o jejich úloze v literatuře. Tím ti odpovím na zmínku o Šmírbuchu a Kryptadiech, na svém poli jsou to díla celkem dobrá a svým významem záslužná, ale můj záměr je zcela jiný, nechci dělat další sbírku či slovník sprostých slov, nýbrž chci jít do hlobky, hlubinnou analýzou odhalit jejich podstatu. Vlastně se toho v tomto smyslu o sprostých slovech napsalo žalostně málo a stále více se utvrzuji v tom, že moje práce bude mít význam zcela zásadní:)

Jináč tvoje vzdělání ti chválím, já si vážím toho, když někdo něčemu rozumí. Přestože jsem primitiv, rád si povídám se vzdělanými lidmi :o) Na druhou stranu díky tomu že nejsem zatížen podobnou erudicí, vidím celý problém asi z širšího hlediska a neomezuji ho jen na hledisko lingvistické. Což neznamená, že si o lingvistice rád nepopovídám


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jakpro
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter