Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Utýct neni kam
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 17.9.2003 (10:37:04), v časopise 16.10.2003

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Přáníčková víla (Občasný) - 17.9.2003 > bez zájmu o věc
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2003 > ten mystickej obrázek a svym způsobem nebásnickej a tak trochu suchej text jsou dobře kontrastní...
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 17.9.2003 > Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
NewOld (Občasný) - 17.9.2003 > Líbí.
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 17.9.2003 >

móc líbí, jojojo

jako by člověk cítil ten chlad ze skal...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.9.2003 > ten konec se mi líbí hodně...
Body: 4
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 17.9.2003 > počkej po patym rocniku, to uz vubec neuteces a prazdninam odzvoni...
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Přeslička> Xakrúúúúúúúúúúúú to vim, znám, ta je vzpomínková - jako že tady někde začíná ten stereotyp - utýct není kam.
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 17.9.2003 > jo. to docela dokážu pochopit. taky jsem školu po třech letech s tím, že dál už to bude jen nuda a úpornost. na smažení hranolek v mekáčí bakalářskej diplom bohatě stačí. :)))
Body: 4
<reagovat 
Monty (Občasný) - 17.9.2003 >

Hezký, jen to asi neumím tak prožííívat, protože jsem enem nedovzdělaný primitívo středoškolačíno.

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Monty, vono to je poďobný, jen na tý vejšce ti je to jasnější.....
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> 

Mno, já střední školu dílem prospala, dílem prochlastala a dílem strávila lítáním po pakárnách, nějak jsem na závěr nebilancovala...

´estli mě přijmou teď na tu VŠ, co se chci hlásit (jako že nevemou, to je jednou jistý ), tak uvidím, co budu říkat a jak budu dělat sumarizaci...

 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> 5. semestr není bilancování, to je zhruba uprostřed, dlouho na to, aby začal stereotyp, dlouho na to, aby už byla změna. Tohle odpovídá začátku třeťáku na střední. Ty  se hlásíš na vejšku, na jakou, ono ale s rodinou a při zaměstnání je to taky něco jinýho.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> 

Už ve třeťáku na střední jsem oscilovala mezi spánkem na lavici, chlastáním v hospodě a plegáčem v pakárně. :o)

Což je možná těžko pochopit někomu, kdo nemusel dělat hnojárnu - jsa pylový alergik a astmatik - páč ho kamarád bolšán na gymplu uzříti nechtěl.

Chtěla bych se přihlásit na scénáristiku na FAMU, to je asi tak jediný, co by se dle mého mínění dalo vystudovat s rodinou a dítětem, ale to by mě tam nejdřív museli vzít, že jo. A mě se nechce posílat jim k příjimačkám nějaký Životy na zámku, teda ne že bych to nedokázala napsat, ale chtěla bych, aby bylo jasný, že moje gró spočívá v Sarterových trenkách, nálezným za mrtvolu a sprosťákem na fízlárně. Chtěla bych, aby pochopili, že jsem komik. Brdečka humříl, Macourek humříl, myslím, že mě vyloženě potřebujou.

(Hale asi vo tom nevědí, k mý velký smůle.)


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Hmmmmmmmm nenízké cíle. Tak mnoho sil, špagátové nervy a velikánskou kliku.
<reagovat 
 genialnideti (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> za zkoušku nic nedáš (resp. jenom 500,- nebo tak nějak). držím palce.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> 

Víš jak to říkal Jasánek v Černejch baronech: "...sláb jenom ten, kdo ztratil v sebe víru, a malým ten, kdo zná jen malý cíl."

 


<reagovat 
markus aurelius (Občasný) - 17.9.2003 > Moc hezký obrázek, ale báseň mě zrovna neoslovila :o
Body: 3
<reagovat 
Lef (Občasný) - 17.9.2003 > tak tahle mi sedla! :)
Body: 5
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 17.9.2003 > teda mě taky moc ne...
Body: 3
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > Dík človíčci, dík i těm, kerym sa to nepáči - že jen neprosvištěli - neodplivli na textík - a nešli dál.
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 17.9.2003 > co dodat :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > cirilla> Nazdááááááááááááár Cirilluše, nasol sem ňáký ty tvý věcuzny.
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 18.9.2003 > Luk Malér> 

Těbůůůch! Ten smajlík s tim kmitajícím jazejček je fakt výborně ouchylnej ;)))

 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > cirilla> Us sisem něco nasolila???
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 18.9.2003 > Luk Malér> 

Mno ju, dvě takový starší věci, teď nemám voubec čas psát, ani net mi neni tak dostupnej, jak bejval , chmno, ale to neva, hlavně, že je co pít


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > cirilla> Sem si šim těch vykopávek, jak - nemam čas, takový mládě, nojo pít JE CO, tak co takhle tendle wíkent????????(ten poslední není povinnej).
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 19.9.2003 > Luk Malér> Ty brďo, o vejekendu sem v trapu , ale takovej ponďjelok by mi voubec nevaďýl
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > cirilla> Poněděělnik Lukínek sportuje (udržuje chátrající fyzickou schánku v provozu schopném stavu - tedy příští týden někdy.....
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 19.9.2003 > ****
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 20.9.2003 > ...
Body: 4
<reagovat 
hajka (Občasný) - 21.9.2003 >  *****
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 23.9.2003 >

dobrý, ale proč se to jmenuje jako ta moje věc, co se ti tenkrát tak líbila, kterou jsem připravila na zejtra s věnováním pro tebe? to je nějakej džouk nebo omyl?????????


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.9.2003 > nin-ex> 

FAKT? No to je vy pytli, to jsem úplně zapomněl, přiznám se, že si něco z tvejch věcí pamatuju, ale názvy ani omylem. Takže zasáhlo asi podvědomí či co. Původně to mělo být rusky - to zní eště depresivnějc: Nelzjá ujtí, ale v latince to vypadá ouplně debilně

já jsem potřeboval něco bezvýchodnýho a "U konce z dechem" si šetřim.

Takže se moc omlouvam, to je blbej kix z mý strany.


<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 23.9.2003 > Luk Malér> Nelzjá ujtí je hustý, ale vypadá to spíš ufonsky než depresivně  U konce s dechem je jeden z mejch nejoblíbenějších filmů vůbec!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.9.2003 > nin-ex> Jasně je to reminiscence na ten film....
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.10.2003 > KV :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.10.2003 > Kelly> Knedlo vepřo? A co zelí???
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.10.2003 > jedině špenát
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 16.10.2003 > vzdycky je kam jit, pokud neutikas sam pred sebou
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.10.2003 > HACKMAN> Jasně, je za tim, nechuť ke změně - nic víc. Ale: nejde vo fakt, jde vo pocit.
<reagovat 
Lady Avalon (Občasný) - 15.11.2003 > Slunce bez zájmu o věc zapadá :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter